Bibliotekos išmanioji erdvė

Šios veiklos tikslas – sustiprinti jaunimo inovatyvius techninius gebėjimus, siekiant pagilinti informacinių technologijų žinias ir skatinti domėtis IRT studijomis. Išmanioje bibliotekos erdvėje susipažinsite su penkiais skirtingais robotų modeliais („Lego Mindstorms EV3 31313“), išmoksite juos valdyti nuotolinio valdymo pulteliu arba planšetiniu kompiuteriu, susipažinsite su robotų programavimo galimybėmis, spalvų atpažinimo programa ir dalyvausite robotukų lenktynėse. Per užsiėmimą išbandysite unikalias robotuko „Sphero BB-8“ judėjimo savybes, halografinę komunikaciją, susikursite savo halografinį įrašą. 3D modeliavimo programa „SketchUp“ išmoksite sukurti nesudėtingą 3D objektą, stebėsite tokio objekto spausdinimo procesą. Interaktyvioje viktorinoje, naudodamiesi „iPAD“ planšetėmis ir programėle „Kahoot“, galėsite pasitikrinti savo literatūros ir technologijų žinias. Išmoksite naudoti papildytą realybę kūrybai ir susikurti savo QR kodą.

 
Įrašas paskelbtas kategorijoje . Įsiminti nuorodą.