Pasvalio r. pagalbos mokiniui specialistų karantino metu sukurtos skaitmeninės priemonės

11.00–11.45, lapkričio 20 d., Geltonasis kanalas Organizuoja: Nacionalinė švietimo agentūra

Atvykę pas mus, turėsite galimybę pamatyti, išgirsti ir praktiškai išbandyti įvairias skaitmenines specialistų sukurtas priemones, skirtas ugdyti kalbą, girdimąjį suvokimą, dėmesį, gramatinį taisyklingumą, rišliąją kalbą, smulkiąją motoriką, kalbinį kvėpavimą ir mokytis orientuotis erdvėje, gerinant akies ir rankos koordinacijos įgūdžius. Lektoriai: Sandra Maračinskienė, vyr.logopedė, spec. pedagogė, Pasvalio l-d „Eglutė“, Lėvens pagr. m-klos Ustukių skyrius; Eglė Motiejūnaitė, Read more about Pasvalio r. pagalbos mokiniui specialistų karantino metu sukurtos skaitmeninės priemonės[…]

„Kai medicina buvo girnomis, tapau trapiu vaiko prieglobsčiu“

15.30–15.52, lapkričio 20 d., Žaliasis kanalas Organizuoja: Vilniaus Antakalnio progimnazija

Šiandien mūsų aplinkoje yra daugybė informacijos apie įvairias vaikų negalias ir ji pasiekiama mokinių tėvams. Retkarčiais tai trukdo medicinos ir ugdymo darbuotojams tinkamai atlikti savo darbą, bet nutinka ir taip, kad tėvai supranta savo vaiko poreikius tiksliau negu profesionalai. Mano vaikui buvo nustatytas gilus invalidumas ir dideli ugdymosi poreikiai, bet, sunkaus darbo su kitais specialistais Read more about „Kai medicina buvo girnomis, tapau trapiu vaiko prieglobsčiu“[…]

Ugdymo personalizavimas. Projekto „Tobulėjantis mokytojas – augantis mokinys – sėkmingai dirbanti mokykla“ pristatymas

10.00–10.45, lapkričio 21 d., Geltonasis kanalas Organizuoja: Nacionalinė švietimo agentūra

Šiame praktiniame užsiėmime pasidalysime nuotolinio ugdymo patirtimi, kurią sukaupėme, įgyvendindami tarptautinį mokyklos bendruomenės projektą. Sužinosite apie veiksmingas, suasmenintas, mokiniui patrauklias ir mokytojo darbą palengvinančias IKT priemones, ugdymo(si) naujoves. Lektorė: Irena Kazymirkienė, pradinio ugdymo mokytoja metodininkė, Šiaulių Dainų progimnazija; Jūratė Valionienė, anglų kalbos mokytoja metodininkė, Šiaulių Dainų progimnazija Parodos dieną prisijunkite prie transliacijos spausdami šią nuorodą Read more about Ugdymo personalizavimas. Projekto „Tobulėjantis mokytojas – augantis mokinys – sėkmingai dirbanti mokykla“ pristatymas[…]

„Žingsniu priekyje: programavimo kalba nuo pirmos klasės“

11.00–11.45, lapkričio 21 d., Geltonasis kanalas Organizuoja: Vilniaus Švietimo pažangos centras

Nuo šio rudens 26-iose sostinės mokyklose pradinukai pradėjo mokytis informatikos ir technologinės kūrybos. 141 pedagogas bent kartą per savaitę įsipareigojo vesti pamokas, kuriose vaikai savo susidomėjimą technologijomis gali paversti praktiniais įgūdžiais. Jie mokosi įvaldyti įvairias skaitmeninės kūrybos priemones, kūrybinį programavimą ar virtualios realybės kūrimą, išbandyti ir dirbtinio intelekto kūrimo pagrindus. Be to, jie tobulina problemų Read more about „Žingsniu priekyje: programavimo kalba nuo pirmos klasės“[…]

Nuotolinio mokymo specialiojo ugdymo modelis

14.00–14.45, lapkričio 21 d., Geltonasis kanalas Organizuoja: Nacionalinė švietimo agentūra

Karantino metu specialiojo ugdymo įstaigos, panašiai kaip ir bendrojo ugdymo mokyklos, turėjo organizuoti nuotolinį mokymo procesą. Mokytojams, dirbantiems su specialiųjų ugdymosi poreikių (SUP) turinčiais mokiniais, tai buvo didelis iššūkis ne tik dėl ekstremalios situacijos, bet ir dėl specialiosios pedagogikos ypatumų. Pirmiausia reikėjo nuspręsti, koks tokio mokymo tikslingumas. Renginyje diskutuosime apie nuotolinio ugdymo reikšmę SUP turintiems Read more about Nuotolinio mokymo specialiojo ugdymo modelis[…]

Metodinio leidinio „Ugdymo procesas, mokant nuotoliniu būdu: iššūkiai, patirtys, sprendimai“ pristatymas

15.00–15.22, lapkričio 21 d., Geltonasis kanalas Organizuoja: Nacionalinė švietimo agentūra

2020 m. balandžio–birželio mėnesiais, tai yra karantino metu, didžiausia atsakomybė už bendrojo ugdymo proceso organizavimą nuotoliniu būdu teko mokyklų vadovams ir jų pavaduotojams. Jiems reikėjo greitai susiorientuoti ir priimti daug naujų sprendimų, kad ugdymo procesas tęstųsi kaip galima sėkmingiau. Atrastais sprendimais vadovai, pavaduotojai, mokytojai dalijosi organizuotose vaizdo konferencijose. Renginyje bus pristatomas elektroninis metodinis leidinys, parengtas Read more about Metodinio leidinio „Ugdymo procesas, mokant nuotoliniu būdu: iššūkiai, patirtys, sprendimai“ pristatymas[…]

Elgesio sprendimai klasėje ir už jos ribų, dirbant su elgesio ir emocijų bei autizmo spektro sutrikimų turinčiais vaikais

16.00–17.30, lapkričio 23 d., Didaktikos klasė (3.1 salė) Organizuoja: Ugdymo plėtotės centras

Kasmet vis labiau pabrėžiamas mokinių su negalia integravimas į bendrojo ugdymo mokyklas. Ugdytojo darbe susiduriama su įvairios kilmės, gebėjimų ir neįgalumo lygio mokiniais. Nacionalinė ugdymo asociacija atkreipia dėmesį, kad per pastaruosius 10 metų JAV moksleivių specialiojo ugdymo programose skaičius išaugo 30 procentų, ir trys iš keturių moksleivių su negalia dalį dienos arba ją visą praleidžia bendrojo ugdymo klasėse. Read more about Elgesio sprendimai klasėje ir už jos ribų, dirbant su elgesio ir emocijų bei autizmo spektro sutrikimų turinčiais vaikais[…]

Prevencinės veiklos mokykloje technologijos

16.00–16.45, lapkričio 23 d., Sprendimų klasė (3.2 salė) Organizuoja: Specialiosios pedagogikos ir psichologijos centras

Dažnas švietimo darbuotojas kelia sau klausimą – kokios veiklos formos yra paveikiausios mokiniams. Tiek mokslininkai, tiek prevencinių programų kūrėjai, tiek prevencinės veiklos praktikai analizuoja šiuolaikinio jaunimo gyvenseną, keldami sau iššūkius – ugdyti vaikų socialines emocines kompetencijas per kasdienę veiklą. Įtraukiančioje paskaitoje aptarsime sunkiausius prevencinės veiklos įgyvendinimo etapus. Sužinosite apie naujausias prevencinės veiklos ugdymo technologijas – Read more about Prevencinės veiklos mokykloje technologijos[…]

Ar atpažįstame vaikų mokymosi potencialą?

17.00–17.45, lapkričio 23 d., Sprendimų klasė (3.2 salė) Organizuoja: Specialiosios pedagogikos ir psichologijos centras

Šiandien vis dažniau kalbame apie būtinybę ir galimybes atpažinti kiekvieno vaiko gabumus ir mokymosi potencialą. Vis dar diskutuojame, mokomės ir siekiame ne tik atpažinti ir pažinti, suprasti, bet ir ugdyti vaiko gebėjimus, padėti jam atsiskleisti, pasiekti tai, ką jis gali. Per šį susitikimą išgirsite Specialiosios pedagogikos ir psichologijos centro ESF projekto ,,Mokinių akademinių gebėjimų atpažinimo Read more about Ar atpažįstame vaikų mokymosi potencialą?[…]

Kaip ugdyti vaikus mokyklos gyvenimu?

15.00–15.45, lapkričio 24 d., Sprendimų klasė (3.2 salė) Organizuoja: Nacionalinė mokyklų vertinimo agentūra

Geroje mokykloje bendruomenės narių santykiai grindžiami pagarba, pasitikėjimu, pastangomis suprasti vienas kitą, geranoriškumu, rūpinimusi padedant ir dalijantis. Tokioje mokykloje netrūksta įvairių įdomių būrelių ir renginių – projektų, akcijų, talkų, išvykų, varžybų, parodų. Augančios asmenybės ugdymui(si) pasitelkiamos mokinių šeimos, socialiniai partneriai, vietos bendruomenė. Kaip ugdyti sėkmingai? Savo patirtimi dalysis trijų Šiaulių miesto mokyklų bendruomenių atstovai. Mokiniai Read more about Kaip ugdyti vaikus mokyklos gyvenimu?[…]

Tėvų ir mokytojų partnerystė ugdant vaikus

12.00–13.30, lapkričio 25 d., Sprendimų klasė (3.2 salė) Organizuoja: Nacionalinė mokyklų vertinimo agentūra

Renginyje sužinosite, kad tėvų į(si)traukimas į vaikų ugdymąsi mokykloje palaiko ir skatina vaikų pažangą bei ateities perspektyvą, stiprina savivoką ir pasitikėjimą savimi, taip pat besiformuojančius socialinius santykius su kitais žmonėmis. Mokyklų praktika rodo, kad vienų vaikų tėvai yra pasyvūs – per atstumą stebi, kaip vaikui sekasi mokykloje. Šioms mokykloms reikia įdėti nemažai pastangų, norint įtraukti Read more about Tėvų ir mokytojų partnerystė ugdant vaikus[…]

Pamąstymai apie prevencinę veiklą mokykloje: nuo oficialios statistikos iki realaus gyvenimo

14.00–14.45, lapkričio 25 d., Sprendimų klasė (3.2 salė) Organizuoja: Specialiosios pedagogikos ir psichologijos centras

Diskutuosime apie prevencinės veiklos praktinį įgyvendinimą mokykloje: ką rodo statistika ir su kokiais iššūkiais susiduriama. Kelsime klausimą, kaip sutelkti mokyklos bendruomenę vieningam tikslui, kokie veiksniai lemia sėkmę darbe ir ko galime pasimokyti vieni iš kitų. Pastaruosius dvidešimt metų daug dėmesio buvo skiriama prevencinės veiklos Lietuvos bendrojo ugdymo mokyklose organizavimui. Įvairiais laikotarpiais Lietuvos Respublikoje įsigaliojo daug Read more about Pamąstymai apie prevencinę veiklą mokykloje: nuo oficialios statistikos iki realaus gyvenimo[…]