(Ne)noriu būti klasės auklėtoja!

Renginyje lektorė pasidalins patirtimi, kaip galima rasti bendrą kalbą su šiuolaikiniu mokiniu, kaip moderuoti auklėjamosios klasės veiklą, kaip tėvus įtraukti į gimnazijos bendruomenės veiklas. Susipažinsite su veiksmingais ir praktiškai patikrintais tradiciniais bei inovatyviais darbo metodais, jų derinimo galimybėmis

Šiuolaikinis mokinys tampa modernaus pasaulio, užvaldyto informacinių technologijų ir gausybės informacijos šaltinių, dalimi. Tačiau svarbiausi dalykai nesikeičia: mokykloje reikia siekti išsilavinimo, tobulėti, rasti bendrą kalbą su bendraamžiais ir mokytojais, išmokti disciplinos, plėsti savo akiratį, bręsti kaip  asmenybei. Per visus mokymosi metus mokinį lydi klasės auklėtojas. Šiandien būti klasės auklėtoju nėra lengva. Nuo jo požiūrio į savo darbą, profesionalumo ir kompetencijos, nuolatinio noro tobulėti daugeliu atvejų priklauso auklėtinio sėkmė, gyvenimo ugdymo įstaigoje kokybė. Šiuolaikiniam mokiniui, kaip ir visų laikų paaugliui, pirmiausia reikia supratimo, pagalbos, meilės. Ne tik specialioji literatūra, bet daugelis gyvenimiškų situacijų, beveik kiekviena perskaityta knyga gali padėti formuoti asmenybę. Tik reikia išmonės. Auklėtojas yra tas žmogus, kuris žodį patyčios gali pakeisti žodžiu pagarba,  jis dažnai lemia, ar tėvai iš tolo apeis mokyklą, ar kiek įmanoma aktyviau įsitrauks į gimnazijos gyvenimą.

Renginio data:
Renginio pradžia (trukmė): 15.00 val. (45 min.)
Vieta: ,
Lektorius/organizatorius (-iai): ()
Ugdymas: ,
Tikslinė grupė:
 
Įrašas paskelbtas kategorijoje . Įsiminti nuorodą.