Pažįstu pasaulį tyrinėdamas: mokausi mąstyti kaip istorikas

Renginyje diskutuosime apie tai, kodėl jau  pradinėse klasėse  svarbu ugdyti mokinių istorinio laiko tėkmės supratimo gebėjimus. Aptarsime  ir praktiškai išbandysime mokymosi veiklas, ugdančias istorinio raštingumo gebėjimus, reflektuosime, kaip sekėsi. Susipažinsime su  naujausių tyrimų duomenimis apie ketvirtų klasių mokinių laiko tėkmės supratimo gebėjimus ir analizuosime jų atliktų užduočių pavyzdžius.

Renginio lektorė: Aušra Žemgulienė (Lietuvos edukologijos universitetas).

Renginio data:
Renginio pradžia (trukmė): 16.00 val. (45 min.)
Vieta:
Lektorius/organizatorius (-iai):
Ugdymas:
Tikslinė grupė:
 
Įrašas paskelbtas kategorijoje . Įsiminti nuorodą.