Mokymasis be sienų. Savivaldybių ir mokyklų patirtys

12.00–12.45, lapkričio 23 d., Ateities mokyklos erdvė (5.1 salė) Organizuoja: Ugdymo plėtotės centras

Kitoks mokymas, mokymasis visur ir visada, savo mokyklos ir klasės durų atvėrimas ugdymo organizavimo pokyčiams… Ar esame atviri ir pasirengę tokiam mokymui ir mokymuisi? Ar mokame atsisakyti mums patogių, tačiau mokinių smalsumo neskatinančių ugdymo organizavimo elementų ir juos pakeisti kitais, įgalinančiais bei motyvuojančiais? Kokios pagalbos mums reikia? Atsakymų į šiuos ir kitus klausimus, susijusius su Read more about Mokymasis be sienų. Savivaldybių ir mokyklų patirtys[…]

Bendrųjų ir dalykinių kompetencijų vienovė. Savivaldybių ir mokyklų patirtys

13.00–14.30, lapkričio 23 d., Ateities mokyklos erdvė (5.1 salė) Organizuoja: Ugdymo plėtotės centras

Ar ugdymas šiandieninėje mokykloje tinkamai parengia mokinį tolesniam gyvenimui? Ar pakankamai dėmesio skiriame bendrųjų ir dalyko kompetencijų dermei?  Kaip geriau, patraukliau susieti mokymo medžiagą su gyvenimo aktualijomis? Kaip padėti vaikui išmokti mokytis iš savo patirties? Atsakymų į šiuos ir kitus klausimus, susijusius su integraliu bendrųjų ir dalykinių kompetencijų ugdymu bei vertinimu, ieškosime kartu su mokyklomis, Read more about Bendrųjų ir dalykinių kompetencijų vienovė. Savivaldybių ir mokyklų patirtys[…]

Siekiant vaiko asmeninės pažangos. Savivaldybių ir mokyklų patirtys

15.00–16.30, lapkričio 23 d., Ateities mokyklos erdvė (5.1 salė) Organizuoja: Ugdymo plėtotės centras

Kaip organizuoti ugdymo procesą, kad jis vestų pažangos link? Kaip pastebėti ir užfiksuoti net mažiausią mokinio pažangą? Kaip vertinti, kad stiprėtų motyvacija ir noras mokytis? Kokias priemones pasitelkti? Atsakymų į šiuos ir kitus klausimus, susijusius su asmenine vaiko pažanga ir sąlygomis jai atsirasti, ieškosime kartu su mokyklomis, besidalijančiomis savo patirtimi stenduose, pristatymuose ir kolegų diskusijose. Read more about Siekiant vaiko asmeninės pažangos. Savivaldybių ir mokyklų patirtys[…]

Ko reikia, kad drąsios idėjos virstų jaunimo verslu?

14.00–14.45, lapkričio 23 d., Profesijų galerija (balkonas 3 salėje) Organizuoja: Ugdymo plėtotės centras, VšĮ „Lietuvos Junior Achievement“

Šiuolaikinis pasaulis tikisi drąsių, kūrybingų, nestandartiškai veikiančių ir mąstančių žmonių. Kaip idėjas paversti realybe, ko reikia, kad kur kas didesnė dalis idėjų, virstų naujovėmis? Kokia patirtis dar mokyklos suole skatina analizuoti, stebėti ir suvokti, kaip keičiasi visuomenė, žmonių poreikiai, kokios technologijos atsiranda ir kaip jos leidžia mums keisti savo gyvenimą? Atsakymų į šiuos ir kitus Read more about Ko reikia, kad drąsios idėjos virstų jaunimo verslu?[…]

Gyvenimas visos dienos mokykloje: pirmosios patirtys

12.00–13.30, lapkričio 23 d., Švietimo politikos erdvė (5.2 salė) Organizuoja: Švietimo ir mokslo ministerija

Kaip pagerinti mokinių pasiekimus? Kaip sudaryti sąlygas įtraukiojo ugdymo plėtrai savo mokykloje? Kaip sumažinti socialinę atskirtį ir padidinti mokinių įsitraukimą į ugdymo veiklas? Dalyvaudami diskusijoje, sužinosite, kaip šiuos klausimus padeda spręsti visos dienos mokykla. Visos dienos mokyklos modelių išbandyme dalyvaujančių mokyklų atstovai dalysis patirtimi, kilusiais iššūkiais ir atrastomis galimybėmis su savivaldybių administracijų atstovais, mokyklų vadovais Read more about Gyvenimas visos dienos mokykloje: pirmosios patirtys[…]

Mokyklos interneto svetainė — tik formalumas ir neišnaudotas įrankis?

16.00–16.45, lapkričio 24 d., Didaktikos klasė (3.1 salė) Organizuoja: Prezidento Jono Žemaičio gimnazija

Norite rasti atsakymą į klausimą, ar mokyklos interneto svetainė tik formalumas. O gal tai įrankis, kurį galima panaudoti mokyklos vadybai, mokinių medijų ir informaciniam (MIR) ugdymui,  tėvams informuoti bei įtraukti ir kt.? Pristatydami savo mokyklos patirtį, padėsime Jums rasti atsakymus į šiuos klausimus. Suprasite, kodėl svarbu turėti interaktyvią, nuolat pildomą interneto svetainę, kodėl svetainę turi Read more about Mokyklos interneto svetainė — tik formalumas ir neišnaudotas įrankis?[…]

Nekonferencija švietimo tema (I dalis). Būnu, augu, gyvenu…

11.00–12.30, lapkričio 24 d., Geros mokyklos erdvė (5.1 salė) Organizuoja: Ugdymo plėtotės centras

Renginyje „Nekonferencija švietimo tema“ kalbėsitės apie mokinį, mokytoją ir mokyklą: būti, augti ir gyventi mokykloje gera tada, kai išdrįstame ją kurti patys. Pirmoje renginio dalyje „Būnu, augu, gyvenu…“ dalyvausite apskritojo stalo diskusijoje, kurioje mokymo(si) motyvacijos, vertinimo ir įsivertinimo, personalizuoto mokymosi bei pasiekimų ir pažangos klausimais žurnalistas ir laidų vedėjas Richardas Jonaitis kalbins Lietuvos Respublikos švietimo ir Read more about Nekonferencija švietimo tema (I dalis). Būnu, augu, gyvenu…[…]

Nekonferencija švietimo tema (II dalis). Įvairi mokykla įvairiems

13.00–14.30, lapkričio 24 d., Geros mokyklos erdvė (5.1 salė) Organizuoja: Ugdymo plėtotės centras

Renginyje „Nekonferencija švietimo tema“ kalbėsitės apie mokinį, mokytoją ir mokyklą: būti, augti ir gyventi mokykloje gera tada, kai išdrįstame ją kurti patys. Antroje renginio dalyje „Įvairi mokykla įvairiems“ užduosite jums rūpimus klausimus šia tematika: emocinis suaugusiųjų raštingumas; sunkumai praktinėse situacijose dirbant su sudėtingomis asmenybėmis; kūrybingumas, kritinis mąstymas ir stereotipų laužymas nėra įgimti dalykai, juos išsiugdome arba Read more about Nekonferencija švietimo tema (II dalis). Įvairi mokykla įvairiems[…]

Nekonferencija švietimo tema (III dalis). Reikia drąsos padaryti mokyklą geresne

15.00–16.30, lapkričio 24 d., Geros mokyklos erdvė (5.1 salė) Organizuoja: Ugdymo plėtotės centras

Renginyje „Nekonferencija švietimo tema“ kalbėsitės apie mokinį, mokytoją ir mokyklą: būti, augti ir gyventi mokykloje gera tada, kai išdrįstame ją kurti patys. Šioje dalyje „Reikia drąsos padaryti mokyklą geresne“ – keturi pranešimai – keturi kertiniai klausimai švietimo tema: „Mokyklos įvaizdis – kaip jį kuriame mes patys?“ (Rūta Latinytė, publicistė, „Šviesos“ ryšių su visuomene vadovė); „Švietimas – ne Read more about Nekonferencija švietimo tema (III dalis). Reikia drąsos padaryti mokyklą geresne[…]

Efektyvūs patirtinio ugdymo įrankiai klasės auklėtojui pagal Whatansu

10.00–10.45, lapkričio 24 d., Idėjų klasė (4 salė) Organizuoja: VšĮ „Bundam“

Kiekvienas mokytojas, klasės vadovas gali su savo auklėtiniais sukurti gražesnį ir tvirtesnį tarpusavio ryšį, kupiną pagarbos, priėmimo ir palaikymo, tapti ne prievaizdu, o į priekį vedančiu įkvepiančiu pavyzdžiu. Kaip neperdegti įgyvendinant klasės auklėtojo planus? Kaip produktyviai išnaudoti klasės valandėles? Kokie įrankiai padeda kurti pozityvų emocinį lauką klasėje? Kaip sutelkti auklėtinius į komandą? Kur yra formalaus Read more about Efektyvūs patirtinio ugdymo įrankiai klasės auklėtojui pagal Whatansu[…]

SELFIE: kaip įsivertinti mokyklos skaitmeninę kompetenciją?

10.00–10.45, lapkričio 24 d., Sprendimų klasė (3.2 salė) Organizuoja: Švietimo informacinių technologijų centras

Ugdymo institucijos, gerindamos mokinių ugdymo pasiekimus, dažnai renkasi taikyti IKT. Tačiau tinkami rezultatai pasiekiami ne visada. Tai lemia organizacijos tinkamas pasirengimas, jos darbuotojų gebėjimai veiksmingai taikyti skaitmenines technologijas. Europos Komisijos Jungtinių tyrimų centras siūlo mokykloms naudoti skaitmeninės kompetencijos įsivertinimo įrankį („DigiCompOrg“ SELFIE) – jis padės tinkamai susiplanuoti IKT taikymą mokyklose. Šis įrankis taip pat atskleidžia Read more about SELFIE: kaip įsivertinti mokyklos skaitmeninę kompetenciją?[…]

Mitai apie pretendentų į švietimo įstaigų vadovus kompetencijų vertinimą

11.00–11.45, lapkričio 24 d., Sprendimų klasė (3.2 salė) Organizuoja: Nacionalinė mokyklų vertinimo agentūra

„Uždaro į kambarėlį, neduoda nei gerti, nei valgyti, apstato kameromis ir naudodami psichologinį spaudimą tardo.“ Tokie ir panašūs atsiliepimai pasiekia NMVA. Mitas tai ar tikrovė? Susitikime kalbėsimės apie pretendentų į valstybinių ir savivaldybių švietimo įstaigų (išskyrus aukštąsias mokyklas) vadovus kompetencijų vertinimą. Savo vadovavimo patirtimi, įžvalgomis dalysis kompetencijas įsivertinę ir dirbantys švietimo įstaigų vadovai. Taip pat Read more about Mitai apie pretendentų į švietimo įstaigų vadovus kompetencijų vertinimą[…]

Kaip mokykloje mylėti visus vaikus?

15.00–15.45, lapkričio 24 d., Sprendimų klasė (3.2 salė) Organizuoja: Nacionalinė mokyklų vertinimo agentūra

Kalbėsime apie įtraukiojo ugdymo įgyvendinimo galimybes (paskatas) mokykloje bendradarbiaujant įvairiems dalininkams (mokytojams, mokiniams, jų tėvams, mokyklos administracijai). Jie dalysis patirtimi, kaip pavyksta bendradarbiauti, visai mokyklos bendruomenei laikytis interakcijos – mokyklos bendruomenės narių tarpusavio sąveikos, supratimo ir grįžtamojo ryšio, siekiant kiekvieno mokinio asmeninės pažangos. Diskusijoje dalyvauja Kauno Kovo 11-osios gimnazijos komanda: Stanislovas Milašius, gimnazijos direktorius, Laima Read more about Kaip mokykloje mylėti visus vaikus?[…]

Paauglystės laikotarpio ypatumai ir iššūkiai (Sveikatos ir lytiškumo ugdymo bei rengimo šeimai bendrosios programos kontekste)

11.00–11.45, lapkričio 24 d., Švietimo politikos erdvė (5.2 salė) Organizuoja: Švietimo ir mokslo ministerija

Paauglystė – pats įdomiausias, gražiausias, bet tuo pat metu ir sunkiausias ir sudėtingiausias iš visų amžiaus tarpsnių. Vaikas tampa suaugusiuoju ir šis procesas yra labai ypatingas. Šiuo laikotarpiu vyksta anatominiai-fiziologiniai, socialiniai ir intelektualiniai pokyčiai, intensyviai vystosi gyvenimo ir veiklos samprata, vyksta socialinio vaidmens paieškos, psichoemocinė būklė būna nestabili dėl hormonų pokyčių. Taip pat gilėja moralinės vertybės, Read more about Paauglystės laikotarpio ypatumai ir iššūkiai (Sveikatos ir lytiškumo ugdymo bei rengimo šeimai bendrosios programos kontekste)[…]

Ugdymo inovacija Lietuvoje: produktyvusis mokymasis

16.00–16.45, lapkričio 24 d., Švietimo politikos erdvė (5.2 salė) Organizuoja: Švietimo aprūpinimo centras, Švietimo ir mokslo ministerija

Renginio tikslas – pristatyti produktyviojo mokymosi kaip ugdymo naujovės Lietuvos švietimo sistemoje diegimo galimybes ir kuriamą naudą mokiniui, mokyklai, vietos bendruomenei bei visam kraštui. Kodėl verta diegti produktyvųjį mokymąsi? Kaip produktyvusis mokymasis sužadina mokinių motyvaciją? Kaip produktyvusis mokymasis skatina į ugdymą įsitraukti miesto ar miestelio bendruomenę? Atsakymus į šiuos ir kitus klausimus išgirsite iš pirmų Read more about Ugdymo inovacija Lietuvoje: produktyvusis mokymasis[…]

Tėvų ir mokytojų partnerystė ugdant vaikus

12.00–13.30, lapkričio 25 d., Sprendimų klasė (3.2 salė) Organizuoja: Nacionalinė mokyklų vertinimo agentūra

Renginyje sužinosite, kad tėvų į(si)traukimas į vaikų ugdymąsi mokykloje palaiko ir skatina vaikų pažangą bei ateities perspektyvą, stiprina savivoką ir pasitikėjimą savimi, taip pat besiformuojančius socialinius santykius su kitais žmonėmis. Mokyklų praktika rodo, kad vienų vaikų tėvai yra pasyvūs – per atstumą stebi, kaip vaikui sekasi mokykloje. Šioms mokykloms reikia įdėti nemažai pastangų, norint įtraukti Read more about Tėvų ir mokytojų partnerystė ugdant vaikus[…]