Mokytojas atsisakė naudotis vadovėliu. Kuo tai baigėsi?

14.00–14.45, lapkričio 23 d., Idėjų klasė (4 salė) Organizuoja: UAB „TAMO grupė“

Šiandien mokytojui keliami dideli reikalavimai. Vienas jų – mokymo procese naudoti metodus ir priemones, kurios suteiktų ne tik žinių, bet ir ugdytų aukštesniuosius mąstymo gebėjimus, kritinį mąstymą, kūrybiškumą, bendradarbiavimą. Dažnai pabrėžiama, kad pamokoje jau neužtenka tik vadovėlio. Be to, iš mokytojo tikimasi, kad jis pats kurs mokomąją medžiagą arba pasirinks skirtingus mokymosi šaltinius. Tačiau Lietuvoje, Read more about Mokytojas atsisakė naudotis vadovėliu. Kuo tai baigėsi?[…]

Drausminimo evoliucija

13.00–14.30, lapkričio 24 d., Didaktikos klasė (3.1 salė) Organizuoja: Panevėžio „Vyturio“ progimnazija

Iki šiol tėvai ir mokytojai naudoja bausmes kaip drausminimo priemonę tinkamam elgesiui pasiekti. Ko mokome vaikus juos bausdami? Ar žinote, kokias bausmes vaikai pasitelkia „auklėdami“ tėvus ir mokytojus? Praktiniame užsiėmime dalyvausite pamokoje – tokioje, kokią vedėme 4–8 klasių mokiniams ir kalbėjomės apie bausmes. Vėliau aptarsime, kokios bausmės, vaikų ir mokinių nuomone, veiksmingos ir kokios neveiksmingos. Read more about Drausminimo evoliucija[…]

Efektyvūs patirtinio ugdymo įrankiai klasės auklėtojui pagal Whatansu

10.00–10.45, lapkričio 24 d., Idėjų klasė (4 salė) Organizuoja: VšĮ „Bundam“

Kiekvienas mokytojas, klasės vadovas gali su savo auklėtiniais sukurti gražesnį ir tvirtesnį tarpusavio ryšį, kupiną pagarbos, priėmimo ir palaikymo, tapti ne prievaizdu, o į priekį vedančiu įkvepiančiu pavyzdžiu. Kaip neperdegti įgyvendinant klasės auklėtojo planus? Kaip produktyviai išnaudoti klasės valandėles? Kokie įrankiai padeda kurti pozityvų emocinį lauką klasėje? Kaip sutelkti auklėtinius į komandą? Kur yra formalaus Read more about Efektyvūs patirtinio ugdymo įrankiai klasės auklėtojui pagal Whatansu[…]

(Ne)noriu būti klasės auklėtoja!

15.00–15.45, lapkričio 25 d., Didaktikos klasė (3.1 salė) Organizuoja: Radviliškio Lizdeikos gimnazija

Renginyje lektorė pasidalins patirtimi, kaip galima rasti bendrą kalbą su šiuolaikiniu mokiniu, kaip moderuoti auklėjamosios klasės veiklą, kaip tėvus įtraukti į gimnazijos bendruomenės veiklas. Susipažinsite su veiksmingais ir praktiškai patikrintais tradiciniais bei inovatyviais darbo metodais, jų derinimo galimybėmis Šiuolaikinis mokinys tampa modernaus pasaulio, užvaldyto informacinių technologijų ir gausybės informacijos šaltinių, dalimi. Tačiau svarbiausi dalykai nesikeičia: Read more about (Ne)noriu būti klasės auklėtoja![…]

Geresnio ir saugesnio interneto kūrimo patirtis mokyklos bendruomenei

10.00–10.45, lapkričio 25 d., Sprendimų klasė (3.2 salė) Organizuoja: Švietimo informacinių technologijų centras

Viešojoje diskusijoje kviečiame dalyvauti pedagogus – saugesnio interneto ambasadorių (SIA) lektorius, saugesnio interneto jaunimo forumo atstovus. Diskutuosime šiomis temomis: Saugi mokyklos el. erdvė. Kaip jaunimas jaunimui kuria geresnį ir saugesnį internetą. Saugesnio interneto diena SID2018. Per diskusiją aptarsime, kaip mokyklos SIA galėtų koordinuoti kuriančius jaunuolius, jų galimybes įsitraukti į saugios mokyklos el. erdvės kūrimą, Lietuvos Read more about Geresnio ir saugesnio interneto kūrimo patirtis mokyklos bendruomenei[…]

Kaip mokytojo emocinis intelektas padeda efektyviai vadovauti klasei?

15.00–16.30, lapkričio 25 d., Švietimo politikos erdvė (5.2 salė) Organizuoja: Vytauto Didžiojo universiteto Socialinių mokslų fakultetas

Pranešimo pradžioje susipažinsite su efektyvaus vadovavimo klasei principais ir emocinio intelekto (EQ) svarba. Sužinosite, kaip emocinis intelektas gali padėti užmegzti su mokiniais bendradarbiavimu grįstus santykius ir kartu pasiekti užsibrėžtų tikslų. Antroje užsiėmimo dalyje praktinės veiklos metu galėsite įsivertinti savo emocinio intelekto lygį, žiūrėsite filmo ištraukas ir, remdamiesi filmu, dalysitės įžvalgomis, kaip tobulinti savo emocinį intelektą