Svajonių klasė

14.00–14.22, lapkričio 20 d., Žaliasis kanalas Organizuoja: Šiaulių r. Kuršėnų Pavenčių mokykla

Susipažinkite su inovatyvia mokymosi aplinka – svajonių klase. Renginyje aptarsime įvairius tokios aplinkos kūrimo klausimus – finansavimo kelius, mokymosi erdvę, techninę ir programinę įrangą, kūrybinę veiklą ir pan., dalysimės savo patirtimi bei įspūdžiais. Nesustokime svajoti – svajonės pildosi! Lektorė: Staselė Riškienė Šiaulių r. Kuršėnų Pavenčių mokyklos – daugiafunkcio centro anglų kalbos mokytoja-ekspertė Parodos dieną prisijunkite Read more about Svajonių klasė[…]

„Žingsniu priekyje: programavimo kalba nuo pirmos klasės“

11.00–11.45, lapkričio 21 d., Geltonasis kanalas Organizuoja: Vilniaus Švietimo pažangos centras

Nuo šio rudens 26-iose sostinės mokyklose pradinukai pradėjo mokytis informatikos ir technologinės kūrybos. 141 pedagogas bent kartą per savaitę įsipareigojo vesti pamokas, kuriose vaikai savo susidomėjimą technologijomis gali paversti praktiniais įgūdžiais. Jie mokosi įvaldyti įvairias skaitmeninės kūrybos priemones, kūrybinį programavimą ar virtualios realybės kūrimą, išbandyti ir dirbtinio intelekto kūrimo pagrindus. Be to, jie tobulina problemų Read more about „Žingsniu priekyje: programavimo kalba nuo pirmos klasės“[…]

Nuotolinio ugdymo vadovas

10.00–10.11, lapkričio 21 d., Mėlynasis kanalas Organizuoja: Nacionalinė švietimo agentūra

Nacionalinė švietimo agentūra (NŠA) mokiniams, mokytojams ir mokyklų vadovams parengė nuotolinio mokymo vadovą. Šia priemone siekta apibendrinti įvairias rekomendacijas ir metodinius siūlymus, kad mokyklos būtų pasirengusios galimiems naujiems COVID-19 protrūkiams, taip pat galėtų ateityje tinkamai diegti ir taikyti mišrųjį mokymą, naujus mokymo metodus. Su vadovu galite susipažinti ir atsisiųsti iš Švietimo portalo svetainės skirtos nuotoliniam Read more about Nuotolinio ugdymo vadovas[…]

Kaip įsivertinti mokyklos skaitmeninę kompetenciją? Su SELFIE!

10.15–10.26, lapkričio 21 d., Mėlynasis kanalas Organizuoja: Nacionalinė švietimo agentūra

Kokios yra stipriosios ir kokios silpnosios jūsų mokyklos skaitmeninės kompetencijos sritys? Nuo ko pradėti kaitą? Europos Komisijos sutelkta mokslininkų grupė aprašė skaitmeninę organizacijos kompetenciją ir sukūrė priemonę SELFIE, kuri greitai gali pateikti atsakymus. SELFIE – tai nemokama internetinė priemonė, kuri padeda mokykloms pagal mokytojų, mokinių ir mokyklos vadovų nuomones įsivertinti, kaip joms sekasi naudotis skaitmeninėmis Read more about Kaip įsivertinti mokyklos skaitmeninę kompetenciją? Su SELFIE![…]

Inovatyvus mokymasis tvariai bendruomenei: tarptautinio projekto ,,Game changer” patirtis

10.30–10.52, lapkričio 21 d., Mėlynasis kanalas Organizuoja: Lietuvos demokratiškumo ugdymo kolegija

Pranešimas pristatys tarptautinio projekto ,,Game changer” patirtis, analizuos mokymosi inovacijas, integruojant holistinius mokymosi metodus bei organizuojant mokymosi procesus nuotoliniu būdu. Projektas ,,Game changer” įtraukia 5 šalių moksleivių komandas, siekiant kartu spręsti bendruomeninius iššūkius ir siūlyti sprendimus politikams, vykdomas pagal Erasmus+ programą. Lektoriai: LDUK vadovė dr. Eglė Celiešienė ir Pasvalio Levens pagrindine mokyklos mokytoja Liudmila Gertienė Read more about Inovatyvus mokymasis tvariai bendruomenei: tarptautinio projekto ,,Game changer” patirtis[…]

Kūrybiškas ugdymas(is) – nuotolinio mokymosi iššūkiai ir sėkmės istorijos

12.30–13.15, lapkričio 21 d., Žaliasis kanalas Organizuoja: VšĮ "Šiaurės licėjus"

Nuotolinis mokymas(is) tapo nelengvu iššūkiu kiekvienam iš mūsų. Susidūrėme su daugybe klausimų ir neaiškumų – kaip vertinsime mokinius, kur jie kels savo darbus, kaip gaus mokomąją medžiagą, kada siųs užduotis atsiskaitymams, kaip konsultuosime, kaip vyks praktiniai darbai, kaip suvaldysime internetines patyčias ir pateisinsime mokymo kokybės lūkesčius. Pradėjus vesti veiklas nuotoliniu būdu, Šiaurės licėjus susidūrė su Read more about Kūrybiškas ugdymas(is) – nuotolinio mokymosi iššūkiai ir sėkmės istorijos[…]