KOKIĄ ATEITIES MOKYKLĄ KURIAME?

Šiandienos diskusija apie ateities mokyklą švietimo inovacijų parodoje „Mokykla 2018“ pratęsė iki šiol vykusį dialogą su visuomene dėl ugdymo turinio atnaujinimo. Mokinė, mokytoja, mokyklos direktorė, savivaldybės atstovė bei Švietimo ir mokslo ministrė išsakė savo mintis apie tai, ko reikia, kad sukurtume ateities mokyklą.

Pokyčiai inicijuojami siekiant, kad ugdymas atlieptų kiekvieno mokinio poreikius ir galimybes. Paklausus, kokio pokyčio reikia labiausiai, kad mokinys pajustų mokymosi džiaugsmą ir prasmingumą , mokinė Simona Statauskaitė akcentavo, jog būtina kalbėtis vieniems su kitais: „Mokiniams svarbu būti išgirstiems, jausti, kad jų nuomonė svarbi ir gerbiama.“

Kalbėjimosi ir susitarimų kultūros svarbą įgyvendinant pokyčius švietimo sistemoje pabrėžė Švietimo ir mokslo ministrė Jurgita Petrauskienė. „Kalbant apie ateities mokyklą, labai svarbūs susitarimai. Neįmanoma surasti sprendimo, kuris 100 % tiktų visiems. Vieno teisingo atsakymo ar būdo kuriant ateities mokyklą nėra. Bet privalome turėti galimybę dalyvauti ją kuriant, išsakyti savo argumentuotus siūlymus. Proveržis įvyksta tada, kai visi susitelkiame turėdami skirtingas nuomones ir sugebame susitarti“ – teigė ministrė J. Petrauskienė.

Šiandienos mokykla turi keistis. Radviliškio Vinco Kudirkos progimnazijos direktorė Rasa Dagienė atkreipė diskusijos dalyvių dėmesį į tai, kad „stebėdami ugdymo pasiekimų netolygumus turime stabtelėti ir priimti tinkamiausius sprendimus.“

Galimybė kiekvienam išsakyti savo siūlymus ir taip dalyvauti kuriant ateities mokyklą sudaryta svetainėje www.mokykla2030.lt. Taip pat kviečiame apsilankyti šiais metais jau aštuntą kartą vykstančioje švietimo inovacijų parodoje „Mokykla 2018“, kurioje kiekvienas sutinkamas kaip seniai matytas bičiulis ir kviečiamas diskutuoti, dalintis, bendrauti, klausytis ir išgirsti daugiau nei 150 edukacinių renginių įvairiausiomis temomis.

 
Įrašas paskelbtas kategorijoje 2018. Įsiminti nuorodą.