Mokinių mokymosi proceso kūrimas naudojant edukacines bitutes „Blue-Bot“

14.00–14.45, lapkričio 23 d., Mažoji klasė (5.5 salė) Organizuoja: UAB ,,Biznio mašinų kompanija“, Vilniaus kolegija

Dalyviams parodysime, kaip vaikams padėti sukurti ir papasakoti istoriją Blue-bot robotuko pagalba, kaip galima mokytis kurti žaidimus ir jų taisykles. Ši veikla padės Jums ugdyti vaikų ir jaunesnių klasių mokinių programavimo pradmenų  kuriant žaidimus ir pasakojant istorijas. Pasirinkdamas norimą istorijos ar žaidimo temą, pedagogas galės padėti vaikams ugdyti atitinkamus savęs pažinimo, socialinius įgūdžius, kūrybiškumą ir Read more about Mokinių mokymosi proceso kūrimas naudojant edukacines bitutes „Blue-Bot“[…]

Atradimo džiaugsmas konstruojant su LaQ

15.00–15.45, lapkričio 23 d., Mokytojų laboratorija Organizuoja: Vaikų darželis „Strazdanėlės“

Dirbdami su „LaQ“ konstruktoriais, įsitikinsite, kad kūrybiškai konstruojant dirba abu smegenų pusrutuliai. Gausite nemažai praktinių patarimų, kaip įtraukti vaikus į kūrybinį procesą, skatinti jų smalsumą, išmokyti atrasti netikėtus sprendimus ir patirti atradimo džiaugsmą. Išbandysite įrankį, padedantį kartu su vaikais visapusiškai tyrinėti formų, spalvų ir figūrų pasaulius. Atlikdami praktines užduotis, atskleisite konstruktoriaus universalumą ir pritaikomumą nagrinėjant Read more about Atradimo džiaugsmas konstruojant su LaQ[…]

Atradimo džiaugsmas konstruojant su LaQ

16.00–16.45, lapkričio 23 d., Mokytojų laboratorija Organizuoja: Vaikų darželis „Strazdanėlės“

Dirbdami su „LaQ“ konstruktoriais, įsitikinsite, kad kūrybiškai konstruojant dirba abu smegenų pusrutuliai. Gausite nemažai praktinių patarimų, kaip įtraukti vaikus į kūrybinį procesą, skatinti jų smalsumą, išmokyti atrasti netikėtus sprendimus ir patirti atradimo džiaugsmą. Išbandysite įrankį, padedantį kartu su vaikais visapusiškai tyrinėti formų, spalvų ir figūrų pasaulius. Atlikdami praktines užduotis, atskleisite konstruktoriaus universalumą ir pritaikomumą nagrinėjant Read more about Atradimo džiaugsmas konstruojant su LaQ[…]

Paveikslėlių knygų ugdymo potencialas

17.00–17.45, lapkričio 24 d., Mažoji klasė (5.5 salė) Organizuoja: Mažojo princo fondas

XXI amžiuje, kai dominuoja ekranai, paveikslėlių knygos yra labai svarbios vaikų vaizduotės formavimo ir skaitymo įgūdžių ugdymui. Pristatymo metu pateiksime skaitymo, rašymo ir žodinės išraiškos pavyzdžius, ką galite nuveikti su F. Davido ir S. Eidrigevičiaus knyga „Berniukas ir jo mylinti širdis”.

Žiogelio ir tetos Molės spalvotos paslaptys

15.00–15.45, lapkričio 24 d., Spalvota laboratorija Organizuoja: Ukmergės vaikų lopšelis-darželis „Žiogelis“

Ar teko girdėti apie ugnikalnį? Atėję į šį užsiėmimą, galėsite sukurti obuolinį „ugnikalnį“. Eko spalvų mašina suteiks galimybę išradingai eksperimentuoti su spalvomis. Panaudodami lipniąją juostelę, spalvotą smėlį ir druską, sukursite originalius paveikslėlius – pasinersite į užburiantį procesą, nuo kurio sunku atsitraukti. Teta Molė pakvies visus norinčiuosius išbandyti molio kūrybą. Ateikite ir išbandykite įvairias įdomias veiklas, Read more about Žiogelio ir tetos Molės spalvotos paslaptys[…]

Pagalba šeimoms, auginančioms elgesio ir emocijų, autizmo spektro sutrikimų turinčius vaikus

14.00–14.45, lapkričio 25 d., 3.2 salė Organizuoja: Ugdymo plėtotės centras

Renginyje bus pristatytos elgesio ir emocijų, autizmo spektro sutrikimų turinčių vaikų integracijos galimybės ugdymo įstaigoje.  Taip pat aptarsime tėvų įtraukimą į elgesio ir emocijų, autizmo spektro sutrikimų turinčių vaikų ugdymą. Bus pristatyta užsienio ekspertų patirtis, metodinės priemonės. Renginio dalyviai: prof. Dr. Aistė Diržytė, Mykolo Romerio universitetas, Daina Šiekštelytė –Valkerienė, asociacija ,,Kitoks vaikas“, dr. Albinas Kalvaitis, Read more about Pagalba šeimoms, auginančioms elgesio ir emocijų, autizmo spektro sutrikimų turinčius vaikus[…]

Vaikų kūrybiškumo ir tyrinėjimo gebėjimų ugdymas

15.00–15.45, lapkričio 25 d., Žiogelio laboratorija Organizuoja: Ukmergės vaikų lopšelis-darželis „Žiogelis“

Norėdami atrasti ir pažinti juos supantį pasaulį, išsiaiškinti ir suvokti dalyko esmę net ir patys mažiausi vaikai turi veikti patys. Norime pasidalyti patirtimi: kaip įtraukiame vaiką į aktyvią veiklą ir skatiname ieškoti atsakymų, domėtis naujais, nežinomais ir sudėtingais dalykais; kaip suteikiame vaikui galimybę tyrinėti ir eksperimentuoti su natūraliomis priemonėmis: spalvotu smėliu, vandeniu, dažais, moliu; kaip Read more about Vaikų kūrybiškumo ir tyrinėjimo gebėjimų ugdymas[…]

Noriu būti išgirstas ir suprastas: komunikavimo kompetencijos ugdymas priešmokykliniame amžiuje

10.00–10.45, lapkričio 26 d., 3.1 salė Organizuoja: Ugdymo plėtotės centras

Viskas, kas vyksta su vaiko kalba iki jam pradedant lankyti mokyklą, yra svarbu. Taigi ir kalbos suvokimo, ir kalbos vartojimo įgūdžiai padeda išsiugdyti komunikavimo kompetenciją, kurią „vainikuoja“ vaiko skaitymo ir rašymo gebėjimai bei įgūdžiai. Renginyje diskutuosime apie ugdymo veiklų priešmokyklinėje grupėje integralumą, kalbėsime apie tai, kodėl, ugdant vaikų kalbą, būtina kiekvieną vaiką matyti kaip savitą, Read more about Noriu būti išgirstas ir suprastas: komunikavimo kompetencijos ugdymas priešmokykliniame amžiuje[…]

Augu bendraudamas, tyrinėdamas, kurdamas

11.00–11.45, lapkričio 26 d., 3.1 salė Organizuoja: Ugdymo plėtotės centras

Kaip kryptingai organizuoti vaikų ugdymą(si)? Kaip įveikti ikimokyklinio ugdymo organizavimo ir planavimo iššūkius?  Atsakymų į šiuos klausimus bus ieškoma,  aptariant Ikimokyklinio amžiaus vaikų pasiekimų aprašą, padedantį pedagogui planuoti ugdymo turinį, ir nagrinėjant pedagogų veiklos praktinius pavyzdžius. Renginio dalyviams bus pristatoma, kaip, naudojantis Ikimokyklinio amžiaus vaikų pasiekimų aprašu, rengiami savaitės veiklos planai pagal naujausias planavimo tendencijas. Read more about Augu bendraudamas, tyrinėdamas, kurdamas[…]

Knygos paslaptis: ar tikrai viską žinome apie skaitymą?

14.00–14.45, lapkričio 26 d., 3.1 salė Organizuoja: Specialiosios pedagogikos ir psichologijos centras

Skaitymo kompetencijų ugdymas ir tobulinimas. Skaitymo strategijos parinkimas mokant tiek pradedančiuosius (ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaikus), tiek pažengusius skaitytojus (vyresniojo mokyklinio amžiaus mokinius): skatinimas domėtis knygomis, iliustracijų svarba, mokymas įsitraukti į skaitymo procesą, skaitomą tekstą sieti su jau turimomis žiniomis, išskirti esmines idėjas, apibūdinti svarbiausius veikėjus. Kaip įtraukimas į skaitymo procesą ugdo vaikų kalbą, skatina Read more about Knygos paslaptis: ar tikrai viską žinome apie skaitymą?[…]