Į pagalbą mokytojui: ugdymosi poreikių, kylančių dėl nepalankių aplinkos veiksnių atpažinimas

Pastaruoju metu susirūpinimą kelia ir mokymosi sunkumų, kylančių dėl nepalankių veiksnių, turintys mokiniai. Mokytojas savo kasdieniame darbe susiduria su pačių įvairiausių ugdymosi poreikių vaikais ir tai jam kelia didelius iššūkius. Vaikai, turintys ugdymosi poreikių dėl nepalankių aplinkos veiksnių, dažniausiai jaučiasi esantys kitokie negu kiti, jiems sunku atsipalaiduoti, jie yra pernelyg atsakingi arba visai neatsakingi, turi sunkumų bendraujant, sunkiai siekia užsibrėžto tikslo, nuolat ieško pateisinimų arba pritarimų, negali susikaupti, jiems būdingas nepasitikėjimas savimi, jie turi blogų įpročių, yra praradę viltį būti mylimi ir reikalingi, jiems dažnai kyla mokymosi sunkumų… Įtraukiančioje paskaitoje ieškosime atsakymo – kaip atpažinti ugdymosi poreikius, kylančius dėl nepalankių aplinkos veiksnių, kaip elgtis juos nustačius. Taip pat diskutuosime, kaip teikti individualią pagalbą šiems mokiniams.

Lektoriai: Sandra Valantiejienė, Specialiosios pedagogikos ir psichologijos centro socialinė pedagogė; Alma Radvilė, Raseinių švietimo pagalbos tarnybos socialinė pedagogė; Dalė Daiva Gasparavičiūtė, Prienų švietimo centro socialinė pedagogė; prof. dr. Vida Gudžinskienė, Mykolo Romerio universitetas.

Renginio data:
Renginio pradžia (trukmė): 11.00 val. (45 min.)
Vieta: ,
Lektorius/organizatorius (-iai):
Ugdymas:
Tikslinė grupė: , , ,
 
Įrašas paskelbtas kategorijoje . Įsiminti nuorodą.