„Geros mokyklos“ forumas. „Mokyklos identitetas ir įvairovė“ (II dalis)

Pagrindiniame parodos „Mokykla 2016“ renginyje bus gvildenami pamatiniai besikeičiančios mokyklos klausimai: asmenybės ūgtis kaip ugdymo(si) tikslas, mokyklos identitetas ir įvairovė kaip kasdienė ugdymo realija ir polilogo kultūra bei partnerystė kaip vertybinis pagrindas sėkmingai mokyklos egzistencijai.

Šioje forumo dalyje „Mokyklos identitetas ir įvairovė“ mokyklos direktorius Nuno Mantas iš Portugalijos svarstys, kodėl ir kaip turėtume keisti savo įsitikinimus apie klasėje vykstančius ugdymo procesus. Lektoriaus įsitikinimu, mokykloje vaikai tampa laimingi ne dėl ugdymo programos „įsisavinimo“, bet tuomet, kai jų gebėjimai realiai stiprėja. Pranešimo tema „Atveriant Juodąją dėžę“.

Lektorius Arminas Varanauskas pranešime „Ateities mokykla Lietuvoje – „save išrandanti“ mokykla“ kelia aktualius klausimus: Kaip mokyklai „išrasti“ save? Ar esame pasirengę tokią atsakomybę perkelti mokykloms, o jos ar pasiruošusios ją prisiimti? Kokie teisiniai, vadybiniai, psichologiniai ir kiti veiksniai leidžia mokykloms būti savarankiškomis Lietuvoje, o kokie trukdo?

Renginį moderuoja Gražvydas Kazakevičius.

Lektoriai: Nuno Mantas, mokyklos Boa Água direktorius iš Portugalijos, Arminas Varanauskas, Asociacijos „Žinių ekonomikos forumas“ direktorius.

 

 

 
Įrašas paskelbtas kategorijoje . Įsiminti nuorodą.