Socialinis emocinis ugdymas: dar viena populiari sąvoka ar būtinybė ruošiant vaiką sėkmingam gyvenimui?

11.00–11.45, lapkričio 23 d., Sprendimų klasė (3.2 salė) Organizuoja: Lietuvos vaikų ir jaunimo centras

Švietimo, inovacijų sričių specialistai pripažįsta – intensyviai besikeičiantis pasaulis, kai dalį aptarnavimo srities darbų iš žmonių perima dirbtinis intelektas, kelia ne tik akademinius iššūkius. Ir ne tik jaunajai kartai. Paskaitoje sužinosite, kaip pažinti savo asmenines savybes, valdyti emocijas, kaip gebėti prisitaikyti prie nuolatinių pokyčių, suburti ir motyvuoti kitus, kartu siekti bendrų tikslų. Šie gebėjimai tampa ne Read more about Socialinis emocinis ugdymas: dar viena populiari sąvoka ar būtinybė ruošiant vaiką sėkmingam gyvenimui?[…]

Kas yra tikroji branda? Ar tikrai brandos atestatą gavę jaunuoliai yra brandūs gyvenimui?

12.00–12.45, lapkričio 23 d., Sprendimų klasė (3.2 salė) Organizuoja: „The Duke of Edinburgh‘s International Award Lietuva“ („DofE“) programa, Lietuvos vaikų ir jaunimo centras

Technologijos ir socialiniai tinklai kuria naują, dinamišką realybę, kuri yra šiuolaikinio jaunimo gyvenimo dalis. Nors socialinių tinklų žvaigždės atvirai dalijasi, kad populiarumo be įdėto darbo nepasieksi, tačiau nemažėja jaunimo, svajojančio apie greitą sėkmę ir lengvai pasiekiamus rezultatus. Šiame kontekste mokyklos vaidmuo itin svarbus. Mokykla yra vieta, kurioje galima atvirai kalbėtis, kad bet kokiai sėkmei pasiekti Read more about Kas yra tikroji branda? Ar tikrai brandos atestatą gavę jaunuoliai yra brandūs gyvenimui?[…]

Aktyvus pilietiškumas

13.00–13.45, lapkričio 24 d., Gyvenimo visuomenėje laboratorija Organizuoja: Lietuvos vaikų ir jaunimo centras

Ką šiandien reiškia būti aktyviam ir pilietiškam? Kam to reikia ir ką tai suteikia asmenybei? Kas aš esu ir kuo nenorėčiau būti? Ar visi mes lygūs? Aktyvus dalyvavimas, tikėjimas, kad pasaulis keičiasi, nes žmonės imasi iniciatyvų, yra sąmoningo piliečio bruožas. Per praktinį užsiėmimą atliksite užduotis apie socialinį solidarumą ir analizuosite pilietiškumo vertybes. Išsiaiškinsite, ką reiškia Read more about Aktyvus pilietiškumas[…]

Aktyvus pilietiškumas

14.00–14.45, lapkričio 24 d., Gyvenimo visuomenėje laboratorija Organizuoja: Lietuvos vaikų ir jaunimo centras

Ką šiandien reiškia būti aktyviam ir pilietiškam? Kam to reikia ir ką tai suteikia asmenybei? Kas aš esu ir kuo nenorėčiau būti? Ar visi mes lygūs? Aktyvus dalyvavimas, tikėjimas, kad pasaulis keičiasi, nes žmonės imasi iniciatyvų, yra sąmoningo piliečio bruožas. Per praktinį užsiėmimą atliksite užduotis apie socialinį solidarumą ir analizuosite pilietiškumo vertybes. Išsiaiškinsite, ką reiškia Read more about Aktyvus pilietiškumas[…]

Žaidimas kaip ugdymo(si) įrankis

15.00–15.45, lapkričio 24 d., Gyvenimo visuomenėje laboratorija Organizuoja: Lietuvos vaikų ir jaunimo centras

Kiekvienas mokytojas, norėdamas parengti gerą ir įdomią pamoką, siekia emocinio mokinių saugumo ir tinkamo jų elgesio pamokoje. Jis stengiasi pamoką organizuoti taip, kad mokiniai lengvai suprastų ir įsisąmonintų informaciją, sėkmingai ugdytųsi gebėjimus. Ką daryti, kad šie norai virstų tikrove? Ar teko girdėti, kiek daug per pamoką gali nuveikti mokiniai žaisdami? Per šį užsiėmimą sužinosite, kaip Read more about Žaidimas kaip ugdymo(si) įrankis[…]

Kaip padėti mokytojui „parduoti“ pamoką mokiniui?

11.00–12.30, lapkričio 24 d., Sprendimų klasė (3.2 salė) Organizuoja: Lietuvos vaikų ir jaunimo centras

Mokytojas žino viską! Tik ne visuomet šį „viską“ jam pavyksta perteikti mokiniams – atrasti, kas jiems įdomu, įtraukti į ieškojimus, eksperimentus, kūrybą. Nemažai pedagogų patiria sunkumų, norėdami patraukti mokinių dėmesį, „parduoti“ jiems savo pamoką. Moderuojamoje diskusijoje  „Kaip padėti mokytojui „parduoti“ pamoką mokiniui?“, kurioje dalyvaus komunikacijos, pardavimų, ugdymo specialistai ir mokiniai,  aptarsite: Ką mokytojams, norintiems prisibelsti į Read more about Kaip padėti mokytojui „parduoti“ pamoką mokiniui?[…]

Ar švietimas gali paruošti žmogų sėkmingam gyvenimui?

11.00–11.45, lapkričio 25 d., 5.5 salė Organizuoja: Lietuvos vaikų ir jaunimo centras

Diskusijos metu bus: nagrinėjamas neformaliojo švietimo poveikis asmenybės brandai ir sėkmingumui; pristatytas Lietuvos vaikų ir jaunimo centro inicijuotas ir Mykolo Romerio Universiteto tyrėjų komandos 2016 m. birželio-spalio mėn. nacionaliniu mastu atliktas tyrimas apie neformalaus ugdymo poveikį brandžios (sėkmingos) asmenybės formavimuisi: bruožus, neformalaus ugdymo poveikį, socialinės aplinkos veiksnius, nuo kurių priklauso neformalaus ugdymo poveikis.

Užsiėmimas pedagogams. „Asmeninių ir socialinių įgūdžių ugdymo svarba ir ypatumai”

12.00–12.45, lapkričio 25 d., 5.5 salė Organizuoja: Lietuvos vaikų ir jaunimo centras

Teorinis ir praktinis užsiėmimas, kurio metu bus nagrinėjami tokie klausimai, kaip: Asmeninių ir socialinių gebėjimų atskleidimo bei lavinimo galimybės ir būdai pamokoje. Vertinimo būdai ir jų poveikis vaikams parodo vaiko stiprybes ir tobulėjimo kryptį – ar „priklijuoja etiketę ir pastato į vietą”? Ugdomasis vertinimas (kaip būdas smalsumui, žinių siekimui, pasitikėjimui savimi ir kt. skatinti) mokyklose Read more about Užsiėmimas pedagogams. „Asmeninių ir socialinių įgūdžių ugdymo svarba ir ypatumai”[…]

Ar vienoje Lietuvoje mes gyvename, arba Kaip skiriasi ugdymosi galimybės periferijoje ir didmiesčiuose?

14.00–14.45, lapkričio 25 d., Švietimo politikos erdvė (5.2 salė) Organizuoja: Lietuvos vaikų ir jaunimo centras

Dažnai diskutuojame apie ugdymosi kokybę – kiek ir kokių žinių, gebėjimų ir įgūdžių vaikas turėtų gauti mokykloje ar neformaliajame švietime. Pasigirsta nuomonių, kad vaikai mažų miestelių ar kaimų mokyklose kasdien susiduria su visai kitokiomis problemomis negu jų bendraamžiai didmiesčiuose. Kodėl vaikai lanko mokyklą? Ko iš mokyklos tikisi (kokius lūkesčius kelia) vaikai, jų tėvai bei mokytojai Read more about Ar vienoje Lietuvoje mes gyvename, arba Kaip skiriasi ugdymosi galimybės periferijoje ir didmiesčiuose?[…]