Kokia pamoka man yra įdomi?

Diskusija su Lietuvos mokinių parlamento ir  Lietuvos moksleivių sąjungos  atstovais apie įdomią, gerą pamoką, remiantis Geros mokyklos koncepcijos samprata. Diskusijos tikslas – populiariai pristatyti mokiniams  Geros mokyklos koncepcijos idėjas, įgyvendinimo būdus, aiškinantis įdomios, naudingos mokiniui pamokos požymius. Diskusijos klausimai:

  • Kokie požymiai rodo, kad pamoka įdomi?
  • Kaip pamoka tampa (gali tapti) įdomi?
  • Kaip sužinoti, ar kitiems mokiniams pamoka yra įdomi?

Bus pristatytos www.iqesonline.lt teikiamos galimybės mokiniams ir mokytojams įvertinti pamokos sėkmę ir kokybę, naudojantis IQES sistemoje esančiais įsivertinimo įrankiais. Be to, bus galima sužinoti apie IQES sistemoje taikomus ugdymo ir bendradarbiavimo metodus, turinčius poveikį pamokos kokybei.