Mokomės integruodami: pradinio ugdymo turinio papildymas mokinius įtraukiančia veikla

11.00–11.45, lapkričio 23 d., Mažoji klasė (5.5 salė) Organizuoja: UAB „Baltų lankų vadovėliai“

Renginyje pradinių klasių mokytojus supažindinsime su galimybėmis praplėsti ugdymą įdomia, mokinius įtraukiančia veikla. Diskusijos dalyviai pasidalins mintimis, kaip pradinio ugdymo turinį papildyti projektine veikla, mokymusi už mokyklos ribų (muziejų, įmonių, rezervatų ir kt. lankymas), gamtamokslinių priemonių pritaikymu, robotikos užsiėmimais ir kt. Dalysimės mintimis apie „Kultūros paso“ poreikį, kokius pradinukų įpročius, gebėjimus tikimasi ugdyti ir kt. Read more about Mokomės integruodami: pradinio ugdymo turinio papildymas mokinius įtraukiančia veikla[…]

Šachmatai mokyklose

12.00–12.45, lapkričio 23 d., Mažoji klasė (5.5 salė) Organizuoja: UAB „Šviesa“

Diskutuosime su ekspertais apie šachmatų reikšmę ugdyme pasaulyje ir Lietuvoje.  Diskusijoje dalyvaus šachmatų mokomosios knygos pradinukams autorės ir Lietuvos mokinių parlamento atstovas. Pristatysime projektą „Šachmatai mokyklose“. Renginyje sužinosite, kad šachmatai į ugdymo procesą įvairiomis formomis integruojami daugelyje pasaulio šalių. Jose atliktos apklausos ir moksliniai tyrimai parodė, kad žaidimas šachmatais pamokų metu vaikams duoda apčiuopiamą naudą Read more about Šachmatai mokyklose[…]

Skaitymas: kaip ugdyti ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaikų skaitymo įgūdžius?

13.00–13.45, lapkričio 23 d., Mažoji klasė (5.5 salė) Organizuoja: UAB „Baltų lankų vadovėliai“

Diskusija skirta ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaikų skaitymo įgūdžiams aptarti. Aptarsime, kaip reikėtų ugdyti šio amžiaus vaikų skaitymo gebėjimus, su kokiais sunkumais susiduria pedagogai bei koks yra pedagogų ir tėvų indėlis. Taip pat analizuosime, su kokiais sunkumais susiduria ne tik ikimokyklinio, priešmokyklinio ugdymo pedagogai, bet ir pradinių klasių mokytojai, į kurių klases susirenka skirtingų skaitymo Read more about Skaitymas: kaip ugdyti ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaikų skaitymo įgūdžius?[…]

Mokinių mokymosi proceso kūrimas naudojant edukacines bitutes „Blue-Bot“

14.00–14.45, lapkričio 23 d., Mažoji klasė (5.5 salė) Organizuoja: UAB ,,Biznio mašinų kompanija“, Vilniaus kolegija

Dalyviams parodysime, kaip vaikams padėti sukurti ir papasakoti istoriją Blue-bot robotuko pagalba, kaip galima mokytis kurti žaidimus ir jų taisykles. Ši veikla padės Jums ugdyti vaikų ir jaunesnių klasių mokinių programavimo pradmenų  kuriant žaidimus ir pasakojant istorijas. Pasirinkdamas norimą istorijos ar žaidimo temą, pedagogas galės padėti vaikams ugdyti atitinkamus savęs pažinimo, socialinius įgūdžius, kūrybiškumą ir Read more about Mokinių mokymosi proceso kūrimas naudojant edukacines bitutes „Blue-Bot“[…]

„Officeday“ #InteraktyviMokykla su „Microsoft“ sprendimais mokykloms

15.00–15.45, lapkričio 23 d., Mažoji klasė (5.5 salė) Organizuoja: UAB „Officeday“

Šiuolaikiška ir interaktyvi mokykla – kokia ji? Technologijų pasaulis, verždamasis į priekį, skatina nesustoti ir tobulėti kartu su juo. Jeigu svarstote, kaip savo mokykloje mokymo procesą paversti interaktyviu – programos „Microsoft Showcase Schools“ pristatymas padės tai išsiaiškinti. „Officeday“ kartu su „Microsoft“ atstovais pranešimo metu plačiau supažindins Jus su programa ir jos nauda. Papasakosime, kaip tapti Read more about „Officeday“ #InteraktyviMokykla su „Microsoft“ sprendimais mokykloms[…]

IELTS kalbėjimo egzaminas: kaip sėkmingai išlaikyti?

16.00–16.45, lapkričio 23 d., Mažoji klasė (5.5 salė) Organizuoja: Britų Taryba

Renginyje apžvelgsime tris IELTS kalbėjimo egzamino dalis: aptarsime strategijas ir suteiksime patarimų, kaip taisyklingai atsakyti į užduodamus  klausimus bei susidoroti su kylančiais iššūkiais. Žinoti, kaip atsakyti ir ko tikėtis egzamino metu, jau yra pusė darbo.

Kodėl nereikia idealizuoti Suomijos švietimo sistemos ir ko visgi galime iš jų pasimokyti?

10.00–10.45, lapkričio 24 d., Mažoji klasė (5.5 salė) Organizuoja: UAB „Delfi“

Ko galėtume pasimokyti iš Suomijos švietimo sistemos ir kaip galėtume ją patobulinti? Kaip mažinti stigmas, kad Suomijos švietimo sistemą reikia multiplikuoti pas mus Lietuvoje? Ko iš tikrųjų galime pasimokyti iš suomių, o ką turime padaryti patys? Projekto Mokytojai Lietuvai metu net 15 mokytojų analizavo Suomijos mokyklas ir jose lankėsi, stebėjo pamokas ir į Lietuvą grįžo Read more about Kodėl nereikia idealizuoti Suomijos švietimo sistemos ir ko visgi galime iš jų pasimokyti?[…]

Interaktyvi mokykla su edukacine platforma „Mozabook”

11.00–11.45, lapkričio 24 d., Mažoji klasė (5.5 salė) Organizuoja: UAB „Officeday“

Renginyje pamatysite, kaip lengviau vesti ir pasiruošti pamokoms. „Officeday“ kartu su edukacine „Mozabook“ platforma Jums pasiūlys įvairiausių mokymo būdų 1–12 klasių mokiniams: mokymosi proceso sužaidybinimo, 3D efektais perteiktą žmogaus organizmą, užduočių redagavimo galimybes ir daugybę kitų būdų. Taip pat sužinosite apie kartu su partneriais sukurtus integruotus sprendimai interaktyviam pamokų valdymui. Pamatysite praktinį „Mozabook“, „Lenovo“ bei Read more about Interaktyvi mokykla su edukacine platforma „Mozabook”[…]

Sėkminga SUP vaikų integracija mokykloje – „MOKYKLOS LINK“ patirtis

11.00–11.45, lapkričio 24 d., Mažoji klasė (5.5 salė) Organizuoja: UAB „Menar“

Pranešime aptarsime, kokie yra pagrindiniai pasiruošimo mokyklai aspektai. Pateiksime pavyzdžių, kas padeda vaikams, turintiems specialiųjų ugdymo poreikių, sėkmingai adaptuotis bendrojo lavinimo mokykloje. „Kitokio“ vaiko atėjimas į mokyklą dažnai yra didžiulis iššūkis visiems – tiek mokytojai, tiek klasei, tiek pačiam vaikui ir jo šeimai. Visi susiduria su vienokiais ar kitokiais sunkumais. „MOKYKLOS LINK“ projektas kaip tik Read more about Sėkminga SUP vaikų integracija mokykloje – „MOKYKLOS LINK“ patirtis[…]

Kaip efektyviai paruošti IELTS egzaminui?

12.00–12.45, lapkričio 24 d., Mažoji klasė (5.5 salė) Organizuoja: Britų Taryba

Per seminarą išgirsite apie ruošimosi IELTS egzaminui ypatumus ir mokymo metodiką, padedančią sėkmingai išlaikyti šį egzaminą. Ypatingas dėmesys bus skiriamas kalbėjimo bei rašymo dalims.

Ugdymo turinio kaita vidurinėje mokykloje: kokios kaitos norime ir kokios sulauksime?

12.00–12.45, lapkričio 24 d., Mažoji klasė (5.5 salė) Organizuoja: UAB „Baltų lankų vadovėliai“

Renginys skirtas aptarti, kokios ugdymo kaitos vidurinėje mokykloje norėtume. Diskusijoje kelsime šiuos klausimus: kokia ugdymo turinio kaita atrodytų reikalinga žvelgiant iš edukologų, mokytojų, mokinių, leidėjų perspektyvos? Kokias švietimo problemas tikimasi išspęsti įgyvendinant ugdymo turinio pakeitimus? Ar švietimo bendruomenė sulaukia pakankamai informacijos apie kaitos kryptis? Ar ugdymo kaitos kūrėjai numatę pakankamai laiko programos įgyvendinimui? Ar galima Read more about Ugdymo turinio kaita vidurinėje mokykloje: kokios kaitos norime ir kokios sulauksime?[…]

Nuotolinio ugdymo platforma „Ateities inžinerija“ – naujos galimybės mokyklai

13.00–13.45, lapkričio 24 d., Mažoji klasė (5.5 salė) Organizuoja: Vilniaus Gedimino technikos universitetas

2017 m. rudenį keli šimtai mokinių iš daugiau kaip 20-ies Lietuvos mokyklų̨ – VGTU nuotolinio ugdymo platformos „Ateities inžinerija“ dalyviai, – pasinaudodami šios „Moodle“ pagrindu sukurtos platformos mokymo(si) medžiaga bei įrankiais, vadovaujami savo mokytojų ir konsultuojami platformos konsultantų, įgyvendina savo pačių sumanytus inžinerinių inovacijų projektus ir taip praktiškai susipažįsta su šiuolaikinių inžinerinių technologijų galimybėmis bei ateities Read more about Nuotolinio ugdymo platforma „Ateities inžinerija“ – naujos galimybės mokyklai[…]

Praktinis užsiėmimas. Vaikų, turinčių sensorinės integracijos sutrikimų, ugdymo gairės

13.00–13.45, lapkričio 24 d., Mažoji klasė (5.5 salė) Organizuoja: Šiaulių universitetas

Visą aplinkoje esamą informaciją suvokiame per sensorinę sistemą, kurią sudaro: rega, klausa, skonis, uoslė, taktilinė sistema, vestibuliarinė ir propriorecepcinė sistema. Sensorinė integracija – tai centrinės nervų sistemos gebėjimas sisteminti, sujungti ir apdoroti pojūčiais iš kūno bei aplinkos gaunamą informaciją (Ayers, 2005). Sutrikusi sensorinė integracija pasireiškia neadekvačiomis reakcijomis į sensorinius dirgiklius bei keistu elgesiu. Ugdymo(si) aplinka, tiksliau – Read more about Praktinis užsiėmimas. Vaikų, turinčių sensorinės integracijos sutrikimų, ugdymo gairės[…]

Robotų varžybos arba programavimas kitaip

14.00–14.45, lapkričio 24 d., Mažoji klasė (5.5 salė) Organizuoja: UAB ,,Biznio mašinų kompanija“

Pamatysite robotų futbolo varžybas, šokius, sportą ir t. t., o visa tai bus pateikiama per edukacijos prizmę. Pirmą kartą Lietuvoje pristatysime edukacinį robotą humanoidą, kuris moko vaikus programuoti ir skatina juos tuo domėtis. Kiekvienas Jūsų galėsite išbandyti edukacinį žaidimą „Scottie Go“, o jei geriausiai pasirodysite – laimėsite prizų.

IELTS rašymo egzaminas: kaip sėkmingai išlaikyti?

14.00–14.45, lapkričio 24 d., Mažoji klasė (5.5 salė) Organizuoja: Britų Taryba

Renginyje apžvelgsime tris IELTS rašymo egzamino dalis: aptarsime strategijas ir suteiksime patarimų, kaip taisyklingai atsakyti į užduodamus  klausimus bei susidoroti su kylančiais iššūkiais. Žinoti, kaip atsakyti ir ko tikėtis egzamino metu, jau yra pusė darbo.

Lietuvių literatūra mokykloje: kaip atverti mokiniams tautosaką, klasiką, modernumą?

15.00–15.45, lapkričio 24 d., Mažoji klasė (5.5 salė) Organizuoja: Lietuvių literatūros ir tautosakos institutas

Renginyje išgirsite praktinių rekomendacijų, kaip, atsižvelgiant į jauno žmogaus savikūros poreikius, atverti mokiniams nacionalinę literatūrą ir kultūrą; kaip aktualizuoti mitologijos, tautosakos, literatūros klasikos tekstus. Lietuvių literatūros ir tautosakos instituto mokslininkai, mokytojai Jums pristatys naujus literatūros vadovėlius 5–10 klasei.

Kurk, keisk, valdyk. Mokinių savivalda

16.00–16.45, lapkričio 24 d., Mažoji klasė (5.5 salė) Organizuoja: Lietuvos moksleivių sąjunga

Stipri mokinių savivalda mokykloje – vienas iš ryškiausių demokratinės valstybės bruožų. Apie demokratiją kalbama daug ir iš įvairių perspektyvų, tačiau šiuo metu, deja, ne visos mokyklos gali pasigirti puikiai veikiančiomis mokinių savivaldomis. Pranešime-diskusijoje su Jumis savo patirtimi pasidalins mokinių savivaldų, galinčių būti pavyzdžiu visai Lietuvai ir motyvacija mokyklos bendruomenės nariams imtis pokyčių, nariai.

Paveikslėlių knygų ugdymo potencialas

17.00–17.45, lapkričio 24 d., Mažoji klasė (5.5 salė) Organizuoja: Mažojo princo fondas

XXI amžiuje, kai dominuoja ekranai, paveikslėlių knygos yra labai svarbios vaikų vaizduotės formavimo ir skaitymo įgūdžių ugdymui. Pristatymo metu pateiksime skaitymo, rašymo ir žodinės išraiškos pavyzdžius, ką galite nuveikti su F. Davido ir S. Eidrigevičiaus knyga „Berniukas ir jo mylinti širdis”.

Ar švietimas gali paruošti žmogų sėkmingam gyvenimui?

11.00–11.45, lapkričio 25 d., 5.5 salė Organizuoja: Lietuvos vaikų ir jaunimo centras

Diskusijos metu bus: nagrinėjamas neformaliojo švietimo poveikis asmenybės brandai ir sėkmingumui; pristatytas Lietuvos vaikų ir jaunimo centro inicijuotas ir Mykolo Romerio Universiteto tyrėjų komandos 2016 m. birželio-spalio mėn. nacionaliniu mastu atliktas tyrimas apie neformalaus ugdymo poveikį brandžios (sėkmingos) asmenybės formavimuisi: bruožus, neformalaus ugdymo poveikį, socialinės aplinkos veiksnius, nuo kurių priklauso neformalaus ugdymo poveikis.

Užsiėmimas pedagogams. „Asmeninių ir socialinių įgūdžių ugdymo svarba ir ypatumai”

12.00–12.45, lapkričio 25 d., 5.5 salė Organizuoja: Lietuvos vaikų ir jaunimo centras

Teorinis ir praktinis užsiėmimas, kurio metu bus nagrinėjami tokie klausimai, kaip: Asmeninių ir socialinių gebėjimų atskleidimo bei lavinimo galimybės ir būdai pamokoje. Vertinimo būdai ir jų poveikis vaikams parodo vaiko stiprybes ir tobulėjimo kryptį – ar „priklijuoja etiketę ir pastato į vietą”? Ugdomasis vertinimas (kaip būdas smalsumui, žinių siekimui, pasitikėjimui savimi ir kt. skatinti) mokyklose Read more about Užsiėmimas pedagogams. „Asmeninių ir socialinių įgūdžių ugdymo svarba ir ypatumai”[…]

3D klasė – naujausias mokymo(si) metodas, nepaliekantis abejingų

13.00–13.45, lapkričio 25 d., 5.5 salė Organizuoja: UAB ,,Biznio mašinų kompanija“

Pranešimo metu kiekvienas dalyvis galės pabandyti 3D mokomuosius objektus ir panirti į 3D pasaulį – iš visų pusių apžiūrėti plakančią širdį, panagrinėti kraujotaką, vožtuvų darbą, pamatyti žmogaus smegenis, akis, taip pat fotosintezę, augalo ląsteles, pabūti chemiku ir panagrinėti chemines struktūras, molekules, virtualiai atlikti pavojingus cheminius eksperimentus ir išvysti kitus 3D mokomuosius objektus.

Greitkelis į matematikos VBE

14.00–14.45, lapkričio 25 d., 5.5 salė Organizuoja: BĮ UAB ,,TEV"

Akcentuojamas projekto www.matematika.lt originalumas – 40 mokyklose mokomos matematikos temų pateikiama vaizdo įrašais; moksleiviai gali pasirinkti klausyti arba žiūrėti teorijos ir uždavinių paaiškinimus, kuriuos nepriklausomai vienas nuo kito pateikia trys specialistai. Seminaro metu lektorius, vienas iš trijų projekto dalyvių, komentuoja įdomiausius ir svarbiausius matematikos dalykus, pateikia rekomendacijų, kaip naudotis vaizdo medžiaga. Kiekvienas seminaro dalyvis gauna Read more about Greitkelis į matematikos VBE[…]

Mokome apie ES: Euroscola, vaidmenų žaidimai, mokyklos – ambasadorės

15.00–15.45, lapkričio 25 d., 5.5 salė Organizuoja: Europos Parlamento Informacijos biuras Lietuvoje

Esame Europos Sąjungoje jau 12 metų, tačiau mūsų piliečiai dažnai nenumano, kokią įtaką Europos Sąjunga turi Lietuvos politikai, ekonomikai, verslui, turizmui bei kasdieniam gyvenimui. Daugeliui gyventojų neaišku, kaip Lietuva gali daryti įtaką ES politikai ir sprendimams. Europos Sąjungos tema mokyklose neretai pateikiama padrikai bei sausokai, o tai trukdo įsisavinti žinias. Seminare bus pristatyti Europos Parlamento Read more about Mokome apie ES: Euroscola, vaidmenų žaidimai, mokyklos – ambasadorės[…]

Tėvai ir mokytojai – kaip bendradarbiauti?

16.00–16.45, lapkričio 25 d., 5.5 salė Organizuoja: UAB „Šviesa“

Kaip tėvams susikalbėti su mokytojais? O kaip mokytojams susikalbėti su tėvais? Visa tai – suaugusiųjų pasaulyje gyventi besimokančio vaiko labui. Apie gerąją praktiką, kaip bendradarbiauti tėvams ir mokytojams pasakos dvi pranešėjos, gerai pažįstančios tėvų jausmus ir mokyklos aplinką. „Šviesos“ Mokymo centro vadovė Jūratė Lutinskaitė-Kalibatienė, daug metų vadovavusi mokyklai ir psichologė Asta Blandė pasidalys patarimais mokytojams Read more about Tėvai ir mokytojai – kaip bendradarbiauti?[…]

Elektroninis vadovėlis – ar mūsų švietimo sistema tam pasiruošusi?

10.00–10.45, lapkričio 25 d., Mažoji klasė (5.5 salė) Organizuoja: TAMO

Elektroninės mokymosi priemonės sparčiai skinasi kelią Lietuvos švietime, didėja jų įvairovė ir pasiūla, didėja ir vartotojų skaičius. Vis dažniau pasigirsta diskusijų apie elektroninį vadovėlį. Koks jis turėtų būti? Ar Lietuvos švietimo sistema pasiruošusi šiai naujovei ir kokie iššūkiai lauktų tokios mokomosios priemonės kūrėjų? Į šiuos ir kitus klausimus, susijusius su elektroninio vadovėlio atsiradimo švietime galimybėmis, Read more about Elektroninis vadovėlis – ar mūsų švietimo sistema tam pasiruošusi?[…]

Nuotolinio ugdymo platforma „Ateities inžinerija“ – naujos galimybės mokyklai

11.00–11.45, lapkričio 25 d., Mažoji klasė (5.5 salė) Organizuoja: Vilniaus Gedimino technikos universitetas

2017 m. rudenį keli šimtai mokinių iš daugiau kaip 20-ies Lietuvos mokyklų̨ – VGTU nuotolinio ugdymo platformos „Ateities inžinerija“ dalyviai, – pasinaudodami šios „Moodle“ pagrindu sukurtos platformos mokymo(si) medžiaga bei įrankiais, vadovaujami savo mokytojų ir konsultuojami platformos konsultantų, įgyvendina savo pačių sumanytus inžinerinių inovacijų projektus ir taip praktiškai susipažįsta su šiuolaikinių inžinerinių technologijų galimybėmis bei ateities iššūkiais. Read more about Nuotolinio ugdymo platforma „Ateities inžinerija“ – naujos galimybės mokyklai[…]

IELTS kalbėjimo dalis: kaip sėkmingai išlaikyti

12.00–12.45, lapkričio 25 d., Mažoji klasė (5.5 salė) Organizuoja: Britų Taryba

Renginyje apžvelgsime tris IELTS kalbėjimo dalis: aptarsime strategijas ir suteiksime patarimų, kaip taisyklingai atsakyti į užduodamus klausimus bei susidoroti su kylančiais iššūkiais. Žinoti, kaip atsakyti ir ko tikėtis egzamino metu, jau yra pusė darbo.

Kas slypi žodyje „žaidimas“?

13.00–13.45, lapkričio 25 d., Mažoji klasė (5.5 salė) Organizuoja: Vilniaus tarptautinė mokykla

Kai tėvai vaikų klausia „Ką veikei šiandien darželyje?“ ir išgirsta atsakymą „Žaidžiau,“ ima galvoti, kad jų sūnus ar dukra ugdymo įstaigoje visą dieną nieko neveikė. Bet ar tai yra tiesa? Kas slypi už magiškojo „žaidžiau“? Šios interaktyvios veiklos metu, žaisdami suprasite„žaidimo“ svarbą ir visapusiškumą. Sužinosite: – Kodėl žaidimas? – Ką pasiekiame žaisdami? – Koks mokytojų Read more about Kas slypi žodyje „žaidimas“?[…]

Diskusija – „Kaip Valstybės gynyba suvokiama mokykloje?“

14.00–15.30, lapkričio 25 d., Mažoji klasė (5.5 salė) Organizuoja: Mobilizacijos ir pilietinio pasipriešinimo departamentas prie KAM

Sėkmingas kiekvienos demokratinės valstybės funkcionavimas priklauso nuo išsilavinusių, motyvuotų, atsakomybės nebijančių ir savo pareigas žinančių piliečių aktyvumo – stiprios pilietinės visuomenės. Savo šalį ginti privalo kiekvienas pilietis, nes tai mūsų konstitucinė pareiga. Šiandieninė kariuomenė stipriai pasikeitusi ir nė iš tolo neatspindi buvusios sovietinės armijos šešėlio. Šiuolaikinis karys – mokslus kremtantis, išsilavinęs, kritiškai mąstantis, aktyvus, motyvuotas Read more about Diskusija – „Kaip Valstybės gynyba suvokiama mokykloje?“[…]

LJA debatai ,,Mokiniams turėtų būti uždrausti namų darbai!“

10.30–11.15, lapkričio 26 d., 5.5 salė Organizuoja: VšĮ „Lietuvos Junior Achievement“

„Lietuvos Junior Achievement“ organizuoja debatus, kuriuose mūsų programų moksleiviai kels klausimą, ar namų darbai moksleiviams turėtų būti uždrausti. Diskutuos Mažeikių Gabijos gimnazijos ir Telšių Žemaitės gimnazijos debatų klubo jaunimas. Debatų forma – tradicinė, kiekvienoje komandoje bus po 3 kalbėtojus. Teisėjų rolė paliekama auditorijai, todėl po debatų jie turės progą išsakyti savo mintis šia tema.

Pamokų idėjos. Kinas vietoj vadovėlio

11.30–12.15, lapkričio 26 d., 5.5 salė Organizuoja: Lietuvos kino centras prie Kultūros ministerijos

Ar kinas gali pakeisti vadovėlį? Ar kinas gali išmokyti matematikos, chemijos, gimtosios kalbos, politologijos? Kaip kiną naudoti mokymo procese? Kaip kinas gali padėti aiškinti bei interpretuoti įvairių discipline temas? Kino edukacijos ugdymo bazės pristatymas Nemokami lietuviški filmai internete www.lkc.lt Nemokama metodinė medžiaga Filmų peržiūros.

Greitkelis į matematikos VBE

13.00–13.45, lapkričio 26 d., 5.5 salė Organizuoja: BĮ UAB ,,TEV"

Akcentuojamas projekto www.matematika.lt originalumas – 40 mokyklose mokomos matematikos temų pateikiama vaizdo įrašais; moksleiviai gali pasirinkti klausyti arba žiūrėti teorijos ir uždavinių paaiškinimus, kuriuos nepriklausomai vienas nuo kito pateikia trys specialistai. Seminaro metu lektorius, vienas iš trijų projekto dalyvių, komentuoja įdomiausius ir svarbiausius matematikos dalykus, pateikia rekomendacijų, kaip naudotis vaizdo medžiaga. Kiekvienas seminaro dalyvis gauna Read more about Greitkelis į matematikos VBE[…]

Kalbinis raštingumas

14.00–14.45, lapkričio 26 d., 5.5 salė Organizuoja: UAB „Baltų lankų vadovėliai“

Renginio metu aptarsime kalbinio raštingumo svarbą sparčiai kintančiame pasaulyje. Nagrinėsime kalbinio raštingumo integralumą, mokymąsi pakopomis.

Kaip tobulėti kiekvienam – mokytojui, mokiniui, tėvams?

15.00–15.45, lapkričio 26 d., 5.5 salė Organizuoja: Socialinių mokslų kolegija

Šiuolaikiniame sparčių pokyčių pasaulyje ypač svarbu tampa ne asmens parengimas konkrečiai profesijai, bet holistinis požiūris į asmenybės raidą. Svarbiausia yra ne tai, ką žinai, bet tai, ką iš tiesų moki. Dar svarbiau – kas iš tiesų esi ir kaip tobulėji. Tai reiškia, kad mokymasis neapsiriboja mokykla ir pamokomis – tai tampa visą gyvenimą trunkančia savojo Read more about Kaip tobulėti kiekvienam – mokytojui, mokiniui, tėvams?[…]

Pamokų idėjos. Kinas vietoj vadovėlio

16.00–16.45, lapkričio 26 d., 5.5 salė Organizuoja: Lietuvos kino centras prie Kultūros ministerijos

Ar kinas gali pakeisti vadovėlį? Ar kinas gali išmokyti matematikos, chemijos, gimtosios kalbos, politologijos? Kaip kiną naudoti mokymo procese? Kaip kinas gali padėti aiškinti bei interpretuoti įvairių discipline temas? Kino edukacijos ugdymo bazės pristatymas Nemokami lietuviški filmai internete www.lkc.lt Nemokama metodinė medžiaga Filmų peržiūros.