Kaip padėti mokytojui „parduoti“ pamoką mokiniui?

Mokytojas žino viską! Tik ne visuomet šį „viską“ jam pavyksta perteikti mokiniams – atrasti, kas jiems įdomu, įtraukti į ieškojimus, eksperimentus, kūrybą. Nemažai pedagogų patiria sunkumų, norėdami patraukti mokinių dėmesį, „parduoti“ jiems savo pamoką.

Moderuojamoje diskusijoje  „Kaip padėti mokytojui „parduoti“ pamoką mokiniui?“, kurioje dalyvaus komunikacijos, pardavimų, ugdymo specialistai ir mokiniai,  aptarsite:

  • Ką mokytojams, norintiems prisibelsti į vaikų širdis ir galvas, galėtų  patarti komunikacijos, pardavimų specialistai?
  • Kuo galėtų  pasidalyti sėkmingos patirties turintys ugdytojai?
  • Ką mokytojui galėtų patarti mokiniai?
Renginio data:
Renginio pradžia (trukmė): 11.00 val. (90 min.)
Vieta: ,
Lektorius/organizatorius (-iai):
Ugdymas: , ,
Tikslinė grupė: , ,