„Geros mokyklos“ forumas. „Asmenybės ūgtis“ (I dalis)

Pagrindiniame parodos „Mokykla 2016“ renginyje bus gvildenami pamatiniai besikeičiančios mokyklos klausimai: asmenybės ūgtis kaip ugdymo tikslas, mokyklos identitetas ir įvairovė kaip kasdienė ugdymo realija ir polilogo kultūra bei partnerystė kaip vertybinis pagrindas sėkmingai mokyklos egzistencijai.

Pirmoje forumo dalyje „Asmenybės ūgtis“ bus kalbama apie kompetencijas kaip gebėjimą aktyviai veikti.

Ugdant kompetencijas labai svarbus darbas su vidine žmonių parengtimi – įpročiais, nuostatomis, įsitikinimais. Šiam darbui būtinas savo asmeninių, bendruomenės ir visuomenės įpročių, įsitikinimų, nuostatų nuolatinis reflektavimas ir kontekstualumas. Savo ruožtu tokiai refleksijai lemiamos svarbos turi bendruomenė – ne kaip organizacija, o kaip gyvas, realiai patiriamas socialinis reiškinys. Apie visa tai ir dar daugiau – Pauliaus Godvado pranešime „Gebėjimas veikti, vidinė parengtis ir bendruomenė“.

„Vaiko asmenybės auginimo PIN kodo beieškant“ – tyrimų įžvalgos apie tai, kokį poveikį mokymo(si) pasiekimams ir pažangai daro asmenybės branda ir kodėl svarbu vertinti asmenybės ūgtį. Ar visa tai užkoduota Geros mokyklos koncepcijoje, svarstys lektorė dr. Aušra Kazlauskienė.

Lektoriai: Paulius Godvadas, VšĮ „Kitokie projektai“, dr. Aušra Kazlauskienė, Šiaulių universitetas.

 

 
Įrašas paskelbtas kategorijoje . Įsiminti nuorodą.