Socialinis emocinis ugdymas: dar viena populiari sąvoka ar būtinybė ruošiant vaiką sėkmingam gyvenimui?

11.00–11.45, lapkričio 23 d., Sprendimų klasė (3.2 salė) Organizuoja: Lietuvos vaikų ir jaunimo centras

Švietimo, inovacijų sričių specialistai pripažįsta – intensyviai besikeičiantis pasaulis, kai dalį aptarnavimo srities darbų iš žmonių perima dirbtinis intelektas, kelia ne tik akademinius iššūkius. Ir ne tik jaunajai kartai. Paskaitoje sužinosite, kaip pažinti savo asmenines savybes, valdyti emocijas, kaip gebėti prisitaikyti prie nuolatinių pokyčių, suburti ir motyvuoti kitus, kartu siekti bendrų tikslų. Šie gebėjimai tampa ne Read more about Socialinis emocinis ugdymas: dar viena populiari sąvoka ar būtinybė ruošiant vaiką sėkmingam gyvenimui?[…]

Kas yra tikroji branda? Ar tikrai brandos atestatą gavę jaunuoliai yra brandūs gyvenimui?

12.00–12.45, lapkričio 23 d., Sprendimų klasė (3.2 salė) Organizuoja: „The Duke of Edinburgh‘s International Award Lietuva“ („DofE“) programa, Lietuvos vaikų ir jaunimo centras

Technologijos ir socialiniai tinklai kuria naują, dinamišką realybę, kuri yra šiuolaikinio jaunimo gyvenimo dalis. Nors socialinių tinklų žvaigždės atvirai dalijasi, kad populiarumo be įdėto darbo nepasieksi, tačiau nemažėja jaunimo, svajojančio apie greitą sėkmę ir lengvai pasiekiamus rezultatus. Šiame kontekste mokyklos vaidmuo itin svarbus. Mokykla yra vieta, kurioje galima atvirai kalbėtis, kad bet kokiai sėkmei pasiekti Read more about Kas yra tikroji branda? Ar tikrai brandos atestatą gavę jaunuoliai yra brandūs gyvenimui?[…]

Pažink valstybę 2018: mokomės pilietiškumo

13.00–13.45, lapkričio 23 d., Sprendimų klasė (3.2 salė) Organizuoja: Ugdymo plėtotės centras

Svarbu supažindinti mokinius su įvairiomis Lietuvos viešojo gyvenimo sritimis, aptarti aktualias nacionalines ir regionines problemas, apsvarstyti jų sprendimo būdus. Diskusija pilietiškumo ir demokratijos temomis. Mokytojai ir įvairių valstybės valdymo sričių ekspertai iš Lietuvos kariuomenės, Aplinkos ir Krašto apsaugos ministerijų, Specialiųjų tyrimų tarnybos, Lietuvos banko, Žmogaus teisių stebėjimo instituto ir kitų įstaigų diskutuos apie mokyklų bendruomenės Read more about Pažink valstybę 2018: mokomės pilietiškumo[…]

Naujos galimybės šiandieniniam pradinių klasių mokinių gamtamoksliniam ugdymui

14.00–15.30, lapkričio 23 d., Sprendimų klasė (3.2 salė) Organizuoja: Švietimo aprūpinimo centras

Tiriamųjų  darbų pradinėje mokykloje tikslas – suteikti mokiniams galimybę pasijausti mokslininkais, išbandyti mokslinį metodą, tyrinėjant įgyti gamtamokslinių žinių arba pritaikyti jau įgytas. Jaunesniųjų klasių mokiniai yra itin smalsūs ir domisi įvairiais gamtos reiškiniais; remdamiesi kasdiene patirtimi, siekia juos suprasti, paaiškinti bei pagrįsti. Daugumai mokinių žinias ir supratimą įgyti padeda veiklos, tokios, pavyzdžiui, kaip mokslinis tyrinėjimas. Read more about Naujos galimybės šiandieniniam pradinių klasių mokinių gamtamoksliniam ugdymui[…]

Prevencinės veiklos mokykloje technologijos

16.00–16.45, lapkričio 23 d., Sprendimų klasė (3.2 salė) Organizuoja: Specialiosios pedagogikos ir psichologijos centras

Dažnas švietimo darbuotojas kelia sau klausimą – kokios veiklos formos yra paveikiausios mokiniams. Tiek mokslininkai, tiek prevencinių programų kūrėjai, tiek prevencinės veiklos praktikai analizuoja šiuolaikinio jaunimo gyvenseną, keldami sau iššūkius – ugdyti vaikų socialines emocines kompetencijas per kasdienę veiklą. Įtraukiančioje paskaitoje aptarsime sunkiausius prevencinės veiklos įgyvendinimo etapus. Sužinosite apie naujausias prevencinės veiklos ugdymo technologijas – Read more about Prevencinės veiklos mokykloje technologijos[…]

Ar atpažįstame vaikų mokymosi potencialą?

17.00–17.45, lapkričio 23 d., Sprendimų klasė (3.2 salė) Organizuoja: Specialiosios pedagogikos ir psichologijos centras

Šiandien vis dažniau kalbame apie būtinybę ir galimybes atpažinti kiekvieno vaiko gabumus ir mokymosi potencialą. Vis dar diskutuojame, mokomės ir siekiame ne tik atpažinti ir pažinti, suprasti, bet ir ugdyti vaiko gebėjimus, padėti jam atsiskleisti, pasiekti tai, ką jis gali. Per šį susitikimą išgirsite Specialiosios pedagogikos ir psichologijos centro ESF projekto ,,Mokinių akademinių gebėjimų atpažinimo Read more about Ar atpažįstame vaikų mokymosi potencialą?[…]

SELFIE: kaip įsivertinti mokyklos skaitmeninę kompetenciją?

10.00–10.45, lapkričio 24 d., Sprendimų klasė (3.2 salė) Organizuoja: Švietimo informacinių technologijų centras

Ugdymo institucijos, gerindamos mokinių ugdymo pasiekimus, dažnai renkasi taikyti IKT. Tačiau tinkami rezultatai pasiekiami ne visada. Tai lemia organizacijos tinkamas pasirengimas, jos darbuotojų gebėjimai veiksmingai taikyti skaitmenines technologijas. Europos Komisijos Jungtinių tyrimų centras siūlo mokykloms naudoti skaitmeninės kompetencijos įsivertinimo įrankį („DigiCompOrg“ SELFIE) – jis padės tinkamai susiplanuoti IKT taikymą mokyklose. Šis įrankis taip pat atskleidžia Read more about SELFIE: kaip įsivertinti mokyklos skaitmeninę kompetenciją?[…]

Kaip padėti mokytojui „parduoti“ pamoką mokiniui?

11.00–12.30, lapkričio 24 d., Sprendimų klasė (3.2 salė) Organizuoja: Lietuvos vaikų ir jaunimo centras

Mokytojas žino viską! Tik ne visuomet šį „viską“ jam pavyksta perteikti mokiniams – atrasti, kas jiems įdomu, įtraukti į ieškojimus, eksperimentus, kūrybą. Nemažai pedagogų patiria sunkumų, norėdami patraukti mokinių dėmesį, „parduoti“ jiems savo pamoką. Moderuojamoje diskusijoje  „Kaip padėti mokytojui „parduoti“ pamoką mokiniui?“, kurioje dalyvaus komunikacijos, pardavimų, ugdymo specialistai ir mokiniai,  aptarsite: Ką mokytojams, norintiems prisibelsti į Read more about Kaip padėti mokytojui „parduoti“ pamoką mokiniui?[…]

Mitai apie pretendentų į švietimo įstaigų vadovus kompetencijų vertinimą

11.00–11.45, lapkričio 24 d., Sprendimų klasė (3.2 salė) Organizuoja: Nacionalinė mokyklų vertinimo agentūra

„Uždaro į kambarėlį, neduoda nei gerti, nei valgyti, apstato kameromis ir naudodami psichologinį spaudimą tardo.“ Tokie ir panašūs atsiliepimai pasiekia NMVA. Mitas tai ar tikrovė? Susitikime kalbėsimės apie pretendentų į valstybinių ir savivaldybių švietimo įstaigų (išskyrus aukštąsias mokyklas) vadovus kompetencijų vertinimą. Savo vadovavimo patirtimi, įžvalgomis dalysis kompetencijas įsivertinę ir dirbantys švietimo įstaigų vadovai. Taip pat Read more about Mitai apie pretendentų į švietimo įstaigų vadovus kompetencijų vertinimą[…]

Koks technologijų poveikis vaikams, jaunimui ir visuomenei?

12.00–12.45, lapkričio 24 d., Sprendimų klasė (3.2 salė) Organizuoja: Švietimo informacinių technologijų centras

Koks technologijų poveikis vaikams, jaunimui ir visuomenei? Kaip neigiamą jų poveikį pakeisti teigiamu? Kokia ugdytojų (mokytojų, mokyklos administracijos, tėvelių) įtaka technologijų poveikį verčiant teigiamu vaikams, jaunimui ir visuomenei? Diskusijoje išgirsite atsakymus į šiuos klausimus. Sužinosite, kokia technologijų įtaka savajai tapatybei ir asmeniniams santykiams (aptarsime ir kai kuriuos realius atvejus), kaip įvairios suinteresuotosios šalys gali išspręsti problemas. Read more about Koks technologijų poveikis vaikams, jaunimui ir visuomenei?[…]

Ar galima išmatuoti mąstymą?

13.00–13.45, lapkričio 24 d., Sprendimų klasė (3.2 salė) Organizuoja: Nacionalinis egzaminų centras

Mąstymas, mąstymo gebėjimų ugdymas – vienas iš vadinamųjų XXI a. gebėjimų, būtinų kiekvienam šiuolaikiniam besimokančiajam. Dažnai girdime tokius terminus kaip kritinis mąstymas, problemų sprendimas, aukštesnieji mąstymo gebėjimai ir pan.  Kiekvienas jų pabrėžia tam tikrą mąstymo aspektą, tačiau esminiai akcentai yra bendri – kiekvienam besimokančiajam labai svarbu gebėti pasinaudoti turimomis (ar aplinkoje egzistuojančiomis) žiniomis, informacija, taikyti Read more about Ar galima išmatuoti mąstymą?[…]

Ugdyti naujai: STEAM ugdymo perspektyvos, priemonės ir metodai

13.00–13.45, lapkričio 24 d., Sprendimų klasė (3.2 salė) Organizuoja: Švietimo aprūpinimo centras

STEAM ugdymas  dažnai suvokiamas kaip papildoma priemonė, plėtojanti bendrąsias ir dalykines formaliojo ugdymo kompetencijas. Ugdymo turinyje vyrauja arba tiriamoji veikla – atliekamas tyrimas, arba kūrybinis-techninis procesas – sukuriamas produktas / kūrinys ar modelis. STEAM pamokai priskiriama tiriamoji, iliustruojamoji ar pramoginė funkcijos. Tačiau ugdymas neįsivaizduojamas be mokinių aktyvaus įsitraukimo į veiklą, turinio integralumo. Koks būtų palankiausias Read more about Ugdyti naujai: STEAM ugdymo perspektyvos, priemonės ir metodai[…]

Kinestetiniai mokymo(si) metodai

14.00–14.45, lapkričio 24 d., Sprendimų klasė (3.2 salė) Organizuoja: Šilutės Pamario pagrindinė mokykla

Ar žinote, kad kinestetinis mokymo(si) stilius leidžia praplėsti ugdymo metodų įvairovę ir geriau patenkinti individualius mokinių poreikius? Tai atitinka svarbiausių Lietuvos švietimo dokumentų nuostatas, be to, ir Europos Sąjungos švietimo dokumentuose skatinama keisti statišką ugdymosi procesą į labiau dinamišką. Sužinosite, kaip per judesį galima mokytis matematikos, fizikos, kalbų, geografijos… Mokymas(is) per judesį – tai ne Read more about Kinestetiniai mokymo(si) metodai[…]

Abiturientai valstybiniuose brandos egzaminuose: žino ar mąsto?

14.00–14.45, lapkričio 24 d., Sprendimų klasė (3.2 salė) Organizuoja: Nacionalinis egzaminų centras

Dažnai tenka girdėti apibendrintus komentarus apie valstybinius brandos egzaminus, kad egzaminų užduotyse klausiama tik to ir apie tai, ką mokiniai žino, o ne to, kaip ir kodėl  jie mąsto, kokiais argumentais grindžia savo nuomonę, kaip vertina literatūros, kultūros, socialinius, gamtos reiškinius ir procesus. Šiame renginyje susipažinsite su skirtingais mokomųjų dalykų užduočių ar jų vertinimo kriterijų Read more about Abiturientai valstybiniuose brandos egzaminuose: žino ar mąsto?[…]

Kaip ugdyti vaikus mokyklos gyvenimu?

15.00–15.45, lapkričio 24 d., Sprendimų klasė (3.2 salė) Organizuoja: Nacionalinė mokyklų vertinimo agentūra

Geroje mokykloje bendruomenės narių santykiai grindžiami pagarba, pasitikėjimu, pastangomis suprasti vienas kitą, geranoriškumu, rūpinimusi padedant ir dalijantis. Tokioje mokykloje netrūksta įvairių įdomių būrelių ir renginių – projektų, akcijų, talkų, išvykų, varžybų, parodų. Augančios asmenybės ugdymui(si) pasitelkiamos mokinių šeimos, socialiniai partneriai, vietos bendruomenė. Kaip ugdyti sėkmingai? Savo patirtimi dalysis trijų Šiaulių miesto mokyklų bendruomenių atstovai. Mokiniai Read more about Kaip ugdyti vaikus mokyklos gyvenimu?[…]

Kaip mokykloje mylėti visus vaikus?

15.00–15.45, lapkričio 24 d., Sprendimų klasė (3.2 salė) Organizuoja: Nacionalinė mokyklų vertinimo agentūra

Kalbėsime apie įtraukiojo ugdymo įgyvendinimo galimybes (paskatas) mokykloje bendradarbiaujant įvairiems dalininkams (mokytojams, mokiniams, jų tėvams, mokyklos administracijai). Jie dalysis patirtimi, kaip pavyksta bendradarbiauti, visai mokyklos bendruomenei laikytis interakcijos – mokyklos bendruomenės narių tarpusavio sąveikos, supratimo ir grįžtamojo ryšio, siekiant kiekvieno mokinio asmeninės pažangos. Diskusijoje dalyvauja Kauno Kovo 11-osios gimnazijos komanda: Stanislovas Milašius, gimnazijos direktorius, Laima Read more about Kaip mokykloje mylėti visus vaikus?[…]

Vaiko autizmas. Ankstyvoji pagalba, kurią gali suteikti tėvai

16.00–17.30, lapkričio 24 d., Sprendimų klasė (3.2 salė) Organizuoja: Ugdymo plėtotės centras

Kaip stebėtinai  paprastą kasdienę veiklą (valgymą, maudymąsi) paversti mokymusi, padedančiu lavinti esminius su raida susijusius įgūdžius? Susipažinsite su metodais, padedančiais gerinti žaidimų, kalbos ir bendravimo įgūdžius. Sužinosite, kaip, panaudojant kasdienę veiklą, padėti vaikams užmegzti ryšį su aplinkiniais, bendrauti ir mokytis. Diskusijoje bus remiamasi amerikiečių autorių Sally J. Rogers, Geraldine Dawson, Laurie A.Vismara knyga  „Vaiko autizmas: Read more about Vaiko autizmas. Ankstyvoji pagalba, kurią gali suteikti tėvai[…]

Mokymosi potencialas: iššūkiai ir galimybės šiandienos mokykloje

11.00–11.45, lapkričio 25 d., 3.2 salė Organizuoja: Specialiosios pedagogikos ir psichologijos centras

Šiandienos greitai kintančiame  žinių pasaulyje vis dažniau ir garsiau kalbama  ne apie tai, kas lemia mokymosi sunkumus, bet kaip juos įveikti,  ne apie diagnozes, bet apie  vienokių ar kitokių sunkumų turinčių mokinių ugdymą,  ne  tik apie tai, ką vaikas  geba ir žino, bet  ir apie tai,  ką jis gali.  Šiandien vis dažniau kalbama  ir apie Read more about Mokymosi potencialas: iššūkiai ir galimybės šiandienos mokykloje[…]

Kaip ugdyti skaitymo ir rašymo gebėjimus per visus dalykus?

12.00–13.30, lapkričio 25 d., 3.2 salė Organizuoja: Švietimo ir mokslo ministerija

Kaip rodo daugiamečiai OECD PISA tyrimai, egzistuoja abipusė turinio ir raštingumo priklausomybė: raš­tingumas­ yra neatsiejamas nuo pasiekimų mokomojo dalyko turinio srityje, nes bū­tent mokomojo dalyko turinys­ yra pagrindas raštingumui plėtotis. Kad mokiniai pasiektų aukštesnių mokomojo dalyko rezultatų, jie turi suprasti mokomojo dalyko kalbą. Istorijos, chemijos, fizikos, matematikos ir kitų mokomųjų dalykų mokytojai turi išmokyti savo Read more about Kaip ugdyti skaitymo ir rašymo gebėjimus per visus dalykus?[…]

Pagalba šeimoms, auginančioms elgesio ir emocijų, autizmo spektro sutrikimų turinčius vaikus

14.00–14.45, lapkričio 25 d., 3.2 salė Organizuoja: Ugdymo plėtotės centras

Renginyje bus pristatytos elgesio ir emocijų, autizmo spektro sutrikimų turinčių vaikų integracijos galimybės ugdymo įstaigoje.  Taip pat aptarsime tėvų įtraukimą į elgesio ir emocijų, autizmo spektro sutrikimų turinčių vaikų ugdymą. Bus pristatyta užsienio ekspertų patirtis, metodinės priemonės. Renginio dalyviai: prof. Dr. Aistė Diržytė, Mykolo Romerio universitetas, Daina Šiekštelytė –Valkerienė, asociacija ,,Kitoks vaikas“, dr. Albinas Kalvaitis, Read more about Pagalba šeimoms, auginančioms elgesio ir emocijų, autizmo spektro sutrikimų turinčius vaikus[…]

STEAM ugdymas dalyvaujant įtraukiančiose pasaulinėse varžybose

15.00–15.45, lapkričio 25 d., 3.2 salė Organizuoja: VšĮ Robotikos Akademija

Paskatinkite jaunąją kartą domėtis technologijomis suburdami juos į įtraukiančią veiklą. Kompanija „FIRST“ kviečia 7-16 metų vaikus dalyvauti „First LEGO League“ ir „Jr. First LEGO League“ varžybose.  Ruošiantis šioms varžyboms ugdomi visi  STEAM gebėjimai (gamtos mokslų, technologijų, inžinerijos, kūrybiškumo, matematikos). Dirbami komandose vaikai gilinsis į 2016 metų temą – gyvūnų sąjungininkai. Motyvatorius įtraukiantis dirbti yra robotų Read more about STEAM ugdymas dalyvaujant įtraukiančiose pasaulinėse varžybose[…]

Dizainu grindžiama mąstysena: išlaisvink kūrybiškumą

16.00–16.45, lapkričio 25 d., 3.2 salė Organizuoja: Dr. Dainora Maumevičienė

Šioje paskaitoje-diskusijoje susipažinsite su dizainu grindžiamo mąstymo („design thinking“) metodika. Aptarsime, kas tai yra, kuo ji gali būti naudinga pamokose, paskaitose, versle. Susipažinsite su pagrindiniais dizainu grindžiamo proceso etapais, taikymu mokymo(si) procese, kai pats besimokantysis sukuria sau patrauklią mokymosi aplinką – laboratoriją, padedančią jam kūrybiškai išspręsti kylančias problemas. Trumpai aptarsime, kokia mokymosi erdvės samprata ir Read more about Dizainu grindžiama mąstysena: išlaisvink kūrybiškumą[…]

Geresnio ir saugesnio interneto kūrimo patirtis mokyklos bendruomenei

10.00–10.45, lapkričio 25 d., Sprendimų klasė (3.2 salė) Organizuoja: Švietimo informacinių technologijų centras

Viešojoje diskusijoje kviečiame dalyvauti pedagogus – saugesnio interneto ambasadorių (SIA) lektorius, saugesnio interneto jaunimo forumo atstovus. Diskutuosime šiomis temomis: Saugi mokyklos el. erdvė. Kaip jaunimas jaunimui kuria geresnį ir saugesnį internetą. Saugesnio interneto diena SID2018. Per diskusiją aptarsime, kaip mokyklos SIA galėtų koordinuoti kuriančius jaunuolius, jų galimybes įsitraukti į saugios mokyklos el. erdvės kūrimą, Lietuvos Read more about Geresnio ir saugesnio interneto kūrimo patirtis mokyklos bendruomenei[…]

Konkursai jauniesiems tyrėjams. Kodėl verta dalyvauti?

11.00–11.45, lapkričio 25 d., Sprendimų klasė (3.2 salė) Organizuoja: Lietuvos mokinių neformaliojo švietimo centras

Pasirengimas mokslo konkursams reikalauja nemažai mokinio ir mokytojo pastangų bei laiko. Renginyje sužinosite, ko reikia, kad kuo daugiau mokinių įsitrauktų į tiriamojo darbo veiklas, kaip iš didelės įvairovės pasirinkti tinkamą konkursą ir kokios galimybės veriasi konkursuose dalyvaujantiems jauniesiems tyrėjams. Taip pat sužinosite apie mokinių neformaliojo švietimo centro organizuojamus konkursus: Europos Sąjungos jaunųjų mokslininkų konkursą, „Mūsų Read more about Konkursai jauniesiems tyrėjams. Kodėl verta dalyvauti?[…]

Tėvų ir mokytojų partnerystė ugdant vaikus

12.00–13.30, lapkričio 25 d., Sprendimų klasė (3.2 salė) Organizuoja: Nacionalinė mokyklų vertinimo agentūra

Renginyje sužinosite, kad tėvų į(si)traukimas į vaikų ugdymąsi mokykloje palaiko ir skatina vaikų pažangą bei ateities perspektyvą, stiprina savivoką ir pasitikėjimą savimi, taip pat besiformuojančius socialinius santykius su kitais žmonėmis. Mokyklų praktika rodo, kad vienų vaikų tėvai yra pasyvūs – per atstumą stebi, kaip vaikui sekasi mokykloje. Šioms mokykloms reikia įdėti nemažai pastangų, norint įtraukti Read more about Tėvų ir mokytojų partnerystė ugdant vaikus[…]

Pamąstymai apie prevencinę veiklą mokykloje: nuo oficialios statistikos iki realaus gyvenimo

14.00–14.45, lapkričio 25 d., Sprendimų klasė (3.2 salė) Organizuoja: Specialiosios pedagogikos ir psichologijos centras

Diskutuosime apie prevencinės veiklos praktinį įgyvendinimą mokykloje: ką rodo statistika ir su kokiais iššūkiais susiduriama. Kelsime klausimą, kaip sutelkti mokyklos bendruomenę vieningam tikslui, kokie veiksniai lemia sėkmę darbe ir ko galime pasimokyti vieni iš kitų. Pastaruosius dvidešimt metų daug dėmesio buvo skiriama prevencinės veiklos Lietuvos bendrojo ugdymo mokyklose organizavimui. Įvairiais laikotarpiais Lietuvos Respublikoje įsigaliojo daug Read more about Pamąstymai apie prevencinę veiklą mokykloje: nuo oficialios statistikos iki realaus gyvenimo[…]

Ar atpažįstame vaikų mokymosi potencialą?

15.00–15.45, lapkričio 25 d., Sprendimų klasė (3.2 salė) Organizuoja: Specialiosios pedagogikos ir psichologijos centras

Renginyje sužinosite apie būtinybę ir galimybes atpažinti kiekvieno vaiko gabumus ir mokymosi potencialą. Aptarsite, kaip ne tik atpažinti, suprasti, bet ir ugdyti vaiko gebėjimus, padėti jam atsiskleisti, pasiekti tai, ką jis gali. Susitikime savo įžvalgomis apie vaiko gebėjimus ir jų ugdymą dalysis Specialiosios pedagogikos ir psichologijos centro psichologė dr. Aida Šimelionienė ir  ESF projekto „Mokinių Read more about Ar atpažįstame vaikų mokymosi potencialą?[…]

IKT koordinatoriaus vaidmuo geroje mokykloje. Ką tai galėtų reikšti?

16.00–16.45, lapkričio 25 d., Sprendimų klasė (3.2 salė) Organizuoja: Švietimo informacinių technologijų centras

Ugdymo institucijos, gerindamos ugdymo pasiekimus, dažnai renkasi taikyti naujausias informacines ir komunikacines technologijas (IKT). Tačiau  ne visada  pasiekiami tinkami rezultatai. Sėkmę  lemia  tinkamas organizacijos pasirengimas, jos darbuotojų gebėjimai  veiksmingai taikyti skaitmenines technologijas. Siekiant, kad  mokyklos gebėtų įsivertinti ir tinkamai susiplanuoti IKT taikymą, Europos Komisijos Jungtinių tyrimų centras siūlo joms naudoti skaitmeninę kompetenciją turinčių švietimo organizacijų Read more about IKT koordinatoriaus vaidmuo geroje mokykloje. Ką tai galėtų reikšti?[…]

Mokytojo įvaizdis visuomenėje. Kaip mes prie jo prisidedame?

10.00–10.45, lapkričio 26 d., 3.2 salė Organizuoja: Dr. Živilė Sederevičiūtė-Pačiauskienė

Nors Lietuvoje netrūksta itin gabių mokytojų, medijos žurnalistų lūpomis dažniausiai pasakoja mums, ko mokykloje trūksta, kas yra negerai… Kokį mokyklos (mokytojo) vaizdą jos formuoja? Ar tai stichinis procesas, ar kryptinga, apgalvota komunikacija? Kokią įtaką medijų piešiamam mokytojo ir mokyklos portretui daro pati mokykla? Ar šį procesą galima valdyti? Kaip pačios mokyklos ir mokytojų asociacijos gali Read more about Mokytojo įvaizdis visuomenėje. Kaip mes prie jo prisidedame?[…]

Ar tikrai mano nuomonė yra mano? Medijų įtaka

11.00–11.45, lapkričio 26 d., 3.2 salė Organizuoja: Ugdymo plėtotės centras

Šiuolaikinį žmogų nuolat atakuoja žinios, sklindančios iš įvairių kanalų: televizijos, interneto, radijo. Žinių gausybė verčia priimti informaciją skubotai, tinkamai neįvertinus jos patikimumo ir naudos. Sunku suprasti ir įsigilinti į visus globalėjančiai pasaulio bendruomenei kylančius iššūkius, dėl to yra patogu tiesiog patikėti ta tiesa, kurią skelbia medijos. Niekam nekyla abejonių, kad šiuolaikiniam žmogui svarbus kritinis mąstymas. Read more about Ar tikrai mano nuomonė yra mano? Medijų įtaka[…]

Požeminiai garažai „Google“ karalystėje

12.00–12.45, lapkričio 26 d., 3.2 salė Organizuoja: Ugdymo plėtotės centras

Kodėl „Google“ taip svarbu? Žinios yra įgyjamos naudojantis įvairiais įrankiais, o šie daro įtaką interpretuojant gaunamą informaciją. Todėl labai svarbu tinkamai pasirinkti įrankius ir išmanyti jų veikimą. Daugumos mūsų naršyklėse – kad ir kokį įrankį naudotume – pradžios puslapis pagal nutylėjimą būna paieškos sistema. Lietuvoje tai yra „Google“ paieškos sistema. Ji paieškos rezultatus rikiuoja pagal Read more about Požeminiai garažai „Google“ karalystėje[…]

Asmenybės branda ir motyvacija

13.00–14.30, lapkričio 26 d., 3.2 salė Organizuoja: Vega Dikčienė

Dažnai girdime, jog vienas iš pedagogo uždavinių – ugdyti brandžią ir motyvuotą asmenybę. Ar tai vis dar nauja? Matyt, kad ne – jau Antikos laikais buvo ieškoma atsakymo, kaip išugdyti brandų ir motyvuotą žmogų. Šio pranešimo tikslas – pažvelgti į šią temą plačiau: aptarti paties pedagogo brandos klausimą ir jo įtaką ugdant jauną žmogų, parodyti, Read more about Asmenybės branda ir motyvacija[…]

Ar šiuolaikiniai paaugliai knygose atranda save?

15.00–15.45, lapkričio 26 d., 3.2 salė Organizuoja: Ugdymo plėtotės centras

Pastaruoju metu padidėjo dėmesys paauglių literatūrai, gausėja ir lietuvių autorių šiam adresatui parašytų knygų. Kokius klausimus jos kelia? Kokios raiškos naujovės pastebimos? Ar šiuolaikinės knygos gali konkuruoti su paauglių klasika?Ar jos paskritai skatina skaityti? Į šiuos klausimus bandys atsakyti prelengentai, tačiau svarstyti kviečiami visi renginio dalyviai. Lektoriai: Doc., dr. Kęstutis Urba, literatūros kritikas; Eglė Baliutavičiūtė, literatūros Read more about Ar šiuolaikiniai paaugliai knygose atranda save?[…]

STEM mokymas su NASA ir LEGO Education Kosmoso projektų rinkiniu

16.00–16.45, lapkričio 26 d., 3.2 salė Organizuoja: UAB „Baltic Orbis"

Inovatyvus ir smagus, praktine patirtimi paremtas mokymas. Dirbdami komandoje pagal LEGO Education metodiką moksleiviai mokysis ne tik Robotikos ir STEM, bet ir susipažins su naujausiais NASA kosmoso tyrimais, kurs robotus ir spręs kosmoso projektus. Renginyje mes pristatysime „Kosmoso projektų rinkinį“ ir pademonstruosime, kaip jį praktiškai galima taikyti STEM ugdymo srityje. „Kosmoso projektų rinkinys“ – skirtas tiems, Read more about STEM mokymas su NASA ir LEGO Education Kosmoso projektų rinkiniu[…]