Koks IT įrankis geriausiai tinka užsienio kalboms mokyti(s)?

14.00–14.45, lapkričio 23 d., Didaktikos klasė (3.1 salė) Organizuoja: Šiaulių r. Kuršėnų Pavenčių mokykla-daugiafunkcis centras

Užsienio kalboms mokytis sukurta be galo daug įvairių įrankių ir priemonių. Juos mokytojai gali rinktis pagal veiklos pobūdį, nagrinėjamą temą, ugdomą gebėjimą ar mokinių amžių. Vis dėlto vieni įrankiai yra universalesni už kitus ir tinka įvairesnėse situacijose. Užsiėmime kviesime jus pasidalyti savo mėgstamiausiais įrankiais, o mes pasidalysime patirtimi, kaip naudojamės įrankiu „Quizlet“ užsienio kalbų pamokose. Read more about Koks IT įrankis geriausiai tinka užsienio kalboms mokyti(s)?[…]

Ar įmanoma per vieną pamoką sukurti vaizdo projektą?

15.00–15.45, lapkričio 23 d., Didaktikos klasė (3.1 salė) Organizuoja: Šiaulių r. Kuršėnų Pavenčių mokykla-daugiafunkcis centras

Vaizdo projektų kūrimas – mėgstamiausia mokinių veikla, tačiau mokytojai dažnai skundžiasi, kad tokia veikla atima labai daug laiko. Šiame užsiėmime diskutuosime, kaip pasirengti pamokai ir kokius įrankius pasirinkti, kad mokiniai sukurtų savo vaizdo projektus per 45 minutes. Naudodamiesi išmaniaisiais įrenginiais, pamėginsime ir patys sukurti savo trumpus vaizdo projektus.

Skonio ir kvapo paslaptis

11.00–11.45, lapkričio 23 d., Gamtos dovanų laboratorija Organizuoja: Kauno Algio Žikevičiaus saugaus vaiko mokykla, Prezidento Valdo Adamkaus gimnazija

Ar žinote, kad daugiau kaip 70 proc. mūsų skonio yra susiję su kvapu. Kodėl taip yra? Kaip šiedu jutimo organai keičia mūsų reakcijas į maistą? Atsakymus į šiuos ir į daugelį kitų įdomių klausimų rasite mūsų laboratorijoje. Čia pažinsite savo skonio receptorius, analizuosite, ką jaučia jūsų liežuvis, kaip veikia uoslė. Tyrinėdami atrasite, kad paprasto obuolio Read more about Skonio ir kvapo paslaptis[…]

Skonio ir kvapo paslaptis

12.00–12.45, lapkričio 23 d., Gamtos dovanų laboratorija Organizuoja: Kauno Algio Žikevičiaus saugaus vaiko mokykla, Prezidento Valdo Adamkaus gimnazija

Ar žinote, kad daugiau kaip 70 proc. mūsų skonio yra susiję su kvapu. Kodėl taip yra? Kaip šiedu jutimo organai keičia mūsų reakcijas į maistą? Atsakymus į šiuos ir į daugelį kitų įdomių klausimų rasite mūsų laboratorijoje. Čia pažinsite savo skonio receptorius, analizuosite, ką jaučia jūsų liežuvis, kaip veikia uoslė. Tyrinėdami atrasite, kad paprasto obuolio Read more about Skonio ir kvapo paslaptis[…]

EKO „bombos“

13.00–13.45, lapkričio 23 d., Gamtos dovanų laboratorija Organizuoja: Prezidento Valdo Adamkaus gimnazija

Norite, kad aplink būtų kuo daugiau spalvų? Norite, kad mūsų aplinka pražystų gėlėmis ar sužaliuotų naudingais vaistingaisiais augalais? Norite, kad mūsų virtuvėje niekada netrūktų natūralių vitaminų? Tuomet šis užsiėmimas kaip tik jums! Sėklų „bombos“ ne tik padės kūrybiškai išauginti mūsų mylimų augalų, papuoš aplinką, bet ir suburs džiaugsmingam atradimų ieškojimui. Tai dar vienas būdas, kaip Read more about EKO „bombos“[…]

EKO „bombos“

14.00–14.45, lapkričio 23 d., Gamtos dovanų laboratorija Organizuoja: Prezidento Valdo Adamkaus gimnazija

Norite, kad aplink būtų kuo daugiau spalvų? Norite, kad mūsų aplinka pražystų gėlėmis ar sužaliuotų naudingais vaistingaisiais augalais? Norite, kad mūsų virtuvėje niekada netrūktų natūralių vitaminų? Tuomet šis užsiėmimas kaip tik jums! Sėklų „bombos“ ne tik padės kūrybiškai išauginti mūsų mylimų augalų, papuoš aplinką, bet ir suburs džiaugsmingam atradimų ieškojimui. Tai dar vienas būdas, kaip Read more about EKO „bombos“[…]

Į matematikos širdį – per NUMICON

16.00–16.45, lapkričio 23 d., Idėjų klasė (4 salė) Organizuoja: UAB „Menar“

NUMICON – tai matematinio skaičiavimo metodika, skirta ikimokyklinio ir mokyklinio amžiaus vaikams, kuri padeda suprasti skaičius bei aritmetinius veiksmus per multisensorinius pojūčius.​ NUMICON metodika padeda įveikti ankstyvojo matematikos mokymosi sunkumus (abstrakčių idėjų suvokimą), kylančius iš kognityvinės raidos, todėl sunkiai suvokiamus ir abstrakčius dalykus paverčia lengvais ir suprantamais. Ugdymo procesas su NUMICON tampa žaismingu, suprantamu, keliančiu Read more about Į matematikos širdį – per NUMICON[…]

Išnykęs dinozaurų pasaulis

11.00–11.45, lapkričio 23 d., Konstravimo laboratorija Organizuoja: VšĮ Vilniaus inžinerijos ir technologijų licėjus

Praktinėse-kūrybinėse dirbtuvėse susipažinsite su dinozaurais, sužinosite daugybę įdomių faktų apie juos. Tapsite tikrais tyrinėtojais: sužinosite dinozaurų rūšių pavadinimus, jų požymius, dydžius, gyvenimo laikotarpius. Interaktyvias, kūrybiškas užduotis atliksite naudodamiesi „LaQ“ konstruktoriais, turinčiais visą dinozaurų kolekciją „Dinosaur World“, puikiai atspindinčią visą priešistorinių laikų dinozaurų pasaulį.

Išnykęs dinozaurų pasaulis

12.00–12.45, lapkričio 23 d., Konstravimo laboratorija Organizuoja: VšĮ Vilniaus inžinerijos ir technologijų licėjus

Praktinėse-kūrybinėse dirbtuvėse susipažinsite su dinozaurais, sužinosite daugybę įdomių faktų apie juos. Tapsite tikrais tyrinėtojais: sužinosite dinozaurų rūšių pavadinimus, jų požymius, dydžius, gyvenimo laikotarpius. Interaktyvias, kūrybiškas užduotis atliksite naudodamiesi „LaQ“ konstruktoriais, turinčiais visą dinozaurų kolekciją „Dinosaur World“, puikiai atspindinčią visą priešistorinių laikų dinozaurų pasaulį.

Mokykimės žaisdami

13.00–13.45, lapkričio 23 d., Konstravimo laboratorija Organizuoja: Alytaus „Drevinuko“ mokykla-darželis

Kviečiame į praktiškų žaidimų erdvę! Joje įsitrauksite į žaidybinį mokymosi procesą, atrasite, kad mokytis galite žaisdami. Patirsite, kaip gali būti smagu mokytis, kaip lengva įsiminti naujus dalykus. Sužinosite ir čia pat praktiškai išbandysite, kad konstruoti galima ne tik geometrines figūras ir formas, bet ir kitus dalykus – pavyzdžiui, lietuvių kalbą ar dailę. Įsitraukę į žaidimą, Read more about Mokykimės žaisdami[…]

Mokykimės žaisdami

14.00–14.45, lapkričio 23 d., Konstravimo laboratorija Organizuoja: Alytaus „Drevinuko“ mokykla-darželis

Kviečiame į praktiškų žaidimų erdvę! Joje įsitrauksite į žaidybinį mokymosi procesą, atrasite, kad mokytis galite žaisdami. Patirsite, kaip gali būti smagu mokytis, kaip lengva įsiminti naujus dalykus. Sužinosite ir čia pat praktiškai išbandysite, kad konstruoti galima ne tik geometrines figūras ir formas, bet ir kitus dalykus – pavyzdžiui, lietuvių kalbą ar dailę. Įsitraukę į žaidimą, Read more about Mokykimės žaisdami[…]

Pažintis su „Ozobot“ robotukais

15.00–15.45, lapkričio 23 d., Konstravimo laboratorija Organizuoja: VŠĮ EDUPLIUS

Ar domitės robotika? Jei taip, šis užsiėmimas kaip tik jums! Dirbdami su „Ozobot“ robotukais, kūrybiškai atliksite įvairias užduotis, ugdysitės informatinį ir kritinį mąstymą. O ar žinote, kas yra kodavimas ir kaip jis atliekamas? Jei taip – išmoksite dar daugiau, o jei ne – tikrai sužinosite!

Pažintis su „Ozobot“ robotukais

16.00–16.45, lapkričio 23 d., Konstravimo laboratorija Organizuoja: VŠĮ EDUPLIUS

Ar domitės robotika? Jei taip, šis užsiėmimas kaip tik jums! Dirbdami su „Ozobot“ robotukais, kūrybiškai atliksite įvairias užduotis, ugdysitės informatinį ir kritinį mąstymą. O ar žinote, kas yra kodavimas ir kaip jis atliekamas? Jei taip – išmoksite dar daugiau, o jei ne – tikrai sužinosite!

Mokomės integruodami: pradinio ugdymo turinio papildymas mokinius įtraukiančia veikla

11.00–11.45, lapkričio 23 d., Mažoji klasė (5.5 salė) Organizuoja: UAB „Baltų lankų vadovėliai“

Renginyje pradinių klasių mokytojus supažindinsime su galimybėmis praplėsti ugdymą įdomia, mokinius įtraukiančia veikla. Diskusijos dalyviai pasidalins mintimis, kaip pradinio ugdymo turinį papildyti projektine veikla, mokymusi už mokyklos ribų (muziejų, įmonių, rezervatų ir kt. lankymas), gamtamokslinių priemonių pritaikymu, robotikos užsiėmimais ir kt. Dalysimės mintimis apie „Kultūros paso“ poreikį, kokius pradinukų įpročius, gebėjimus tikimasi ugdyti ir kt. Read more about Mokomės integruodami: pradinio ugdymo turinio papildymas mokinius įtraukiančia veikla[…]

Mokinių mokymosi proceso kūrimas naudojant edukacines bitutes „Blue-Bot“

14.00–14.45, lapkričio 23 d., Mažoji klasė (5.5 salė) Organizuoja: UAB ,,Biznio mašinų kompanija“, Vilniaus kolegija

Dalyviams parodysime, kaip vaikams padėti sukurti ir papasakoti istoriją Blue-bot robotuko pagalba, kaip galima mokytis kurti žaidimus ir jų taisykles. Ši veikla padės Jums ugdyti vaikų ir jaunesnių klasių mokinių programavimo pradmenų  kuriant žaidimus ir pasakojant istorijas. Pasirinkdamas norimą istorijos ar žaidimo temą, pedagogas galės padėti vaikams ugdyti atitinkamus savęs pažinimo, socialinius įgūdžius, kūrybiškumą ir Read more about Mokinių mokymosi proceso kūrimas naudojant edukacines bitutes „Blue-Bot“[…]

Kito pasaulio tyrėjai. Kas jie?

12.00–12.45, lapkričio 23 d., Profesijų galerija (balkonas 3 salėje) Organizuoja: Ugdymo plėtotės centras

Kas yra speleologas? Tai žmogus, lendantis į urvus? O gal turistas Žemės gelmėse, taip pat sportininkas, atradėjas, mokslininkas? Kokiomis savybėmis turi pasižymėti žmonės, norintys būti speleologais? Ateikite, susipažinsime ir pasikalbėsime! Tai labai reta galimybė susitikti su speleologais ne Žemės gelmėse. Būtinai atvykite paklausyti ir paklausti!

Mokomės su robotukais Dash ir Dot

11.00–11.45, lapkričio 23 d., Spalvota laboratorija Organizuoja: VGTU inžinerijos licėjus

Kviečiame susipažinti su nenuoramomis broliukais robotukais Dash ir Dot. Linksmuoliai ne tik kalba, važinėja, mirksi akytėmis, juokiasi, žiovauja, bet kartais ir susipeša! O patekę į vaikų rankas, tampa pačiais geriausiais mokiniais pasaulyje – išmoksta groti, dainuoti, šokti, vykdyti įvairias užduotis, žaisti futbolą ir dar daug įdomių dalykų. Neįtikėtina? Pabandykite! Per užsiėmimą susidraugausite su robotukais, išmoksite Read more about Mokomės su robotukais Dash ir Dot[…]

Smėlio ir šviesos žaidimai

12.00–12.45, lapkričio 23 d., Spalvota laboratorija Organizuoja: Prezidento Valdo Adamkaus gimnazija

Ar žinote, kad geriausias mokymosi būdas – žaidimas? Kas gali būti geriau, jei ne sužinoti naujų dalykų ir kartu smagiai praleisti laiką? Prisimenate valandas, praleistas smėlio dėžėje, lipdant smėlio „bandeles“? Šiame užsiėmime smėlio dėžę pakeis šviesos stalas, o „bandeles“ įvairios užduotys, kurios ne tik patraukia dėmesį, bet ir skatina kuo daugiau sužinoti. Ateikite ir lengvai Read more about Smėlio ir šviesos žaidimai[…]

Smėlio ir šviesos žaidimai

13.00–13.45, lapkričio 23 d., Spalvota laboratorija Organizuoja: Prezidento Valdo Adamkaus gimnazija

Ar žinote, kad geriausias mokymosi būdas – žaidimas? Kas gali būti geriau, jei ne sužinoti naujų dalykų ir kartu smagiai praleisti laiką? Prisimenate valandas, praleistas smėlio dėžėje, lipdant smėlio „bandeles“? Šiame užsiėmime smėlio dėžę pakeis šviesos stalas, o „bandeles“ įvairios užduotys, kurios ne tik patraukia dėmesį, bet ir skatina kuo daugiau sužinoti. Ateikite ir lengvai Read more about Smėlio ir šviesos žaidimai[…]

Interaktyvūs kubai „iMO“

14.00–14.45, lapkričio 23 d., Spalvota laboratorija Organizuoja: Nemenčinės Gedimino gimnazija

Kviečiame mokytis matematikos ir pasaulio pažinimo naudojantis nauja unikalia priemone – interaktyviais kubais. Interaktyvus kubas gali būti naudojamas kaip kėdė, kaip priemonė mokytis per judesį, mokytis naudojantis kompiuteriu, darbui grupėmis, diskusijoms, sportui ir kiek tik kūrybiškumas leidžia. Atsakinėsite į įvairius klausimus, spręsite galvosūkius ir visus atsakymus galėsite pateikti naudodamiesi interaktyviais kubais. Labai tikimės, kad bus Read more about Interaktyvūs kubai „iMO“[…]

Interaktyvūs kubai „iMO“

15.00–15.45, lapkričio 23 d., Spalvota laboratorija Organizuoja: Nemenčinės Gedimino gimnazija

Kviečiame mokytis matematikos ir pasaulio pažinimo naudojantis nauja unikalia priemone – interaktyviais kubais. Interaktyvus kubas gali būti naudojamas kaip kėdė, kaip priemonė mokytis per judesį, mokytis naudojantis kompiuteriu, darbui grupėmis, diskusijoms, sportui ir kiek tik kūrybiškumas leidžia. Atsakinėsite į įvairius klausimus, spręsite galvosūkius ir visus atsakymus galėsite pateikti naudodamiesi interaktyviais kubais. Labai tikimės, kad bus Read more about Interaktyvūs kubai „iMO“[…]

Socialinis emocinis ugdymas: dar viena populiari sąvoka ar būtinybė ruošiant vaiką sėkmingam gyvenimui?

11.00–11.45, lapkričio 23 d., Sprendimų klasė (3.2 salė) Organizuoja: Lietuvos vaikų ir jaunimo centras

Švietimo, inovacijų sričių specialistai pripažįsta – intensyviai besikeičiantis pasaulis, kai dalį aptarnavimo srities darbų iš žmonių perima dirbtinis intelektas, kelia ne tik akademinius iššūkius. Ir ne tik jaunajai kartai. Paskaitoje sužinosite, kaip pažinti savo asmenines savybes, valdyti emocijas, kaip gebėti prisitaikyti prie nuolatinių pokyčių, suburti ir motyvuoti kitus, kartu siekti bendrų tikslų. Šie gebėjimai tampa ne Read more about Socialinis emocinis ugdymas: dar viena populiari sąvoka ar būtinybė ruošiant vaiką sėkmingam gyvenimui?[…]

Naujos galimybės šiandieniniam pradinių klasių mokinių gamtamoksliniam ugdymui

14.00–15.30, lapkričio 23 d., Sprendimų klasė (3.2 salė) Organizuoja: Švietimo aprūpinimo centras

Tiriamųjų  darbų pradinėje mokykloje tikslas – suteikti mokiniams galimybę pasijausti mokslininkais, išbandyti mokslinį metodą, tyrinėjant įgyti gamtamokslinių žinių arba pritaikyti jau įgytas. Jaunesniųjų klasių mokiniai yra itin smalsūs ir domisi įvairiais gamtos reiškiniais; remdamiesi kasdiene patirtimi, siekia juos suprasti, paaiškinti bei pagrįsti. Daugumai mokinių žinias ir supratimą įgyti padeda veiklos, tokios, pavyzdžiui, kaip mokslinis tyrinėjimas. Read more about Naujos galimybės šiandieniniam pradinių klasių mokinių gamtamoksliniam ugdymui[…]

Ar atpažįstame vaikų mokymosi potencialą?

17.00–17.45, lapkričio 23 d., Sprendimų klasė (3.2 salė) Organizuoja: Specialiosios pedagogikos ir psichologijos centras

Šiandien vis dažniau kalbame apie būtinybę ir galimybes atpažinti kiekvieno vaiko gabumus ir mokymosi potencialą. Vis dar diskutuojame, mokomės ir siekiame ne tik atpažinti ir pažinti, suprasti, bet ir ugdyti vaiko gebėjimus, padėti jam atsiskleisti, pasiekti tai, ką jis gali. Per šį susitikimą išgirsite Specialiosios pedagogikos ir psichologijos centro ESF projekto ,,Mokinių akademinių gebėjimų atpažinimo Read more about Ar atpažįstame vaikų mokymosi potencialą?[…]

Kuriu „gyvą“ mechanizmą

11.00–11.45, lapkričio 23 d., STEAM laboratorija Organizuoja: VšĮ „Saulės“ privati gimnazija

Virtualioje Makso ir Mios mokslinėje laboratorijoje susipažinsite su realaus gyvenimo problemomis ir mokysitės jas spręsti. Pasirinkę problemą, išmėginsite trijų rūšių veiklas: modeliavimą, tyrinėjimą ir projektavimą. Dirbdami kartu, mokysitės bendrauti ir bendradarbiauti, analizuoti, taisyti klaidas, ieškoti įdomesnių sprendimų. Mokysitės naudodamiesi edukaciniu konstruktoriumi „WeDo2“ ir planšetiniu kompiuteriu su programine įranga.

Gyvenimas visos dienos mokykloje: pirmosios patirtys

12.00–13.30, lapkričio 23 d., Švietimo politikos erdvė (5.2 salė) Organizuoja: Švietimo ir mokslo ministerija

Kaip pagerinti mokinių pasiekimus? Kaip sudaryti sąlygas įtraukiojo ugdymo plėtrai savo mokykloje? Kaip sumažinti socialinę atskirtį ir padidinti mokinių įsitraukimą į ugdymo veiklas? Dalyvaudami diskusijoje, sužinosite, kaip šiuos klausimus padeda spręsti visos dienos mokykla. Visos dienos mokyklos modelių išbandyme dalyvaujančių mokyklų atstovai dalysis patirtimi, kilusiais iššūkiais ir atrastomis galimybėmis su savivaldybių administracijų atstovais, mokyklų vadovais Read more about Gyvenimas visos dienos mokykloje: pirmosios patirtys[…]

Muilo laboratorija

14.00–14.45, lapkričio 24 d., AHHAA laboratorija Organizuoja: AHHAA mokslo centras

Užsiėmime gaminsite muilą. Kol tai darysite, užsiėmimų vadovas jums paaiškins, kaip muilo gamyboje pritaikomos mokslo žinios, pavyzdžiui, kodėl reikia į muilą dėti vandens, kad jis putotų. Sužinosite, kaip muilo kvapai veikia  uoslės pojūtį. Pastaba. Užsiėmimas vyks anglų kalba.

Muilo laboratorija

16.00–16.45, lapkričio 24 d., AHHAA laboratorija Organizuoja: AHHAA mokslo centras

Užsiėmime gaminsite muilą. Kol tai darysite, užsiėmimų vadovas jums paaiškins, kaip muilo gamyboje pritaikomos mokslo žinios, pavyzdžiui, kodėl reikia į muilą dėti vandens, kad jis putotų. Sužinosite, kaip muilo kvapai veikia  uoslės pojūtį. Pastaba. Užsiėmimas vyks anglų kalba.

Atradau, pabandžiau, dalijuosi

12.00–12.45, lapkričio 24 d., Didaktikos klasė (3.1 salė) Organizuoja: Klaipėdos Gabijos progimnazija

Ar kiekvienoje pamokoje galima padėti mokiniams veiksmingai ugdytis XXI a. gebėjimus bei socialinį ir emocinį intelektą, siekiant įgyvendinti pamokos uždavinį?Užsiėmime susipažinsite su veiksmingais metodais, padedančiais organizuoti pamoką, motyvuoti mokinius ir įsivertinti. „Liniuotė“, „Grafikas“, „Voratinklis“, „Įsivertinimas“… – tai tik keli iš jų. Ateikite ir sužinosite, kaip patobulinti savo pamoką. kiekvienos pamokos metu galima padėti mokiniams efektyviai Read more about Atradau, pabandžiau, dalijuosi[…]

Drausminimo evoliucija

13.00–14.30, lapkričio 24 d., Didaktikos klasė (3.1 salė) Organizuoja: Panevėžio „Vyturio“ progimnazija

Iki šiol tėvai ir mokytojai naudoja bausmes kaip drausminimo priemonę tinkamam elgesiui pasiekti. Ko mokome vaikus juos bausdami? Ar žinote, kokias bausmes vaikai pasitelkia „auklėdami“ tėvus ir mokytojus? Praktiniame užsiėmime dalyvausite pamokoje – tokioje, kokią vedėme 4–8 klasių mokiniams ir kalbėjomės apie bausmes. Vėliau aptarsime, kokios bausmės, vaikų ir mokinių nuomone, veiksmingos ir kokios neveiksmingos. Read more about Drausminimo evoliucija[…]

Inovatyvus mokytojas – iššūkis ar kasdienybė?

15.00–15.45, lapkričio 24 d., Didaktikos klasė (3.1 salė) Organizuoja: Ugdymo plėtotės centras

Dalyviai susipažins su praktine patirtimi organizuojant integruotą ugdymą, geimifikacijos, problemų sprendimo bendradarbiaujant ir IKT įrankių panaudojimu mokinių motyvacijos didinimui. Dalyviai praktiškai išbandys kelis skaitmeninius  įrankius ugdymo turinio kūrimui (pvz., Learningapps ), mokinių asmeninės pažangos vertinimui bei įsivertinimui (pvz., Mentimeter, Quizelize, Plickers), bendravimui ir bendradarbiavimui ( pvz., TesTeach, Lino ir kt.). Patirtimi dalinsis Ugdymo plėtotės centro Read more about Inovatyvus mokytojas – iššūkis ar kasdienybė?[…]

Cukraus piramidė

10.00–10.45, lapkričio 24 d., Katino Molio laboratorija Organizuoja: Šiaulių Didždvario gimnazija

Paslaptingas chemijos pasaulis,.. o tiksliau – skirtingo tankio skysčiai. Pas mus sužinosite, kodėl vienos medžiagos labai greitai nuskęsta vandenyje, o kitos plūduriuoja vandens paviršiuje, kodėl lengviausias, mažiausiu tankiu pasižymintis skystis „guli“ viršuje, o sunkiausias – apačioje? Ir, žinoma, patys pasigaminsite spalvotą cukraus piramidę.

Sugeria ar tirpsta?

11.00–11.45, lapkričio 24 d., Katino Molio laboratorija Organizuoja: Šiaulių Didždvario gimnazija

Dažniausiai tirpalą gauname medžiagą ištirpinę skystyje, pavyzdžiui, cukrų kavoje ar arbatoje, druską – vandenyje, skalbiklius – vandenyje ir t. t. Kyla klausimas, ar visos medžiagos tirpsta vandenyje. O gal jos sugeria vandenį į save? O gal ir sugeria, ir tirpsta? Visa tai išsiaiškinsite praktiniame užsiėmime „Sugeria ar tirpsta?“

Cukraus piramidė

12.00–12.45, lapkričio 24 d., Katino Molio laboratorija Organizuoja: Šiaulių Didždvario gimnazija

Paslaptingas chemijos pasaulis,.. o tiksliau – skirtingo tankio skysčiai. Pas mus sužinosite, kodėl vienos medžiagos labai greitai nuskęsta vandenyje, o kitos plūduriuoja vandens paviršiuje, kodėl lengviausias, mažiausiu tankiu pasižymintis skystis „guli“ viršuje, o sunkiausias – apačioje? Ir, žinoma, patys pasigaminsite spalvotą cukraus piramidę.

Sugeria ar tirpsta?

13.00–13.45, lapkričio 24 d., Katino Molio laboratorija Organizuoja: Šiaulių Didždvario gimnazija

Dažniausiai tirpalą gauname medžiagą ištirpinę skystyje, pavyzdžiui, cukrų kavoje ar arbatoje, druską – vandenyje, skalbiklius – vandenyje ir t. t. Kyla klausimas, ar visos medžiagos tirpsta vandenyje. O gal jos sugeria vandenį į save? O gal ir sugeria, ir tirpsta? Visa tai išsiaiškinsite praktiniame užsiėmime „Sugeria ar tirpsta?“

Cukraus piramidė

14.00–14.45, lapkričio 24 d., Katino Molio laboratorija Organizuoja: Šiaulių Didždvario gimnazija

Paslaptingas chemijos pasaulis,.. o tiksliau – skirtingo tankio skysčiai. Pas mus sužinosite, kodėl vienos medžiagos labai greitai nuskęsta vandenyje, o kitos plūduriuoja vandens paviršiuje, kodėl lengviausias, mažiausiu tankiu pasižymintis skystis „guli“ viršuje, o sunkiausias – apačioje? Ir, žinoma, patys pasigaminsite spalvotą cukraus piramidę.

Sugeria ar tirpsta?

15.00–15.45, lapkričio 24 d., Katino Molio laboratorija Organizuoja: Šiaulių Didždvario gimnazija

Dažniausiai tirpalą gauname medžiagą ištirpinę skystyje, pavyzdžiui, cukrų kavoje ar arbatoje, druską – vandenyje, skalbiklius – vandenyje ir t. t. Kyla klausimas, ar visos medžiagos tirpsta vandenyje. O gal jos sugeria vandenį į save? O gal ir sugeria, ir tirpsta? Visa tai išsiaiškinsite praktiniame užsiėmime „Sugeria ar tirpsta?“

Kūrybos džiaugsmas

14.00–14.45, lapkričio 24 d., Kūrybinė laboratorija Organizuoja: Jonavos rajono Užusalių pagrindinė mokykla

Tikriausiai visi žinote, kad pelėda – miško paukštis, simbolizuojantis mokslą ir žinias. Norite tokio suvenyro? Ateikite pas mus. Mūsų dirbtuvėje nusilipdysite pelėdą iš molio, pritvirtinsite įvairių smulkių papuošimų, detalių, išlyginsite, papuošite raižymo, įspaudavimo ir kitais būdais. Molio pelėdą parsinešite namo. Susipažinsite su įvairiomis molio savybėmis. Taip pat turėsite galimybę žiesti žiedimo ratu, pasidaryti molio puodynę. Read more about Kūrybos džiaugsmas[…]

Kūrybos džiaugsmas

15.00–15.45, lapkričio 24 d., Kūrybinė laboratorija Organizuoja: Jonavos rajono Užusalių pagrindinė mokykla

Tikriausiai visi žinote, kad pelėda – miško paukštis, simbolizuojantis mokslą ir žinias. Norite tokio suvenyro? Ateikite pas mus. Mūsų dirbtuvėje nusilipdysite pelėdą iš molio, pritvirtinsite įvairių smulkių papuošimų, detalių, išlyginsite, papuošite raižymo, įspaudavimo ir kitais būdais. Molio pelėdą parsinešite namo. Susipažinsite su įvairiomis molio savybėmis. Taip pat turėsite galimybę žiesti žiedimo ratu, pasidaryti molio puodynę. Read more about Kūrybos džiaugsmas[…]

Paveikslėlių knygų ugdymo potencialas

17.00–17.45, lapkričio 24 d., Mažoji klasė (5.5 salė) Organizuoja: Mažojo princo fondas

XXI amžiuje, kai dominuoja ekranai, paveikslėlių knygos yra labai svarbios vaikų vaizduotės formavimo ir skaitymo įgūdžių ugdymui. Pristatymo metu pateiksime skaitymo, rašymo ir žodinės išraiškos pavyzdžius, ką galite nuveikti su F. Davido ir S. Eidrigevičiaus knyga „Berniukas ir jo mylinti širdis”.

Vanduo. Kad jo niekad nepritrūktų

11.00–12.30, lapkričio 24 d., Mažųjų laboratorija Organizuoja: Kauno Simono Daukanto progimnazija

Dalyvausite „Išgyvenimo pamokoje“ ir išmoksite pasigaminti žvyro filtrą, kad galėtumėte išsivalyti užterštą vandenį. Dalyvaudami veikloje „Paslaptingas vanduo“, nustatysite medžiagų tirpumą vandenyje ir išmoksite pasigaminti nematomo rašalo. Robotikos užsiėmime „Spalvų skaitytojas“ pasigaminsite spalvas atpažįstantį skenerį ir suprogramuosite jį taip, kad robotas, atpažinęs mėlyną spalvą, ištartų žodį „Vanduo“ arba skleistų tam tikrą „džiaugsmo signalą“. Prieš užsiėmimą ir Read more about Vanduo. Kad jo niekad nepritrūktų[…]

Vanduo. Kad jo niekad nepritrūktų

13.00–14.30, lapkričio 24 d., Mažųjų laboratorija Organizuoja: Kauno Simono Daukanto progimnazija

Dalyvausite „Išgyvenimo pamokoje“ ir išmoksite pasigaminti žvyro filtrą, kad galėtumėte išsivalyti užterštą vandenį. Dalyvaudami veikloje „Paslaptingas vanduo“, nustatysite medžiagų tirpumą vandenyje ir išmoksite pasigaminti nematomo rašalo. Robotikos užsiėmime „Spalvų skaitytojas“ pasigaminsite spalvas atpažįstantį skenerį ir suprogramuosite jį taip, kad robotas, atpažinęs mėlyną spalvą, ištartų žodį „Vanduo“ arba skleistų tam tikrą „džiaugsmo signalą“. Prieš užsiėmimą ir Read more about Vanduo. Kad jo niekad nepritrūktų[…]

Bandymų bumas. Mažiau kalbų – daugiau darbų!

15.00–15.45, lapkričio 24 d., Mažųjų laboratorija Organizuoja: Prezidento Valdo Adamkaus gimnazija

Apsirengę chalatėlius ir užsidėję apsauginius akinukus, tapsite jaunaisiais mokslininkais. Viso interaktyvaus užsiėmimo metu atliksite įvairius ir smagius chemijos bei fizikos bandymus, naudodami maistui tinkamas ir sveikatai nekenksmingas medžiagas. Taip sužinosite apie vienų medžiagų poveikį kitoms, taip pat, kodėl jos derinamos. Taip pat  išbandysite „mokslinį“ gėrimo receptą – galėsite jo ne tik pasigaminti, bet ir paragauti. Read more about Bandymų bumas. Mažiau kalbų – daugiau darbų![…]

Bandymų bumas. Mažiau kalbų – daugiau darbų!

16.00–16.45, lapkričio 24 d., Mažųjų laboratorija Organizuoja: Prezidento Valdo Adamkaus gimnazija

Apsirengę chalatėlius ir užsidėję apsauginius akinukus, tapsite jaunaisiais mokslininkais. Viso interaktyvaus užsiėmimo metu atliksite įvairius ir smagius chemijos bei fizikos bandymus, naudodami maistui tinkamas ir sveikatai nekenksmingas medžiagas. Taip sužinosite apie vienų medžiagų poveikį kitoms, taip pat, kodėl jos derinamos. Taip pat  išbandysite „mokslinį“ gėrimo receptą – galėsite jo ne tik pasigaminti, bet ir paragauti. Read more about Bandymų bumas. Mažiau kalbų – daugiau darbų![…]

Vaivorykštė ant tavo stalo

10.00–10.45, lapkričio 24 d., Spalvota laboratorija Organizuoja: Kauno r. Šlienavos pagrindinė mokykla

Ar esate matę vaivorykštę ant savo stalo? Ar gali stiklinėje susimaišyti įvairių spalvų skystis? Laboratorijoje turėsite galimybę patys aktyviai eksperimentuoti, stebėti ir daryti išvadas. Atlikdami tiriamuosius darbus, naudositės priemonėmis iš mus supančios, kasdienės namų aplinkos. Į įvairias medžiagas (skystas, skirtingos konsistencijos, tirpias, netirpias ir pan.) pažvelgsite mokslininko akimis, atrasite ypatingas jų savybes, o spalvos ne Read more about Vaivorykštė ant tavo stalo[…]

Žiogelio ir tetos Molės spalvotos paslaptys

11.00–11.45, lapkričio 24 d., Spalvota laboratorija Organizuoja: Ukmergės vaikų lopšelis-darželis „Žiogelis“

Ar teko girdėti apie ugnikalnį? Atėję į šį užsiėmimą, galėsite sukurti obuolinį „ugnikalnį“. Eko spalvų mašina suteiks galimybę išradingai eksperimentuoti su spalvomis. Panaudodami lipniąją juostelę, spalvotą smėlį ir druską, sukursite originalius paveikslėlius – pasinersite į užburiantį procesą, nuo kurio sunku atsitraukti. Teta Molė pakvies visus norinčiuosius išbandyti molio kūrybą. Ateikite ir išbandykite įvairias įdomias veiklas, Read more about Žiogelio ir tetos Molės spalvotos paslaptys[…]

Žiogelio ir tetos Molės spalvotos paslaptys

12.00–12.45, lapkričio 24 d., Spalvota laboratorija Organizuoja: Ukmergės vaikų lopšelis-darželis „Žiogelis“

Ar teko girdėti apie ugnikalnį? Atėję į šį užsiėmimą, galėsite sukurti obuolinį „ugnikalnį“. Eko spalvų mašina suteiks galimybę išradingai eksperimentuoti su spalvomis. Panaudodami lipniąją juostelę, spalvotą smėlį ir druską, sukursite originalius paveikslėlius – pasinersite į užburiantį procesą, nuo kurio sunku atsitraukti. Teta Molė pakvies visus norinčiuosius išbandyti molio kūrybą. Ateikite ir išbandykite įvairias įdomias veiklas, Read more about Žiogelio ir tetos Molės spalvotos paslaptys[…]

Žiogelio ir tetos Molės spalvotos paslaptys

14.00–14.45, lapkričio 24 d., Spalvota laboratorija Organizuoja: Ukmergės vaikų lopšelis-darželis „Žiogelis“

Ar teko girdėti apie ugnikalnį? Atėję į šį užsiėmimą, galėsite sukurti obuolinį „ugnikalnį“. Eko spalvų mašina suteiks galimybę išradingai eksperimentuoti su spalvomis. Panaudodami lipniąją juostelę, spalvotą smėlį ir druską, sukursite originalius paveikslėlius – pasinersite į užburiantį procesą, nuo kurio sunku atsitraukti. Teta Molė pakvies visus norinčiuosius išbandyti molio kūrybą. Ateikite ir išbandykite įvairias įdomias veiklas, Read more about Žiogelio ir tetos Molės spalvotos paslaptys[…]

Koks technologijų poveikis vaikams, jaunimui ir visuomenei?

12.00–12.45, lapkričio 24 d., Sprendimų klasė (3.2 salė) Organizuoja: Švietimo informacinių technologijų centras

Koks technologijų poveikis vaikams, jaunimui ir visuomenei? Kaip neigiamą jų poveikį pakeisti teigiamu? Kokia ugdytojų (mokytojų, mokyklos administracijos, tėvelių) įtaka technologijų poveikį verčiant teigiamu vaikams, jaunimui ir visuomenei? Diskusijoje išgirsite atsakymus į šiuos klausimus. Sužinosite, kokia technologijų įtaka savajai tapatybei ir asmeniniams santykiams (aptarsime ir kai kuriuos realius atvejus), kaip įvairios suinteresuotosios šalys gali išspręsti problemas. Read more about Koks technologijų poveikis vaikams, jaunimui ir visuomenei?[…]

Ar galima išmatuoti mąstymą?

13.00–13.45, lapkričio 24 d., Sprendimų klasė (3.2 salė) Organizuoja: Nacionalinis egzaminų centras

Mąstymas, mąstymo gebėjimų ugdymas – vienas iš vadinamųjų XXI a. gebėjimų, būtinų kiekvienam šiuolaikiniam besimokančiajam. Dažnai girdime tokius terminus kaip kritinis mąstymas, problemų sprendimas, aukštesnieji mąstymo gebėjimai ir pan.  Kiekvienas jų pabrėžia tam tikrą mąstymo aspektą, tačiau esminiai akcentai yra bendri – kiekvienam besimokančiajam labai svarbu gebėti pasinaudoti turimomis (ar aplinkoje egzistuojančiomis) žiniomis, informacija, taikyti Read more about Ar galima išmatuoti mąstymą?[…]

Kinestetiniai mokymo(si) metodai

14.00–14.45, lapkričio 24 d., Sprendimų klasė (3.2 salė) Organizuoja: Šilutės Pamario pagrindinė mokykla

Ar žinote, kad kinestetinis mokymo(si) stilius leidžia praplėsti ugdymo metodų įvairovę ir geriau patenkinti individualius mokinių poreikius? Tai atitinka svarbiausių Lietuvos švietimo dokumentų nuostatas, be to, ir Europos Sąjungos švietimo dokumentuose skatinama keisti statišką ugdymosi procesą į labiau dinamišką. Sužinosite, kaip per judesį galima mokytis matematikos, fizikos, kalbų, geografijos… Mokymas(is) per judesį – tai ne Read more about Kinestetiniai mokymo(si) metodai[…]

Kaip ugdyti informatinį mąstymą pradinėse klasėse?

13.00–13.45, lapkričio 24 d., Švietimo politikos erdvė (5.2 salė) Organizuoja: Švietimo ir mokslo ministerija, Ugdymo plėtotės centras

2017–2018 m. projekte „Informatika pradiniame ugdyme“ yra kuriamas ir išbandomas pradinio ugdymo informatikos turinys. Nuo šio rudens 10 projekte dalyvaujančių mokyklų išbando naujas, įdomias veiklas, padedančias ugdyti pradinukų informatinio mąstymo gebėjimus. Kodėl informatinio mąstymo pradedama mokyti pradinėse klasėse? Kaip kuriamas pradinio ugdymo informatikos turinys šiandien? Kokios priemonės gali būti naudojamos informatikos mokymui pamokose? Sužinosite, kaip Read more about Kaip ugdyti informatinį mąstymą pradinėse klasėse?[…]

Kelionė informatikos labirintais ne tik pradinukams

14.00–15.30, lapkričio 24 d., Švietimo politikos erdvė (5.2 salė) Organizuoja: Švietimo ir mokslo ministerija, Ugdymo plėtotės centras

Šiuolaikinius vaikus supa vis daugiau išmaniųjų daiktų. Juos reikia valdyti, tobulinti, su jais tenka bendrauti, o svarbiausia – kurti naują, dar išmanesnį pasaulį. Šiems vaikams reikia suteikti galimybę ugdytis informatinį, kūrybinį ir kritinį mąstymą. Jiems būtini logikos, programavimo pagrindai, kad galėtų sėkmingai komunikuoti ir veikti, būtų saugūs ir atsakingi, siektų asmeninės mokymosi pažangos. Lietuvos 100 Read more about Kelionė informatikos labirintais ne tik pradinukams[…]

Mokykla – besimokanti organizacija. Komanda mokykloje. IQ vs WeQ

11.00–11.45, lapkričio 25 d., 3.1 salė Organizuoja: Dr. Berita Simonaitienė

Vienas iš Geros mokyklos koncepcijoje pristatomų mokyklos bruožų yra „Bendruomenė: besimokanti organizacija“ Kodėl Gera mokykla turi būti besimokančia? Ką svarbu žinoti, kad mokymosi procesai su kitais ir iš kitų duotų norimą ir laukiamą rezultatą, kad jie nebūtų savitiksliai ir apsimestiniai? Kodėl svarbios komandos ir kodėl jos turi tapti Geros mokyklos stipria veikiančia jėga? Ką apie Read more about Mokykla – besimokanti organizacija. Komanda mokykloje. IQ vs WeQ[…]

Kokia pamoka man yra įdomi?

12.00–13.30, lapkričio 25 d., 3.1 salė Organizuoja: Nacionalinė mokyklų vertinimo agentūra, Vilniaus Simono Daukanto gimnazija

Diskusija su Lietuvos mokinių parlamento ir  Lietuvos moksleivių sąjungos  atstovais apie įdomią, gerą pamoką, remiantis Geros mokyklos koncepcijos samprata. Diskusijos tikslas – populiariai pristatyti mokiniams  Geros mokyklos koncepcijos idėjas, įgyvendinimo būdus, aiškinantis įdomios, naudingos mokiniui pamokos požymius. Diskusijos klausimai: Kokie požymiai rodo, kad pamoka įdomi? Kaip pamoka tampa (gali tapti) įdomi? Kaip sužinoti, ar kitiems Read more about Kokia pamoka man yra įdomi?[…]

Pažįstu pasaulį tyrinėdamas: koks nuostabus gamtos pasaulis

15.00–15.45, lapkričio 25 d., 3.1 salė Organizuoja: Ugdymo plėtotės centras

Stebėjimas ir tyrimai – specifiniai pasaulio pažinimo metodai, padedantys atskleisti gamtos paslaptis. Tik ar deramai juos išnaudojame? Ar visada mokymasis atrandant  ugdo gamtamokslinį mąstymą? Ši akademinė valanda skirta tam, kad įsivertintume, ar teisingai mokinius vedame gamtos pažinimo keliu, ar pakankamai jie tyrinėja ir atranda. Renginyje aptarsime,  kaip buitinius samprotavimus paversti gamtamokslinėmis tiesomis. Pasisemsite idėjų, kaip Read more about Pažįstu pasaulį tyrinėdamas: koks nuostabus gamtos pasaulis[…]

Pažįstu pasaulį tyrinėdamas: mokausi mąstyti kaip istorikas

16.00–16.45, lapkričio 25 d., 3.1 salė Organizuoja: Ugdymo plėtotės centras

Renginyje diskutuosime apie tai, kodėl jau  pradinėse klasėse  svarbu ugdyti mokinių istorinio laiko tėkmės supratimo gebėjimus. Aptarsime  ir praktiškai išbandysime mokymosi veiklas, ugdančias istorinio raštingumo gebėjimus, reflektuosime, kaip sekėsi. Susipažinsime su  naujausių tyrimų duomenimis apie ketvirtų klasių mokinių laiko tėkmės supratimo gebėjimus ir analizuosime jų atliktų užduočių pavyzdžius. Renginio lektorė: Aušra Žemgulienė (Lietuvos edukologijos universitetas).

Pagalba šeimoms, auginančioms elgesio ir emocijų, autizmo spektro sutrikimų turinčius vaikus

14.00–14.45, lapkričio 25 d., 3.2 salė Organizuoja: Ugdymo plėtotės centras

Renginyje bus pristatytos elgesio ir emocijų, autizmo spektro sutrikimų turinčių vaikų integracijos galimybės ugdymo įstaigoje.  Taip pat aptarsime tėvų įtraukimą į elgesio ir emocijų, autizmo spektro sutrikimų turinčių vaikų ugdymą. Bus pristatyta užsienio ekspertų patirtis, metodinės priemonės. Renginio dalyviai: prof. Dr. Aistė Diržytė, Mykolo Romerio universitetas, Daina Šiekštelytė –Valkerienė, asociacija ,,Kitoks vaikas“, dr. Albinas Kalvaitis, Read more about Pagalba šeimoms, auginančioms elgesio ir emocijų, autizmo spektro sutrikimų turinčius vaikus[…]

Ar švietimas gali paruošti žmogų sėkmingam gyvenimui?

11.00–11.45, lapkričio 25 d., 5.5 salė Organizuoja: Lietuvos vaikų ir jaunimo centras

Diskusijos metu bus: nagrinėjamas neformaliojo švietimo poveikis asmenybės brandai ir sėkmingumui; pristatytas Lietuvos vaikų ir jaunimo centro inicijuotas ir Mykolo Romerio Universiteto tyrėjų komandos 2016 m. birželio-spalio mėn. nacionaliniu mastu atliktas tyrimas apie neformalaus ugdymo poveikį brandžios (sėkmingos) asmenybės formavimuisi: bruožus, neformalaus ugdymo poveikį, socialinės aplinkos veiksnius, nuo kurių priklauso neformalaus ugdymo poveikis.

Užsiėmimas pedagogams. „Asmeninių ir socialinių įgūdžių ugdymo svarba ir ypatumai”

12.00–12.45, lapkričio 25 d., 5.5 salė Organizuoja: Lietuvos vaikų ir jaunimo centras

Teorinis ir praktinis užsiėmimas, kurio metu bus nagrinėjami tokie klausimai, kaip: Asmeninių ir socialinių gebėjimų atskleidimo bei lavinimo galimybės ir būdai pamokoje. Vertinimo būdai ir jų poveikis vaikams parodo vaiko stiprybes ir tobulėjimo kryptį – ar „priklijuoja etiketę ir pastato į vietą”? Ugdomasis vertinimas (kaip būdas smalsumui, žinių siekimui, pasitikėjimui savimi ir kt. skatinti) mokyklose Read more about Užsiėmimas pedagogams. „Asmeninių ir socialinių įgūdžių ugdymo svarba ir ypatumai”[…]

3D klasė – naujausias mokymo(si) metodas, nepaliekantis abejingų

13.00–13.45, lapkričio 25 d., 5.5 salė Organizuoja: UAB ,,Biznio mašinų kompanija“

Pranešimo metu kiekvienas dalyvis galės pabandyti 3D mokomuosius objektus ir panirti į 3D pasaulį – iš visų pusių apžiūrėti plakančią širdį, panagrinėti kraujotaką, vožtuvų darbą, pamatyti žmogaus smegenis, akis, taip pat fotosintezę, augalo ląsteles, pabūti chemiku ir panagrinėti chemines struktūras, molekules, virtualiai atlikti pavojingus cheminius eksperimentus ir išvysti kitus 3D mokomuosius objektus.

Muilo laboratorija

10.00–10.45, lapkričio 25 d., AHHAA laboratorija Organizuoja: AHHAA mokslo centras

Užsiėmime gaminsite muilą. Kol tai darysite, užsiėmimų vadovas jums paaiškins, kaip muilo gamyboje pritaikomos mokslo žinios, pavyzdžiui, kodėl reikia į muilą dėti vandens, kad jis putotų. Sužinosite, kaip muilo kvapai veikia  uoslės pojūtį. Pastaba. Užsiėmimas vyks anglų kalba.

Muilo laboratorija

14.00–14.45, lapkričio 25 d., AHHAA laboratorija Organizuoja: AHHAA mokslo centras

Užsiėmime gaminsite muilą. Kol tai darysite, užsiėmimų vadovas jums paaiškins, kaip muilo gamyboje pritaikomos mokslo žinios, pavyzdžiui, kodėl reikia į muilą dėti vandens, kad jis putotų. Sužinosite, kaip muilo kvapai veikia  uoslės pojūtį. Pastaba. Užsiėmimas vyks anglų kalba.

Pokalbiai apie mokyklą

11.00–11.45, lapkričio 25 d., Atvirų diskusijų erdvė (3 salės balkonas) Organizuoja: Reach for Change Lietuva, Ugdymo plėtotės centras

  Lapkričio 25 d. parodos „Mokykla 2017“ Atvirų diskusijų erdvėje „Reach for Change“ ir Ugdymo plėtotės centras inicijuoja diskusijas budriesiems. Tiems, kuriems rūpi, kuo gyvena mokiniai ir mokytojai; tiems, kurie ieško Lietuvos švietimui reikalingų inovacijų. Kviečiame į atvirą prasmingų pokalbių erdvę, kur penkiose grupelėse bus diskutuojama mokyklai aktualiomis temomis. Pristatymų ir pranešimų nebus: mes jums pasiūlysime temas, o jūs mums – Read more about Pokalbiai apie mokyklą[…]

Pokalbiai apie vaikus

12.00–12.45, lapkričio 25 d., Atvirų diskusijų erdvė (3 salės balkonas) Organizuoja: Reach for Change Lietuva, Ugdymo plėtotės centras

Lapkričio 25 d. parodos „Mokykla 2017“ Atvirų diskusijų erdvėje „Reach for Change“ ir Ugdymo plėtotės centras inicijuoja diskusijas budriesiems. Tiems, kuriems rūpi, kuo gyvena mokiniai ir mokytojai; tiems, kurie ieško Lietuvos švietimui reikalingų inovacijų. Kviečiame į atvirą prasmingų pokalbių erdvę, kur penkiose grupelėse bus diskutuojama mokyklai aktualiomis temomis. Pristatymų ir pranešimų nebus: mes jums pasiūlysime temas, o jūs mums – savo Read more about Pokalbiai apie vaikus[…]

Pokalbiai apie inovacijas švietime

13.00–13.45, lapkričio 25 d., Atvirų diskusijų erdvė (3 salės balkonas) Organizuoja: Reach for Change Lietuva, Ugdymo plėtotės centras

Lapkričio 25 d. parodos „Mokykla 2017“ Atvirų diskusijų erdvėje „Reach for Change“ ir Ugdymo plėtotės centras inicijuoja diskusijas budriesiems. Tiems, kuriems rūpi, kuo gyvena mokiniai ir mokytojai; tiems, kurie ieško Lietuvos švietimui reikalingų inovacijų. Kviečiame į atvirą prasmingų pokalbių erdvę, kur penkiose grupelėse bus diskutuojama mokyklai aktualiomis temomis. Pristatymų ir pranešimų nebus: mes jums pasiūlysime temas, o jūs mums – savo Read more about Pokalbiai apie inovacijas švietime[…]

Pokalbiai apie ugdymo turinį

14.00–14.45, lapkričio 25 d., Atvirų diskusijų erdvė (3 salės balkonas) Organizuoja: Reach for Change Lietuva, Ugdymo plėtotės centras

Lapkričio 25 d. parodos „Mokykla 2017“ Atvirų diskusijų erdvėje „Reach for Change“ ir Ugdymo plėtotės centras inicijuoja diskusijas budriesiems. Tiems, kuriems rūpi, kuo gyvena mokiniai ir mokytojai; tiems, kurie ieško Lietuvos švietimui reikalingų inovacijų. Kviečiame į atvirą prasmingų pokalbių erdvę, kur penkiose grupelėse bus diskutuojama mokyklai aktualiomis temomis. Pristatymų ir pranešimų nebus: mes jums pasiūlysime temas, o jūs mums – savo Read more about Pokalbiai apie ugdymo turinį[…]

Pokalbiai apie mokytojus ir tėvus

15.00–15.45, lapkričio 25 d., Atvirų diskusijų erdvė (3 salės balkonas) Organizuoja: Reach for Change Lietuva, Ugdymo plėtotės centras

Lapkričio 25 d. parodos „Mokykla 2017“ Atvirų diskusijų erdvėje „Reach for Change“ ir Ugdymo plėtotės centras inicijuoja diskusijas budriesiems. Tiems, kuriems rūpi, kuo gyvena mokiniai ir mokytojai; tiems, kurie ieško Lietuvos švietimui reikalingų inovacijų. Kviečiame į atvirą prasmingų pokalbių erdvę, kur penkiose grupelėse bus diskutuojama mokyklai aktualiomis temomis. Pristatymų ir pranešimų nebus: mes jums pasiūlysime temas, o jūs mums – savo Read more about Pokalbiai apie mokytojus ir tėvus[…]

Edukacija lauke: veiklos idėjos

10.00–10.45, lapkričio 25 d., Didaktikos klasė (3.1 salė) Organizuoja: Šiaurės licėjus

Leisdami laiką lauke vaikai gali išmokti labai daug – tai ypač svarbu priešmokyklinių ir pradinių klasių amžiaus vaikams. Trumpame pristatyme išgirsite naudingų praktinių idėjų, kaip pasitelkti žaidimus ir užduotis lauke, siekiant sudominti vaikus ir padėti jiems įgyti naujų žinių. Šios idėjos pravers ir tėveliams, ir pedagogams. Kad jas įgyvendintumėte, net nebūtina keliauti toli nuo namų Read more about Edukacija lauke: veiklos idėjos[…]

Įtraukiojo ugdymo link

14.00–14.45, lapkričio 25 d., Didaktikos klasė (3.1 salė) Organizuoja: Renkuosi mokyti!

Įtraukusis ugdymas – tai pripažinimas, kad visi mokiniai yra skirtingi: jie domisi įvairiais dalykais, turi skirtingų gabumų, į mokyklą ateina iš įvairių šeimų. Taigi ir ugdymas turėtų būti pritaikytas įvairiems mokiniams kiekvienoje mokykloje, kiekvienoje klasėje, kiekvienoje šalyje. Užsiėmime per interaktyvią veiklą sužinosite: Kodėl mokykloje nederėtų visų matuoti pagal vieną matą? Ar esu prastesnis, jei nesu Read more about Įtraukiojo ugdymo link[…]

Ko galime pasimokyti iš pažangiausių švietimo sistemų?

13.00–14.30, lapkričio 25 d., Geros mokyklos erdvė (5.1 salė) Organizuoja: Britų Taryba, Ugdymo plėtotės centras

Susipažinsite su nepriklausoma švietimo konsultante Lucy Crehan iš Didžiosios Britanijos. Ji dvejus metus praleido tyrinėdama švietimą PISA tyrimuose lyderiaujančiose šalyse. Lucy stebėjo darbą mokyklose, gyveno kartu su šių mokyklų mokytojais, atliko interviu su mokiniais, tėvais, mokytojais ir švietimo politikos kūrėjais. Sužinosite, ko galėtume pasimokyti iš šių šalių ir kas galėtų būti aktualiausia Lietuvos švietimo sistemai. Read more about Ko galime pasimokyti iš pažangiausių švietimo sistemų?[…]

Kaip, kodėl ir su kuo? TERA patirtis

15.00–15.45, lapkričio 25 d., Geros mokyklos erdvė (5.1 salė) Organizuoja: AVAD Baltic, Ugdymo plėtotės centras

Retai kada pokyčius priimame lengvai. Šiame renginyje pasidalysime Tartu privačios mokyklos (Estijoje), žinomos TERA vardu, patirtimi. Paaiškinsime, kaip   mums pavyko per 10 metų mokinių skaičių mokykloje padidinti nuo 70 iki 400. Pasidalysime savo geriausiomis praktikomis inovacijų, grįžtamojo ryšio formų ir mokyklos vadybos srityse. Pademonstruosime, kaip technologijos klasėje gali tapti puikiu pagalbininku. Sužinosite, kaip mes Read more about Kaip, kodėl ir su kuo? TERA patirtis[…]

Kas bendra tarp robotų, integruoto ugdymo ir vaivorykštės?

11.00–11.45, lapkričio 25 d., Idėjų klasė (4 salė) Organizuoja: UAB „Baltų lankų vadovėliai“

Renginyje pradinių klasių mokytojus supažindinsime su temiškai integruoto vadovėlio „Vaivorykštė“, skirto 1–4 klasėms, medžiagos dėstymo ir tarpdisciplininio jos jungimo principais; taip pat aptarsime atskirų disciplinų metodikos savitumu, kūrybinių užduočių atlikimo perspektyvomis. Renginyje kalbėsimės apie integruotą ugdymą, jo naudą, motyvuojant bei skatinant vaikus mokytis, o mokytojus – tobulinti savo darbo metodus, plečiant ugdymo galimybes ir tuo Read more about Kas bendra tarp robotų, integruoto ugdymo ir vaivorykštės?[…]

Katino Molio chemijos eksperimentai

10.00–11.30, lapkričio 25 d., Katino Molio laboratorija Organizuoja: Šiaulių Didždvario gimnazija

Ateikite, sužinokite ir patirkite tai, ko dar nesate bandę – turėsite galimybę artimiau susipažinti su chemijos mokslu. Stebėsite atliekamus bandymus ir daug bandymų atliksite patys, pavyzdžiui, pasigaminsite „pieno“, „aviečių sulčių“. Išsiaiškinsite, kas vyksta skrandyje, kai pavalgome, kada reikia gerti vandens ir kodėl. Neabejojame – čia įsitikinsite, kad mokytis chemijos gali būti įdomu ir net labai Read more about Katino Molio chemijos eksperimentai[…]

Katino Molio chemijos eksperimentai

12.00–13.30, lapkričio 25 d., Katino Molio laboratorija Organizuoja: Šiaulių Didždvario gimnazija

Ateikite, sužinokite ir patirkite tai, ko dar nesate bandę – turėsite galimybę artimiau susipažinti su chemijos mokslu. Stebėsite atliekamus bandymus ir daug bandymų atliksite patys, pavyzdžiui, pasigaminsite „pieno“, „aviečių sulčių“. Išsiaiškinsite, kas vyksta skrandyje, kai pavalgome, kada reikia gerti vandens ir kodėl. Neabejojame – čia įsitikinsite, kad mokytis chemijos gali būti įdomu ir net labai Read more about Katino Molio chemijos eksperimentai[…]

Katino Molio chemijos eksperimentai

14.00–15.30, lapkričio 25 d., Katino Molio laboratorija Organizuoja: Šiaulių Didždvario gimnazija

Ateikite, sužinokite ir patirkite tai, ko dar nesate bandę – turėsite galimybę artimiau susipažinti su chemijos mokslu. Stebėsite atliekamus bandymus ir daug bandymų atliksite patys, pavyzdžiui, pasigaminsite „pieno“, „aviečių sulčių“. Išsiaiškinsite, kas vyksta skrandyje, kai pavalgome, kada reikia gerti vandens ir kodėl. Neabejojame – čia įsitikinsite, kad mokytis chemijos gali būti įdomu ir net labai Read more about Katino Molio chemijos eksperimentai[…]

Smagus ir inovatyvus konstravimas

10.00–10.45, lapkričio 25 d., Mažųjų laboratorija Organizuoja: Vilniaus inžinerijos licėjus

Supažinsite su ugdančiais ir kūrybinį mąstymą lavinančiais konstruktoriais iš Japonijos „LaQ“. Galėsite išbandyti konstruktorius, atrasti jų privalumus, pamatyti kūrybinio darbo rezultatus ir įvertinti jų taikymo ugdymo procese naudą. Sužinosite, kokioms vaikų kompetencijoms ugdyti ir kokioms žinioms įtvirtinti gali būti naudojamos „LaQ“ detalės, kaip „LaQ“ konstruktoriai naudojami atliekant komandines ir individualias užduotis, kaip tai siejasi su Read more about Smagus ir inovatyvus konstravimas[…]

Smagus ir inovatyvus konstravimas

11.00–11.45, lapkričio 25 d., Mažųjų laboratorija Organizuoja: Vilniaus inžinerijos licėjus

Supažinsite su konstruktoriais iš Japonijos – „LaQ“ ir, atlikdami individualias bei komandines užduotis, įsitrauksite į atraktyvų ir įdomų mokymąsi. Konstruodami, dėliodami ir analizuodami „LaQ“ detalių funkcionavimą, išmoksite įvairių matematinių ir loginių sprendimų.

Atrask linksmąją matematiką

12.00–12.45, lapkričio 25 d., Mažųjų laboratorija Organizuoja: Klaipėdos Gedminų progimnazija

Šioje veikoje išbandysite naują mintino skaičiavimo būdą. Vartydami korteles, pavaizduosite įvairių skaičių sumą, skaičių seką, atrasite logišką ir praktišką kortelių atvertimo būdą. Surasite lobių salą Baltijos jūroje, kurioje tarp salų plaukioja draugiški piratai. Jie yra mažaraščiai, todėl, tapę „turistais“, gautame žemėlapyje turėsite pasižymėti maršrutą, laivus, kuriais galima keliauti. Surasite trumpiausią maršrutą į salą, kurioje paslėptas Read more about Atrask linksmąją matematiką[…]

„Blue-Bot“ robotukai ieško lobio

13.00–13.45, lapkričio 25 d., Mažųjų laboratorija Organizuoja: Klaipėdos Gedminų progimnazija

Spalvingais, lengvai valdomais ir draugiškais „Blue-Bot“ robotukais-bitutėmis programuosite, nustatysite seką, skirsite kryptis ir tiesiog smagiai mokysitės! Dirbdami mažomis grupėmis, atrasite trumpiausią kelią ir padėsite piratams surinkti išbarstytą lobį.

Kūrybiškas matematikos mokymas integruojant informatiką

14.00–14.45, lapkričio 25 d., Mažųjų laboratorija Organizuoja: Klaipėdos Gedminų progimnazija

Išbandysite naują mintino skaičiavimo būdą. Išsiaiškinsite, kaip kortelėmis pavaizduoti įvairių skaičių sumą, skaičių seką, atrasite logišką ir praktišką kortelių atvertimo būdą, kad verčiant korteles skaičiai didėtų vienetu. Programuosite „Blue-Bot“ robotukus bitutes. Šie spalvingi, lengvai valdomi ir draugiški robotukai yra puikus įrankis, padedantis jaunesniojo amžiaus vaikams mokytis programuoti, nustatyti seką, skirti kryptis, spręsti problemas ir tiesiog Read more about Kūrybiškas matematikos mokymas integruojant informatiką[…]

Kūrybiškas matematikos mokymas integruojant informatiką

15.00–15.45, lapkričio 25 d., Mažųjų laboratorija Organizuoja: Klaipėdos Gedminų progimnazija

Išbandysite naują mintino skaičiavimo būdą. Išsiaiškinsite, kaip kortelėmis pavaizduoti įvairių skaičių sumą, skaičių seką, atrasite logišką ir praktišką kortelių atvertimo būdą, kad verčiant korteles skaičiai didėtų vienetu. Programuosite „Blue-Bot“ robotukus bitutes. Šie spalvingi, lengvai valdomi ir draugiški robotukai yra puikus įrankis, padedantis jaunesniojo amžiaus vaikams mokytis programuoti, nustatyti seką, skirti kryptis, spręsti problemas ir tiesiog Read more about Kūrybiškas matematikos mokymas integruojant informatiką[…]

Geresnio ir saugesnio interneto kūrimo patirtis mokyklos bendruomenei

10.00–10.45, lapkričio 25 d., Sprendimų klasė (3.2 salė) Organizuoja: Švietimo informacinių technologijų centras

Viešojoje diskusijoje kviečiame dalyvauti pedagogus – saugesnio interneto ambasadorių (SIA) lektorius, saugesnio interneto jaunimo forumo atstovus. Diskutuosime šiomis temomis: Saugi mokyklos el. erdvė. Kaip jaunimas jaunimui kuria geresnį ir saugesnį internetą. Saugesnio interneto diena SID2018. Per diskusiją aptarsime, kaip mokyklos SIA galėtų koordinuoti kuriančius jaunuolius, jų galimybes įsitraukti į saugios mokyklos el. erdvės kūrimą, Lietuvos Read more about Geresnio ir saugesnio interneto kūrimo patirtis mokyklos bendruomenei[…]

Ar atpažįstame vaikų mokymosi potencialą?

15.00–15.45, lapkričio 25 d., Sprendimų klasė (3.2 salė) Organizuoja: Specialiosios pedagogikos ir psichologijos centras

Renginyje sužinosite apie būtinybę ir galimybes atpažinti kiekvieno vaiko gabumus ir mokymosi potencialą. Aptarsite, kaip ne tik atpažinti, suprasti, bet ir ugdyti vaiko gebėjimus, padėti jam atsiskleisti, pasiekti tai, ką jis gali. Susitikime savo įžvalgomis apie vaiko gebėjimus ir jų ugdymą dalysis Specialiosios pedagogikos ir psichologijos centro psichologė dr. Aida Šimelionienė ir  ESF projekto „Mokinių Read more about Ar atpažįstame vaikų mokymosi potencialą?[…]

IKT koordinatoriaus vaidmuo geroje mokykloje. Ką tai galėtų reikšti?

16.00–16.45, lapkričio 25 d., Sprendimų klasė (3.2 salė) Organizuoja: Švietimo informacinių technologijų centras

Ugdymo institucijos, gerindamos ugdymo pasiekimus, dažnai renkasi taikyti naujausias informacines ir komunikacines technologijas (IKT). Tačiau  ne visada  pasiekiami tinkami rezultatai. Sėkmę  lemia  tinkamas organizacijos pasirengimas, jos darbuotojų gebėjimai  veiksmingai taikyti skaitmenines technologijas. Siekiant, kad  mokyklos gebėtų įsivertinti ir tinkamai susiplanuoti IKT taikymą, Europos Komisijos Jungtinių tyrimų centras siūlo joms naudoti skaitmeninę kompetenciją turinčių švietimo organizacijų Read more about IKT koordinatoriaus vaidmuo geroje mokykloje. Ką tai galėtų reikšti?[…]

Kaip mokykloje nuosekliai plėtoti socialinį ir emocinį ugdymą?

11.00–12.30, lapkričio 25 d., Švietimo politikos erdvė (5.2 salė) Organizuoja: Socialinio ir emocinio ugdymo institutas

Norint mokykloje tinkamai ugdyti vaiką, svarbios ne tik pažinimo, bet ir socialinės bei emocinės kompetencijos. Tik visuminis vaiko ugdymas gali jam užtikrinti sėkmę mokykloje ir gyvenime. Kas tai yra socialinis ir emocinis ugdymas? Sunku ar lengva jį nuosekliai plėtoti mokykloje? Gal tai švietimo revoliucija? Kas tai turi daryti? Kas nutiks, jeigu nekreipsime dėmesio į nuoseklų Read more about Kaip mokykloje nuosekliai plėtoti socialinį ir emocinį ugdymą?[…]

Saugus internetas – saugi mokyklos bendruomenė

13.00–13.45, lapkričio 26 d., 3.1 salė Organizuoja: Švietimo informacinių technologijų centras

Dalyviai bus supažindinti su galimybėmis dalyvauti Saugesnio interneto centro veikloje. Renginyje dalyviai išmoks interaktyvių žaidimų forma: – supažindinti  vaikus su rizikomis ir grėsmėmis internete; – užduoti vaikams klausimų apie bendravimo internete ypatumus ir kartu išsiaiškinti jų žinių lygį; – parinkti profilio internete nuotraukas. Pedagogai, ieškantys būdų, kaip telkti mokyklos bendruomenę užtikrinant saugią elektroninę erdvę mokiniams, Read more about Saugus internetas – saugi mokyklos bendruomenė[…]

Knygos paslaptis: ar tikrai viską žinome apie skaitymą?

14.00–14.45, lapkričio 26 d., 3.1 salė Organizuoja: Specialiosios pedagogikos ir psichologijos centras

Skaitymo kompetencijų ugdymas ir tobulinimas. Skaitymo strategijos parinkimas mokant tiek pradedančiuosius (ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaikus), tiek pažengusius skaitytojus (vyresniojo mokyklinio amžiaus mokinius): skatinimas domėtis knygomis, iliustracijų svarba, mokymas įsitraukti į skaitymo procesą, skaitomą tekstą sieti su jau turimomis žiniomis, išskirti esmines idėjas, apibūdinti svarbiausius veikėjus. Kaip įtraukimas į skaitymo procesą ugdo vaikų kalbą, skatina Read more about Knygos paslaptis: ar tikrai viską žinome apie skaitymą?[…]

Kuriame saugią mokyklą kartu. Misija įmanoma?

15.00–15.45, lapkričio 26 d., 3.1 salė Organizuoja: Specialiosios pedagogikos ir psichologijos centras

Įtraukiančios paskaitos tikslas – kartu su visais mokyklos bendruomenės nariais ieškoti metodų ir būdų, kaip kurti saugią aplinką mokykloje. Saugios aplinkos kūrimas – viena aktualiausių šiandienos mokyklos problemų. Tik saugioje mokyklos aplinkoje vaikas gali visapusiškai ugdytis, būti kūrybiškas, iniciatyvus, įgyti psichologinį atsparumą neigiamiems reiškiniams. Saugumo jausmas – vienas svarbiausių veiksnių, lemiančių mokinių aukštus akademinius pasiekimus. Read more about Kuriame saugią mokyklą kartu. Misija įmanoma?[…]

Ar tikrai mano nuomonė yra mano? Medijų įtaka

11.00–11.45, lapkričio 26 d., 3.2 salė Organizuoja: Ugdymo plėtotės centras

Šiuolaikinį žmogų nuolat atakuoja žinios, sklindančios iš įvairių kanalų: televizijos, interneto, radijo. Žinių gausybė verčia priimti informaciją skubotai, tinkamai neįvertinus jos patikimumo ir naudos. Sunku suprasti ir įsigilinti į visus globalėjančiai pasaulio bendruomenei kylančius iššūkius, dėl to yra patogu tiesiog patikėti ta tiesa, kurią skelbia medijos. Niekam nekyla abejonių, kad šiuolaikiniam žmogui svarbus kritinis mąstymas. Read more about Ar tikrai mano nuomonė yra mano? Medijų įtaka[…]

Požeminiai garažai „Google“ karalystėje

12.00–12.45, lapkričio 26 d., 3.2 salė Organizuoja: Ugdymo plėtotės centras

Kodėl „Google“ taip svarbu? Žinios yra įgyjamos naudojantis įvairiais įrankiais, o šie daro įtaką interpretuojant gaunamą informaciją. Todėl labai svarbu tinkamai pasirinkti įrankius ir išmanyti jų veikimą. Daugumos mūsų naršyklėse – kad ir kokį įrankį naudotume – pradžios puslapis pagal nutylėjimą būna paieškos sistema. Lietuvoje tai yra „Google“ paieškos sistema. Ji paieškos rezultatus rikiuoja pagal Read more about Požeminiai garažai „Google“ karalystėje[…]

Asmenybės branda ir motyvacija

13.00–14.30, lapkričio 26 d., 3.2 salė Organizuoja: Vega Dikčienė

Dažnai girdime, jog vienas iš pedagogo uždavinių – ugdyti brandžią ir motyvuotą asmenybę. Ar tai vis dar nauja? Matyt, kad ne – jau Antikos laikais buvo ieškoma atsakymo, kaip išugdyti brandų ir motyvuotą žmogų. Šio pranešimo tikslas – pažvelgti į šią temą plačiau: aptarti paties pedagogo brandos klausimą ir jo įtaką ugdant jauną žmogų, parodyti, Read more about Asmenybės branda ir motyvacija[…]

Ar šiuolaikiniai paaugliai knygose atranda save?

15.00–15.45, lapkričio 26 d., 3.2 salė Organizuoja: Ugdymo plėtotės centras

Pastaruoju metu padidėjo dėmesys paauglių literatūrai, gausėja ir lietuvių autorių šiam adresatui parašytų knygų. Kokius klausimus jos kelia? Kokios raiškos naujovės pastebimos? Ar šiuolaikinės knygos gali konkuruoti su paauglių klasika?Ar jos paskritai skatina skaityti? Į šiuos klausimus bandys atsakyti prelengentai, tačiau svarstyti kviečiami visi renginio dalyviai. Lektoriai: Doc., dr. Kęstutis Urba, literatūros kritikas; Eglė Baliutavičiūtė, literatūros Read more about Ar šiuolaikiniai paaugliai knygose atranda save?[…]

Informatikos ir informatinio mąstymo konkurso „Bebras“ apdovanojimų šventė

10.00–13.00, lapkričio 26 d., 5.1 salė Organizuoja: Ugdymo plėtotės centras

Jau tryliktą kartą Lietuvoje informatikos ir informatinio mąstymo konkursas „Bebras“ kvietė 3–12 kl. mokinius išmėginti savo jėgas sprendžiant įdomius uždavinius. Šie žaismingai ir suprantamai formuluojami uždaviniai apima visas svarbiausias informatikos sritis, parodo jų dermę su kitais mokslais. Geriausiai uždavinius išsprendę mokiniai bus apdovanoti šioje šventėje – jiems bus įteikti „Bebro“ diplomai ar pagyrimo raštai, o Read more about Informatikos ir informatinio mąstymo konkurso „Bebras“ apdovanojimų šventė[…]

Mano gerosios mokyklos istorija

16.00–17.30, lapkričio 26 d., 5.1 salė Organizuoja: Ugdymo plėtotės centras, VšĮ „Mokymosi mokykla“

Tai baigiamasis parodos „Mokykla 2016“ renginys. Jame į gerą mokyklą bandysime pažvelgti įvairių mokyklų akimis. Jums pristatysime netradicinių ir neįprastų mokyklų patirtis, pasakodami unikalias istorijas. Išgirsite skirtingų (o galbūt ir kažkuo panašių) istorijų apie bendruomenę mokykloje, alternatyvų mokyklos „veidą“, savarankiškumą. Renginyje tiesiogiai bendrausite su Vilniaus Prano Mašioto pradinės, Demokratinės, Humanistinės, Melkio mokyklos atstovais. Draugiškas dialogas padės atrasti, Read more about Mano gerosios mokyklos istorija[…]

„Auginkime kūrėjus Lietuvai“ intelektualių pašnekesių I dalis: „Iš klasės – į biblioteką – ir atgal!“

11.00–12.30, lapkričio 26 d., 5.2 salė Organizuoja: Ugdymo plėtotės centras

Šioje intelektualių pašnekesių dalyje „Iš klasės – į biblioteką – ir atgal!“ dalysimės mintimis šiais klausimais: Kas atveda mokinį į biblioteką: šeima, mokytojas ar draugai? Ką mokinys randa bibliotekoje? Ar literatūros pamokos ugdo kūrybingą skaitytoją? Koks ryšys tarp literatūros pamokų ir skaitymo? Šiuolaikinio rašytojo, šiuolaikinės literatūros vieta mokykloje – ką galime pasiūlyti paaugliui? Rekomenduojamos literatūros Read more about „Auginkime kūrėjus Lietuvai“ intelektualių pašnekesių I dalis: „Iš klasės – į biblioteką – ir atgal!“[…]

„Auginkime kūrėjus Lietuvai“ intelektualių pašnekesių II dalis: „Griauti(s) mokslo dramblio kaulo bokštą“

13.00–14.30, lapkričio 26 d., 5.2 salė Organizuoja: Ugdymo plėtotės centras

Ši intelektualių pašnekesių „Auginkime kūrėjus Lietuvai“ ciklo dalis skirta diskusijai apie mokslo reikšmę, jo prestižo būklę, santykį su visuomene ir būdus, kaip mokslą suartinti su mokykla, bendruomene. Renginyje mėginsime atsakyti į klausimus: Kodėl kartais nuvertiname mokslą ir jis mums tampa šiek tiek svetimas? Ar įmanoma, kad suartėtų mokslas ir mokykla, vietos bendruomenė – taptų draugais? Read more about „Auginkime kūrėjus Lietuvai“ intelektualių pašnekesių II dalis: „Griauti(s) mokslo dramblio kaulo bokštą“[…]

„Auginkime kūrėjus Lietuvai“ intelektualių pašnekesių III dalis: „Tapti mokyklos architektu – panku“

15.00–16.30, lapkričio 26 d., 5.2 salė Organizuoja: Asociacija „Žinių ekonomikos forumas“, Ugdymo plėtotės centras

Trečioji intelektualių pašnekesių „Auginkime kūrėjus Lietuvai“ ciklo dalis skirta ugdymo(si) erdvių kaitos ir mokyklų, verslo, kultūros bei kitų institucijų santykio kuriant jas problematikai. Kintant darbo rinkai ir ryškėjant piliečių pasirengimui aktyviai prisidėti prie šalies pažangos kūrimo, švietimo ekspertai pastebi, jog dėl to auga autentiško mokymosi svarba. Tai leidžia kalbėti apie tradicinių ugdymo(si) erdvių kaitą. Renginyje Read more about „Auginkime kūrėjus Lietuvai“ intelektualių pašnekesių III dalis: „Tapti mokyklos architektu – panku“[…]