„Auginkime kūrėjus Lietuvai“ intelektualių pašnekesių III dalis: „Tapti mokyklos architektu – panku“

Trečioji intelektualių pašnekesių „Auginkime kūrėjus Lietuvai“ ciklo dalis skirta ugdymo(si) erdvių kaitos ir mokyklų, verslo, kultūros bei kitų institucijų santykio kuriant jas problematikai.

Kintant darbo rinkai ir ryškėjant piliečių pasirengimui aktyviai prisidėti prie šalies pažangos kūrimo, švietimo ekspertai pastebi, jog dėl to auga autentiško mokymosi svarba. Tai leidžia kalbėti apie tradicinių ugdymo(si) erdvių kaitą. Renginyje išgirsite trijų lektorių trumpus pranešimus, jų diskusiją ir turėsite galimybę patys į ją įsitraukti.

Dr. Edgaras Leichteris pranešime „Kokių kompetencijų ir gebėjimų reikia ir reikės šiuolaikinei Lietuvai?“ akcentuos, jog dėl spartėjančio skaitmeninimo ir automatizavimo bus atsisakyta daugelio rutininių veiklų, todėl išaugs kūrybingų individų poreikis. Jiems bus reikalingos naujos sąlygos, kurios leistų eksperimentuoti.

Giedrius Kavaliauskas papasakos, kaip galime keisti požiūrį į tradicines ugdymo(si) erdves per „makerspace“, „hackerspace“ arba „Fab Lab“, kuriose ugdomi ateities inžinieriai, kūrėjai ir technologai.

Nerijus Buivydas pranešime „Mokymasis aplink mokyklos suolą“ pasidalys mintimis apie alternatyvias ugdymosi erdves klasėje, mokyklos teritorijoje ir už jos ribų.

Diskusiją moderuos Paulius Tamolė.

Ugdymo plėtotės centras šią ciklo dalį organizuoja bendradarbiaudamas su Žinių ekonomikos forumu.

 
Įrašas paskelbtas kategorijoje . Įsiminti nuorodą.