Vaikų kūrybiškumo ir tyrinėjimo gebėjimų ugdymas

Norėdami atrasti ir pažinti juos supantį pasaulį, išsiaiškinti ir suvokti dalyko esmę net ir patys mažiausi vaikai turi veikti patys. Norime pasidalyti patirtimi: kaip įtraukiame vaiką į aktyvią veiklą ir skatiname ieškoti atsakymų, domėtis naujais, nežinomais ir sudėtingais dalykais; kaip suteikiame vaikui galimybę tyrinėti ir eksperimentuoti su natūraliomis priemonėmis: spalvotu smėliu, vandeniu, dažais, moliu; kaip skatiname vaiko fantaziją, laviname lytėjimo pojūčius, pastabumą, plėtojame gebėjimą įgyvendinti savo idėjas, analizuoti ir kūrybingai veikti; kaip ugdome loginį vaikų mąstymą, mokėjimą apskaičiuoti, suderinti eksperimentų medžiagas. Galėsite atlikti „Obuolinio ugnikalnio“ eksperimentą, kuris tinka įtraukti vaikus į pokalbį apie lavą ir ugnikalnius; išsiaiškinti, kaip organizuoti spalvų pažinimo, rūšiavimo ir unikalių paveikslėlių sukūrimo veiklas ir išbandyti eksperimentus su spalvomis ant šviesos stalo; pasinerti į originalių paveikslėlių, panaudojant lipniąją juostelę, spalvotą smėlį ir druską sukūrimo užburiantį procesą, nuo kurio sunku atsitraukti; išbandyti spalvotų ornamentų audinyje sukūrimą, panaudojant natūralius augalus, plaktuką ar akmenuką.

 
Įrašas paskelbtas kategorijoje . Įsiminti nuorodą.