Praktinis užsiėmimas. Vaikų, turinčių sensorinės integracijos sutrikimų, ugdymo gairės

13.00–13.45, lapkričio 24 d., Mažoji klasė (5.5 salė) Organizuoja: Šiaulių universitetas

Visą aplinkoje esamą informaciją suvokiame per sensorinę sistemą, kurią sudaro: rega, klausa, skonis, uoslė, taktilinė sistema, vestibuliarinė ir propriorecepcinė sistema. Sensorinė integracija – tai centrinės nervų sistemos gebėjimas sisteminti, sujungti ir apdoroti pojūčiais iš kūno bei aplinkos gaunamą informaciją (Ayers, 2005). Sutrikusi sensorinė integracija pasireiškia neadekvačiomis reakcijomis į sensorinius dirgiklius bei keistu elgesiu. Ugdymo(si) aplinka, tiksliau – Read more about Praktinis užsiėmimas. Vaikų, turinčių sensorinės integracijos sutrikimų, ugdymo gairės[…]

Savivaldis ir personalizuotas mokymasis pamokoje

12.00–12.45, lapkričio 24 d., Mokytojų laboratorija Organizuoja: Šiaulių universitetas

Norint mokinius įtraukti į aktyvią tiriamąją ir kūrybinę veiklą, pirmiausia turime pasiekti, kad jie gebėtų aktyviai veikti, t. y. valdyti savo mokymąsi. Praktiškai išbandysite personalizuotas prieigas veikti savivaldžiai – galėsite jas perkelti į ugdymo(si) procesą, kad pasitikėdami savimi gebėtumėte organizuoti mokinių mokymąsi tyrinėjant ateities mokykloje.

Savivaldis ir personalizuotas mokymasis pamokoje

13.00–13.45, lapkričio 24 d., Mokytojų laboratorija Organizuoja: Šiaulių universitetas

Norint mokinius įtraukti į aktyvią tiriamąją ir kūrybinę veiklą, pirmiausia turime pasiekti, kad jie gebėtų aktyviai veikti, t. y. valdyti savo mokymąsi. Praktiškai išbandysite personalizuotas prieigas veikti savivaldžiai – galėsite jas perkelti į ugdymo(si) procesą, kad pasitikėdami savimi gebėtumėte organizuoti mokinių mokymąsi tyrinėjant ateities mokykloje.