Kokią ateities mokyklą kuriame?

11.00–11.45, lapkričio 23 d., Ateities mokyklos erdvė (5.1 salė) Organizuoja: Švietimo ir mokslo ministerija, Ugdymo plėtotės centras

Renginyje švietimo ir mokslo ministrė Jurgita Petrauskienė pristatys ugdymo atnaujinimo gaires, savivaldybių ir mokyklų atstovai pateiks savo įžvalgas planuojamos ugdymo kaitos klausimais. Renginį moderuos režisierius ir aktorius Paulius Tamolė.  

Į pagalbą mokytojui: ugdymosi poreikių, kylančių dėl nepalankių aplinkos veiksnių atpažinimas

11.00–11.45, lapkričio 23 d., Švietimo politikos erdvė (5.2 salė) Organizuoja: Švietimo ir mokslo ministerija

Pastaruoju metu susirūpinimą kelia ir mokymosi sunkumų, kylančių dėl nepalankių veiksnių, turintys mokiniai. Mokytojas savo kasdieniame darbe susiduria su pačių įvairiausių ugdymosi poreikių vaikais ir tai jam kelia didelius iššūkius. Vaikai, turintys ugdymosi poreikių dėl nepalankių aplinkos veiksnių, dažniausiai jaučiasi esantys kitokie negu kiti, jiems sunku atsipalaiduoti, jie yra pernelyg atsakingi arba visai neatsakingi, turi Read more about Į pagalbą mokytojui: ugdymosi poreikių, kylančių dėl nepalankių aplinkos veiksnių atpažinimas[…]

Gyvenimas visos dienos mokykloje: pirmosios patirtys

12.00–13.30, lapkričio 23 d., Švietimo politikos erdvė (5.2 salė) Organizuoja: Švietimo ir mokslo ministerija

Kaip pagerinti mokinių pasiekimus? Kaip sudaryti sąlygas įtraukiojo ugdymo plėtrai savo mokykloje? Kaip sumažinti socialinę atskirtį ir padidinti mokinių įsitraukimą į ugdymo veiklas? Dalyvaudami diskusijoje, sužinosite, kaip šiuos klausimus padeda spręsti visos dienos mokykla. Visos dienos mokyklos modelių išbandyme dalyvaujančių mokyklų atstovai dalysis patirtimi, kilusiais iššūkiais ir atrastomis galimybėmis su savivaldybių administracijų atstovais, mokyklų vadovais Read more about Gyvenimas visos dienos mokykloje: pirmosios patirtys[…]

Mitai apie pretendentų į švietimo įstaigų vadovus kompetencijų vertinimą

11.00–11.45, lapkričio 24 d., Sprendimų klasė (3.2 salė) Organizuoja: Nacionalinė mokyklų vertinimo agentūra

„Uždaro į kambarėlį, neduoda nei gerti, nei valgyti, apstato kameromis ir naudodami psichologinį spaudimą tardo.“ Tokie ir panašūs atsiliepimai pasiekia NMVA. Mitas tai ar tikrovė? Susitikime kalbėsimės apie pretendentų į valstybinių ir savivaldybių švietimo įstaigų (išskyrus aukštąsias mokyklas) vadovus kompetencijų vertinimą. Savo vadovavimo patirtimi, įžvalgomis dalysis kompetencijas įsivertinę ir dirbantys švietimo įstaigų vadovai. Taip pat Read more about Mitai apie pretendentų į švietimo įstaigų vadovus kompetencijų vertinimą[…]

Mokytojo karjeros aktualijos ir kaita

10.00–10.45, lapkričio 24 d., Švietimo politikos erdvė (5.2 salė) Organizuoja: Švietimo ir mokslo ministerija

Kviečiame mokytojus aptarti profesines aktualijas, įgyvendinamus pokyčius ir galimas kaitos kryptis. Šiuo metu pedagogų rengimo ir mokytojų praktinės veiklos pokyčių kontekste yra peržiūrimas profesijos reglamentavimas: kvalifikaciniai reikalavimai, profesinio augimo galimybės, veiklos vertinimo būdai ir švietimo pagalba mokytojui.

Pasirinkęs mokyti „svajotojas“, „realistas“ ir „darytojas“: kas (ne / pa)vyko mokykloje?

11.00–12.30, lapkričio 24 d., Švietimo politikos erdvė (5.2 salė) Organizuoja: Švietimo ir mokslo ministerija, Ugdymo plėtotės centras

Renginyje savo patirtimis dalysis trys programos „Renkuosi mokyti!“ alumnai. Jų istorijos visiškai skirtingos: – vienas mokytojas – „svajotojas“, įsitikinęs, kad mokytojo darbas nuostabus ir tikintis, jog viskas yra įmanoma; – kitas mokytojas – „realistas“, kuris susiduria ne vien su teigiamais mokytojo darbo aspektais; – trečiasis mokytojas – „darytojas“, kuris niekada nenuleidžia rankų ir taiko įvairius Read more about Pasirinkęs mokyti „svajotojas“, „realistas“ ir „darytojas“: kas (ne / pa)vyko mokykloje?[…]

Paauglystės laikotarpio ypatumai ir iššūkiai (Sveikatos ir lytiškumo ugdymo bei rengimo šeimai bendrosios programos kontekste)

11.00–11.45, lapkričio 24 d., Švietimo politikos erdvė (5.2 salė) Organizuoja: Švietimo ir mokslo ministerija

Paauglystė – pats įdomiausias, gražiausias, bet tuo pat metu ir sunkiausias ir sudėtingiausias iš visų amžiaus tarpsnių. Vaikas tampa suaugusiuoju ir šis procesas yra labai ypatingas. Šiuo laikotarpiu vyksta anatominiai-fiziologiniai, socialiniai ir intelektualiniai pokyčiai, intensyviai vystosi gyvenimo ir veiklos samprata, vyksta socialinio vaidmens paieškos, psichoemocinė būklė būna nestabili dėl hormonų pokyčių. Taip pat gilėja moralinės vertybės, Read more about Paauglystės laikotarpio ypatumai ir iššūkiai (Sveikatos ir lytiškumo ugdymo bei rengimo šeimai bendrosios programos kontekste)[…]

Pedagogų etikos kodekso taikymo mokyklose aktualijos

12.00–12.45, lapkričio 24 d., Švietimo politikos erdvė (5.2 salė) Organizuoja: Švietimo ir mokslo ministerija

Pristatysime Pedagogų etikos kodeksą, patvirtintą LR švietimo ir mokslo ministro 2018 m. birželio 11 d. įsakymu Nr. V-561. Diskutuosime apie Pedagogų etikos kodekso taikymą mokyklose. Pagal LR ŠĮ mokykla nusistato mokyklos bendruomenės narių elgesio normas, atsižvelgdama į Pedagogų etikos kodekso reikalavimus. Todėl klausime: ar Pedagogų etikos kodeksas ir jo taikymo ypatumai buvo nagrinėti mokyklose? Jei Read more about Pedagogų etikos kodekso taikymo mokyklose aktualijos[…]

Kaip ugdyti informatinį mąstymą pradinėse klasėse?

13.00–13.45, lapkričio 24 d., Švietimo politikos erdvė (5.2 salė) Organizuoja: Švietimo ir mokslo ministerija, Ugdymo plėtotės centras

2017–2018 m. projekte „Informatika pradiniame ugdyme“ yra kuriamas ir išbandomas pradinio ugdymo informatikos turinys. Nuo šio rudens 10 projekte dalyvaujančių mokyklų išbando naujas, įdomias veiklas, padedančias ugdyti pradinukų informatinio mąstymo gebėjimus. Kodėl informatinio mąstymo pradedama mokyti pradinėse klasėse? Kaip kuriamas pradinio ugdymo informatikos turinys šiandien? Kokios priemonės gali būti naudojamos informatikos mokymui pamokose? Sužinosite, kaip Read more about Kaip ugdyti informatinį mąstymą pradinėse klasėse?[…]

Ugdymo turinio kaita – kiekvieno mokinio sėkmei

14.00–14.45, lapkričio 24 d., Švietimo politikos erdvė (5.2 salė) Organizuoja: Švietimo ir mokslo ministerija, Ugdymo plėtotės centras

XXI amžius – labai sparčios technologijų, ekonomikos, klimato ir vertybių kaitos amžius. Ar Lietuvos mokykla yra pasirengusi ugdyti žmogų, gebantį ne tik prisitaikyti prie vis sparčiau kintančių sąlygų, bet ir tapti kaitos iniciatoriumi, atrandančiu vis naujų būdų, kaip turtinti bei stiprinti mūsų valstybę? Kokie ugdymo turinio pokyčiai padėtų sudaryti sąlygas kiekvieno jauno žmogaus asmenybei maksimaliai Read more about Ugdymo turinio kaita – kiekvieno mokinio sėkmei[…]

Kelionė informatikos labirintais ne tik pradinukams

14.00–15.30, lapkričio 24 d., Švietimo politikos erdvė (5.2 salė) Organizuoja: Švietimo ir mokslo ministerija, Ugdymo plėtotės centras

Šiuolaikinius vaikus supa vis daugiau išmaniųjų daiktų. Juos reikia valdyti, tobulinti, su jais tenka bendrauti, o svarbiausia – kurti naują, dar išmanesnį pasaulį. Šiems vaikams reikia suteikti galimybę ugdytis informatinį, kūrybinį ir kritinį mąstymą. Jiems būtini logikos, programavimo pagrindai, kad galėtų sėkmingai komunikuoti ir veikti, būtų saugūs ir atsakingi, siektų asmeninės mokymosi pažangos. Lietuvos 100 Read more about Kelionė informatikos labirintais ne tik pradinukams[…]

Dideli maži ekranai. Kaip prisijaukinti medijas?

15.00–15.45, lapkričio 24 d., Švietimo politikos erdvė (5.2 salė) Organizuoja: Švietimo ir mokslo ministerija

Susipažinsite su medijų raštingumo samprata ir jos reikšme šiuolaikiniame vizualiosios kultūros persmelktame pasaulyje. Sužinosite apie jau antrus metus vykstančio Britų tarybos ir VšĮ „Meno avilys“ (bendradarbiaujant su Ugdymo plėtotės centru) projekto „Dideli maži ekranai. Medijų raštingumas Lietuvos mokyklose“ įgyvendinamą, susipažinsite su šio projekto gerąja patirtimi ir projekto metu sukurtais mokymo įrankiais mokytojams (metodinėmis priemonėmis). Kaip Read more about Dideli maži ekranai. Kaip prisijaukinti medijas?[…]

Ugdymo inovacija Lietuvoje: produktyvusis mokymasis

16.00–16.45, lapkričio 24 d., Švietimo politikos erdvė (5.2 salė) Organizuoja: Švietimo aprūpinimo centras, Švietimo ir mokslo ministerija

Renginio tikslas – pristatyti produktyviojo mokymosi kaip ugdymo naujovės Lietuvos švietimo sistemoje diegimo galimybes ir kuriamą naudą mokiniui, mokyklai, vietos bendruomenei bei visam kraštui. Kodėl verta diegti produktyvųjį mokymąsi? Kaip produktyvusis mokymasis sužadina mokinių motyvaciją? Kaip produktyvusis mokymasis skatina į ugdymą įsitraukti miesto ar miestelio bendruomenę? Atsakymus į šiuos ir kitus klausimus išgirsite iš pirmų Read more about Ugdymo inovacija Lietuvoje: produktyvusis mokymasis[…]

Apie mokyklą su žinomais žmonėmis. Dalyvauja LR švietimo ir mokslo ministrė Jurgita Petrauskienė

13.00–13.22, lapkričio 24 d., Žalieji sėdmaišiai (3 salė) Organizuoja: Švietimo ir mokslo ministerija

Parodos lankytojus pakviesime įsitaisyti ant žaliųjų Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministerijos sėdmaišių ir su įžymiais žmonėmis pasikalbėti apie mokyklą. Koks mokinys buvo LR finansų ministras Vilius Šapoka? Kokia buvo Donato Montvydo mėgstamiausia pamoka, o kokia Juozo Liesio mylimiausia mokytoja? Ar patiko mokytis LR švietimo ir  mokslo ministrei Jurgitai Petrauskienei? O gal Jogaila Morkūnas buvo Read more about Apie mokyklą su žinomais žmonėmis. Dalyvauja LR švietimo ir mokslo ministrė Jurgita Petrauskienė[…]

Apie mokyklą su žinomais žmonėmis. Dalyvauja TV režisierius Juozas Liesis

14.00–14.22, lapkričio 24 d., Žalieji sėdmaišiai (3 salė) Organizuoja: Švietimo ir mokslo ministerija

Parodos lankytojus pakviesime įsitaisyti ant žaliųjų Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministerijos sėdmaišių ir su įžymiais žmonėmis pasikalbėti apie mokyklą. Koks mokinys buvo LR finansų ministras Vilius Šapoka? Kokia buvo Donato Montvydo mėgstamiausia pamoka, o kokia Juozo Liesio mylimiausia mokytoja? Ar patiko mokytis LR švietimo ir  mokslo ministrei Jurgitai Petrauskienei? O gal Jogaila Morkūnas buvo Read more about Apie mokyklą su žinomais žmonėmis. Dalyvauja TV režisierius Juozas Liesis[…]

Apie mokyklą su žinomais žmonėmis. Dalyvauja LR finansų ministras Vilius Šapoka

15.00–15.22, lapkričio 24 d., Žalieji sėdmaišiai (3 salė) Organizuoja: Švietimo ir mokslo ministerija

Parodos lankytojus pakviesime įsitaisyti ant žaliųjų Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministerijos sėdmaišių ir su įžymiais žmonėmis pasikalbėti apie mokyklą. Koks mokinys buvo LR finansų ministras Vilius Šapoka? Kokia buvo Donato Montvydo mėgstamiausia pamoka, o kokia Juozo Liesio mylimiausia mokytoja? Ar patiko mokytis LR švietimo ir  mokslo ministrei Jurgitai Petrauskienei? O gal Jogaila Morkūnas buvo Read more about Apie mokyklą su žinomais žmonėmis. Dalyvauja LR finansų ministras Vilius Šapoka[…]

Apie mokyklą su žinomais žmonėmis. Dalyvauja atlikėjas Donatas Montvydas

16.00–16.22, lapkričio 24 d., Žalieji sėdmaišiai (3 salė) Organizuoja: Švietimo ir mokslo ministerija

Parodos lankytojus pakviesime įsitaisyti ant žaliųjų Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministerijos sėdmaišių ir su įžymiais žmonėmis pasikalbėti apie mokyklą. Koks mokinys buvo LR finansų ministras Vilius Šapoka? Kokia buvo Donato Montvydo mėgstamiausia pamoka, o kokia Juozo Liesio mylimiausia mokytoja? Ar patiko mokytis LR švietimo ir  mokslo ministrei Jurgitai Petrauskienei? O gal Jogaila Morkūnas buvo Read more about Apie mokyklą su žinomais žmonėmis. Dalyvauja atlikėjas Donatas Montvydas[…]

Kaip ugdyti skaitymo ir rašymo gebėjimus per visus dalykus?

12.00–13.30, lapkričio 25 d., 3.2 salė Organizuoja: Švietimo ir mokslo ministerija

Kaip rodo daugiamečiai OECD PISA tyrimai, egzistuoja abipusė turinio ir raštingumo priklausomybė: raš­tingumas­ yra neatsiejamas nuo pasiekimų mokomojo dalyko turinio srityje, nes bū­tent mokomojo dalyko turinys­ yra pagrindas raštingumui plėtotis. Kad mokiniai pasiektų aukštesnių mokomojo dalyko rezultatų, jie turi suprasti mokomojo dalyko kalbą. Istorijos, chemijos, fizikos, matematikos ir kitų mokomųjų dalykų mokytojai turi išmokyti savo Read more about Kaip ugdyti skaitymo ir rašymo gebėjimus per visus dalykus?[…]

Kaip rengti brandos darbą?

13.00–13.45, lapkričio 25 d., Mokytojų kambarys Organizuoja: Švietimo ir mokslo ministerija

Abi parodos dienas lankytojus pakviesime užsukti į Mokytojų kambarį – neformalią, idėjų apytakai skirtą erdvę, kurioje šiais metais mokytojai galės padiskutuoti įvairiomis temomis, susitikti su kolegomis ir švietimo specialistais.

Diskusija ir pasitarimas dėl IT pradinio ugdymo programos projekto

15.00–15.45, lapkričio 25 d., Mokytojų kambarys Organizuoja: Švietimo ir mokslo ministerija

Abi parodos dienas lankytojus pakviesime užsukti į Mokytojų kambarį – neformalią, idėjų apytakai skirtą erdvę, kurioje šiais metais mokytojai galės padiskutuoti įvairiomis temomis, susitikti su kolegomis ir švietimo specialistais.

Kūrybingumo ir kritinio mąstymo ugdymas. Kas naujo?

13.00–13.45, lapkričio 25 d., Švietimo politikos erdvė (5.2 salė) Organizuoja: Švietimo ir mokslo ministerija

Sužinosite apie naujausius kūrybingumo tyrimus, taip pat planuojamus politinius darbus kūrybingumo ir kritinio mąstymo ugdymo srityje, išgirsite praktinių įžvalgų. Be to, susipažinsite su mokykloms skirta kūrybingumo ir kritinio mąstymo ugdymo modelių el. platforma, galimybėmis mokykloms rinktis ir įgyvendinti šiuos modelius.

Apie mokyklą su žinomais žmonėmis. Dalyvauja aktorius ir režisierius Paulius Tamolė

11.00–11.22, lapkričio 25 d., Žalieji sėdmaišiai (3 salė) Organizuoja: Švietimo ir mokslo ministerija

Parodos lankytojus pakviesime įsitaisyti ant žaliųjų Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministerijos sėdmaišių ir su įžymiais žmonėmis pasikalbėti apie mokyklą. Koks mokinys buvo LR finansų ministras Vilius Šapoka? Kokia buvo Donato Montvydo mėgstamiausia pamoka, o kokia Juozo Liesio mylimiausia mokytoja? Ar patiko mokytis LR švietimo ir  mokslo ministrei Jurgitai Petrauskienei? O gal Jogaila Morkūnas buvo Read more about Apie mokyklą su žinomais žmonėmis. Dalyvauja aktorius ir režisierius Paulius Tamolė[…]

Apie mokyklą su žinomais žmonėmis. Dalyvauja žurnalistė Monika Garbačiauskaitė-Budrienė

12.00–12.22, lapkričio 25 d., Žalieji sėdmaišiai (3 salė) Organizuoja: Švietimo ir mokslo ministerija

Parodos lankytojus pakviesime įsitaisyti ant žaliųjų Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministerijos sėdmaišių ir su įžymiais žmonėmis pasikalbėti apie mokyklą. Koks mokinys buvo LR finansų ministras Vilius Šapoka? Kokia buvo Donato Montvydo mėgstamiausia pamoka, o kokia Juozo Liesio mylimiausia mokytoja? Ar patiko mokytis LR švietimo ir  mokslo ministrei Jurgitai Petrauskienei? O gal Jogaila Morkūnas buvo Read more about Apie mokyklą su žinomais žmonėmis. Dalyvauja žurnalistė Monika Garbačiauskaitė-Budrienė[…]

Apie mokyklą su žinomais žmonėmis. Dalyvauja renginių organizatorius Jogaila Morkūnas

13.00–13.22, lapkričio 25 d., Žalieji sėdmaišiai (3 salė) Organizuoja: Švietimo ir mokslo ministerija

Parodos lankytojus pakviesime įsitaisyti ant žaliųjų Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministerijos sėdmaišių ir su įžymiais žmonėmis pasikalbėti apie mokyklą. Koks mokinys buvo LR finansų ministras Vilius Šapoka? Kokia buvo Donato Montvydo mėgstamiausia pamoka, o kokia Juozo Liesio mylimiausia mokytoja? Ar patiko mokytis LR švietimo ir  mokslo ministrei Jurgitai Petrauskienei? O gal Jogaila Morkūnas buvo Read more about Apie mokyklą su žinomais žmonėmis. Dalyvauja renginių organizatorius Jogaila Morkūnas[…]

Kaip stebėti mokinio individualią pažangą?

13.00–13.45, lapkričio 26 d., Mokytojų kambarys Organizuoja: Švietimo ir mokslo ministerija

Abi parodos dienas lankytojus pakviesime užsukti į Mokytojų kambarį – neformalią, idėjų apytakai skirtą erdvę, kurioje šiais metais mokytojai galės padiskutuoti įvairiomis temomis, susitikti su kolegomis ir švietimo specialistais.

Kaip galėčiau stiprinti STEAM dalykų pamokų kokybę?

15.00–15.45, lapkričio 26 d., Mokytojų kambarys Organizuoja: Švietimo ir mokslo ministerija

Abi parodos dienas lankytojus pakviesime užsukti į Mokytojų kambarį – neformalią, idėjų apytakai skirtą erdvę, kurioje šiais metais mokytojai galės padiskutuoti įvairiomis temomis, susitikti su kolegomis ir švietimo specialistais.