„Geros mokyklos“ forumas. „Asmenybės ūgtis“ (I dalis)

11.00–12.30, gruodžio 2 d., Geros mokyklos erdvė (5.1 salė) Organizuoja: Ugdymo plėtotės centras

Pagrindiniame parodos „Mokykla 2016“ renginyje bus gvildenami pamatiniai besikeičiančios mokyklos klausimai: asmenybės ūgtis kaip ugdymo tikslas, mokyklos identitetas ir įvairovė kaip kasdienė ugdymo realija ir polilogo kultūra bei partnerystė kaip vertybinis pagrindas sėkmingai mokyklos egzistencijai. Pirmoje forumo dalyje „Asmenybės ūgtis“ bus kalbama apie kompetencijas kaip gebėjimą aktyviai veikti. Ugdant kompetencijas labai svarbus darbas su vidine Read more about „Geros mokyklos“ forumas. „Asmenybės ūgtis“ (I dalis)[…]

Kokią ateities mokyklą kuriame?

11.00–11.45, lapkričio 23 d., Ateities mokyklos erdvė (5.1 salė) Organizuoja: Švietimo ir mokslo ministerija, Ugdymo plėtotės centras

Renginyje švietimo ir mokslo ministrė Jurgita Petrauskienė pristatys ugdymo atnaujinimo gaires, savivaldybių ir mokyklų atstovai pateiks savo įžvalgas planuojamos ugdymo kaitos klausimais. Renginį moderuos režisierius ir aktorius Paulius Tamolė.  

Mokymasis be sienų. Savivaldybių ir mokyklų patirtys

12.00–12.45, lapkričio 23 d., Ateities mokyklos erdvė (5.1 salė) Organizuoja: Ugdymo plėtotės centras

Kitoks mokymas, mokymasis visur ir visada, savo mokyklos ir klasės durų atvėrimas ugdymo organizavimo pokyčiams… Ar esame atviri ir pasirengę tokiam mokymui ir mokymuisi? Ar mokame atsisakyti mums patogių, tačiau mokinių smalsumo neskatinančių ugdymo organizavimo elementų ir juos pakeisti kitais, įgalinančiais bei motyvuojančiais? Kokios pagalbos mums reikia? Atsakymų į šiuos ir kitus klausimus, susijusius su Read more about Mokymasis be sienų. Savivaldybių ir mokyklų patirtys[…]

Bendrųjų ir dalykinių kompetencijų vienovė. Savivaldybių ir mokyklų patirtys

13.00–14.30, lapkričio 23 d., Ateities mokyklos erdvė (5.1 salė) Organizuoja: Ugdymo plėtotės centras

Ar ugdymas šiandieninėje mokykloje tinkamai parengia mokinį tolesniam gyvenimui? Ar pakankamai dėmesio skiriame bendrųjų ir dalyko kompetencijų dermei?  Kaip geriau, patraukliau susieti mokymo medžiagą su gyvenimo aktualijomis? Kaip padėti vaikui išmokti mokytis iš savo patirties? Atsakymų į šiuos ir kitus klausimus, susijusius su integraliu bendrųjų ir dalykinių kompetencijų ugdymu bei vertinimu, ieškosime kartu su mokyklomis, Read more about Bendrųjų ir dalykinių kompetencijų vienovė. Savivaldybių ir mokyklų patirtys[…]

Siekiant vaiko asmeninės pažangos. Savivaldybių ir mokyklų patirtys

15.00–16.30, lapkričio 23 d., Ateities mokyklos erdvė (5.1 salė) Organizuoja: Ugdymo plėtotės centras

Kaip organizuoti ugdymo procesą, kad jis vestų pažangos link? Kaip pastebėti ir užfiksuoti net mažiausią mokinio pažangą? Kaip vertinti, kad stiprėtų motyvacija ir noras mokytis? Kokias priemones pasitelkti? Atsakymų į šiuos ir kitus klausimus, susijusius su asmenine vaiko pažanga ir sąlygomis jai atsirasti, ieškosime kartu su mokyklomis, besidalijančiomis savo patirtimi stenduose, pristatymuose ir kolegų diskusijose. Read more about Siekiant vaiko asmeninės pažangos. Savivaldybių ir mokyklų patirtys[…]

Medijos mokykloje. Mokytojų patirtys

12.00–13.30, lapkričio 23 d., Didaktikos klasė (3.1 salė) Organizuoja: Ugdymo plėtotės centras

Pirmoje paskaitos dalyje ,,Komandinis darbas virtualioje aplinkoje. Ar sėkmė įmanoma?“ išgirsite, kad šiuolaikiniai ugdymosi(si) poreikiai – tai informacijos vizualizavimas ir kūrybiškas medijų darbo optimizavimas. Sužinosite, kaip organizuoti atvirą medijų kūrimo ir pateikimo aplinką didesnei negu 3 asmenų grupei. Padedami mokinių komandos, galėsite išbandyti grupinio webwhiteboard, Google disko galimybes, sukursite bendrą darbą, aptarsite jų privalumus ir Read more about Medijos mokykloje. Mokytojų patirtys[…]

Ko reikia, kad drąsios idėjos virstų jaunimo verslu?

14.00–14.45, lapkričio 23 d., Profesijų galerija (balkonas 3 salėje) Organizuoja: Ugdymo plėtotės centras, VšĮ „Lietuvos Junior Achievement“

Šiuolaikinis pasaulis tikisi drąsių, kūrybingų, nestandartiškai veikiančių ir mąstančių žmonių. Kaip idėjas paversti realybe, ko reikia, kad kur kas didesnė dalis idėjų, virstų naujovėmis? Kokia patirtis dar mokyklos suole skatina analizuoti, stebėti ir suvokti, kaip keičiasi visuomenė, žmonių poreikiai, kokios technologijos atsiranda ir kaip jos leidžia mums keisti savo gyvenimą? Atsakymų į šiuos ir kitus Read more about Ko reikia, kad drąsios idėjos virstų jaunimo verslu?[…]

Pažink valstybę 2018: mokomės pilietiškumo

13.00–13.45, lapkričio 23 d., Sprendimų klasė (3.2 salė) Organizuoja: Ugdymo plėtotės centras

Svarbu supažindinti mokinius su įvairiomis Lietuvos viešojo gyvenimo sritimis, aptarti aktualias nacionalines ir regionines problemas, apsvarstyti jų sprendimo būdus. Diskusija pilietiškumo ir demokratijos temomis. Mokytojai ir įvairių valstybės valdymo sričių ekspertai iš Lietuvos kariuomenės, Aplinkos ir Krašto apsaugos ministerijų, Specialiųjų tyrimų tarnybos, Lietuvos banko, Žmogaus teisių stebėjimo instituto ir kitų įstaigų diskutuos apie mokyklų bendruomenės Read more about Pažink valstybę 2018: mokomės pilietiškumo[…]

Savivaldybės ir mokyklos pažangos ataskaitos: paskirtis ir prasmė

14.00–15.30, lapkričio 23 d., Švietimo politikos erdvė (5.2 salė) Organizuoja: Ugdymo plėtotės centras

Kodėl reikia savivaldybės švietimo ir mokyklos pažangos ataskaitų,  kokia šių ataskaitų paskirtis ir prasmė? Koks yra ir koks galėtų būti jų turinys, kad jos būtų tikrai vertingos? Renginyje  keliais aspektais analizuosime ataskaitų rengimo ir viešinimo praktiką: pateiksime įžvalgų  iš to, ką turime, ir įvardysime ateities lūkesčius. Įžvalgomis dalinsis: Pažangos keliu aukštesnės švietimo kokybės link. LR Švietimo Read more about Savivaldybės ir mokyklos pažangos ataskaitos: paskirtis ir prasmė[…]

Pažink valstybę

11.00–11.45, lapkričio 24 d., Didaktikos klasė (3.1 salė) Organizuoja: Ugdymo plėtotės centras

Svarbu stiprinti mokinių politinį raštingumą per įvairių valstybės gyvenimo sričių pažinimą, skatinti mokinių pilietinį aktyvumą per dalyvavimą viešųjų valstybės gyvenimo reikalų svarstyme, ugdyti mokinių kritinio mąstymą. Mokinių ir mokytojų patirtimi,  kurios jie įgijo,  drauge su vietos valdžios institucijomis spręsdami valstybės valdymo problemas savo gyvenamojoje vietovėje ir aktualių visuomenei problemų sprendimo gebėjimus, pasidalins projekto ,,Pažink valstybę“ Read more about Pažink valstybę[…]

Ką duoda mokyklų konsultavimas?

11.00–11.45, lapkričio 24 d., Didaktikos klasė (3.1 salė) Organizuoja: Ugdymo plėtotės centras

Po mokyklų veiklos kokybės išorinio vertinimo į mokyklas vyksta Ugdymo plėtotės centro konsultantai. Bendradarbiaudami su mokyklomis ir remdamiesi išorinio vertinimo duomenimis, konsultantai padeda mokyklai rengti veiklos tobulinimo planus. Tokie procesai vyksta visose nuo 2017 m. vertintose mokyklose. Taigi kokia konsultavimo pridėtinė vertė mokyklose? Ar mokyklai labai reikalingi išoriniai konsultantai?  Kokios savivaldybės administracijos specialistų įžvalgos apie Read more about Ką duoda mokyklų konsultavimas?[…]

Nekonferencija švietimo tema (I dalis). Būnu, augu, gyvenu…

11.00–12.30, lapkričio 24 d., Geros mokyklos erdvė (5.1 salė) Organizuoja: Ugdymo plėtotės centras

Renginyje „Nekonferencija švietimo tema“ kalbėsitės apie mokinį, mokytoją ir mokyklą: būti, augti ir gyventi mokykloje gera tada, kai išdrįstame ją kurti patys. Pirmoje renginio dalyje „Būnu, augu, gyvenu…“ dalyvausite apskritojo stalo diskusijoje, kurioje mokymo(si) motyvacijos, vertinimo ir įsivertinimo, personalizuoto mokymosi bei pasiekimų ir pažangos klausimais žurnalistas ir laidų vedėjas Richardas Jonaitis kalbins Lietuvos Respublikos švietimo ir Read more about Nekonferencija švietimo tema (I dalis). Būnu, augu, gyvenu…[…]

Nekonferencija švietimo tema (II dalis). Įvairi mokykla įvairiems

13.00–14.30, lapkričio 24 d., Geros mokyklos erdvė (5.1 salė) Organizuoja: Ugdymo plėtotės centras

Renginyje „Nekonferencija švietimo tema“ kalbėsitės apie mokinį, mokytoją ir mokyklą: būti, augti ir gyventi mokykloje gera tada, kai išdrįstame ją kurti patys. Antroje renginio dalyje „Įvairi mokykla įvairiems“ užduosite jums rūpimus klausimus šia tematika: emocinis suaugusiųjų raštingumas; sunkumai praktinėse situacijose dirbant su sudėtingomis asmenybėmis; kūrybingumas, kritinis mąstymas ir stereotipų laužymas nėra įgimti dalykai, juos išsiugdome arba Read more about Nekonferencija švietimo tema (II dalis). Įvairi mokykla įvairiems[…]

Nekonferencija švietimo tema (III dalis). Reikia drąsos padaryti mokyklą geresne

15.00–16.30, lapkričio 24 d., Geros mokyklos erdvė (5.1 salė) Organizuoja: Ugdymo plėtotės centras

Renginyje „Nekonferencija švietimo tema“ kalbėsitės apie mokinį, mokytoją ir mokyklą: būti, augti ir gyventi mokykloje gera tada, kai išdrįstame ją kurti patys. Šioje dalyje „Reikia drąsos padaryti mokyklą geresne“ – keturi pranešimai – keturi kertiniai klausimai švietimo tema: „Mokyklos įvaizdis – kaip jį kuriame mes patys?“ (Rūta Latinytė, publicistė, „Šviesos“ ryšių su visuomene vadovė); „Švietimas – ne Read more about Nekonferencija švietimo tema (III dalis). Reikia drąsos padaryti mokyklą geresne[…]

Pasiekimai ar pažanga? Pažinti kiekvieną mokinį…

11.00–11.45, lapkričio 24 d., Savivaldybių ir mokyklų erdvė (3 salės balkonas) Organizuoja: Ugdymo plėtotės centras

Renginyje savo patirtimi, diegiant individualios vaiko pažangos stebėjimo ir fiksavimo, vertinimo ir įsivertinimo sistemas,  dalysis Biržų „Saulės“ gimnazijos, Kauno Dainavos ir Kauno Kazio Griniaus progimnazijų atstovai.

Atradimams įkvepiančios aplinkos

12.00–12.45, lapkričio 24 d., Savivaldybių ir mokyklų erdvė (3 salės balkonas) Organizuoja: Ugdymo plėtotės centras

Renginyje savo patirtimi kuriant mokymąsi be sienų dalysis Alytaus Dzūkijos pagrindinės mokyklos, Ignalinos gimnazijos ir Šiaulių r. Aukštelkės mokyklos-daugiafunkcio centro atstovai. Jums gali būti įdomu, kaip mokymuisi pasinaudoti edukacinėmis išvykomis, kaip prijaukinti virtualias aplinkas, kaip sukurti aplinką, motyvuojančią mokytis.

Kitokia metodinė veikla

13.00–13.45, lapkričio 24 d., Savivaldybių ir mokyklų erdvė (3 salės balkonas) Organizuoja: Ugdymo plėtotės centras

Renginyje savivaldybių švietimo padalinių atstovai dalysis patirtimi, kaip inicijuoti vienos svarbiausių mokytojo profesinio augimo sričių – metodinės veiklos – pokyčius. Tauragės rajono savivaldybė šiemet pristatė naują ir kartu su rajono mokyklų atstovais subrandintą rajono metodinės veiklos viziją. Šiaulių rajono savivaldybė pasidalys bendradarbiavimo su mokyklomis tobulinant pamokos vadybą patirtimi. Kauno „Nemuno“ mokyklos-daugiafunkcio centro atstovai patars, kaip Read more about Kitokia metodinė veikla[…]

Mokykla be sienų. Mokykla ir bendruomenė. Ką jos reiškia viena kitai?

14.00–14.45, lapkričio 24 d., Savivaldybių ir mokyklų erdvė (3 salės balkonas) Organizuoja: Ugdymo plėtotės centras

Kaip, pasitelkiant bendruomenės ryšius, stiprinti ir plėsti savo veiklas, pasakos Šakių rajono Plokščių mokyklos daugiafunkcio centro atstovai.  Patirtimi, kaip rūpestis bendruomene ir jos poreikiais keičia mokyklos veidą ir veiklas, dalysis visos dienos mokykla tapusi Rokiškio rajono Juodupės gimnazija. Kauno „Vyturio“ gimnazija atskleis savanoriškos veiklos savo mokykloje sėkmės paslaptį.

Savojo PIN kodo paieškos

15.00–15.45, lapkričio 24 d., Savivaldybių ir mokyklų erdvė (3 salės balkonas) Organizuoja: Ugdymo plėtotės centras

Apie kryptingą tikslo siekimą, gerinant ugdymo kokybę savivaldybėje, kartais ne visai lengvus sprendimus ir didelį norą užtikrinti kiekvienam vaikui geriausias mokymo ir mokymosi galimybes dalysis Prienų rajono, Kupiškio rajono ir Panevėžio rajono savivaldybių atstovai.

Būti ypatinga mokykla. Savitumo paieškos

16.00–16.45, lapkričio 24 d., Savivaldybių ir mokyklų erdvė (3 salės balkonas) Organizuoja: Ugdymo plėtotės centras

Kaip išsaugoti ir puoselėti mokyklos savitumą? Kada įvairovė tampa mokyklos stiprybe? Kiek drąsos reikia naujovėms ir ar atsiperka ši rizika? Apie visa tai kalbės ir savo įžvalgomis dalysis Kauno Jono ir Petro Vileišių mokyklos, Šalčininkų rajono Butrimonių Anos Krepštul gimnazijos, KTU inžinerijos licėjaus ir Kauno Prano Daunio ugdymo centro atstovai.

SELFIE: kaip įsivertinti mokyklos skaitmeninę kompetenciją?

10.00–10.45, lapkričio 24 d., Sprendimų klasė (3.2 salė) Organizuoja: Švietimo informacinių technologijų centras

Ugdymo institucijos, gerindamos mokinių ugdymo pasiekimus, dažnai renkasi taikyti IKT. Tačiau tinkami rezultatai pasiekiami ne visada. Tai lemia organizacijos tinkamas pasirengimas, jos darbuotojų gebėjimai veiksmingai taikyti skaitmenines technologijas. Europos Komisijos Jungtinių tyrimų centras siūlo mokykloms naudoti skaitmeninės kompetencijos įsivertinimo įrankį („DigiCompOrg“ SELFIE) – jis padės tinkamai susiplanuoti IKT taikymą mokyklose. Šis įrankis taip pat atskleidžia Read more about SELFIE: kaip įsivertinti mokyklos skaitmeninę kompetenciją?[…]

Mitai apie pretendentų į švietimo įstaigų vadovus kompetencijų vertinimą

11.00–11.45, lapkričio 24 d., Sprendimų klasė (3.2 salė) Organizuoja: Nacionalinė mokyklų vertinimo agentūra

„Uždaro į kambarėlį, neduoda nei gerti, nei valgyti, apstato kameromis ir naudodami psichologinį spaudimą tardo.“ Tokie ir panašūs atsiliepimai pasiekia NMVA. Mitas tai ar tikrovė? Susitikime kalbėsimės apie pretendentų į valstybinių ir savivaldybių švietimo įstaigų (išskyrus aukštąsias mokyklas) vadovus kompetencijų vertinimą. Savo vadovavimo patirtimi, įžvalgomis dalysis kompetencijas įsivertinę ir dirbantys švietimo įstaigų vadovai. Taip pat Read more about Mitai apie pretendentų į švietimo įstaigų vadovus kompetencijų vertinimą[…]

Kaip mokykloje mylėti visus vaikus?

15.00–15.45, lapkričio 24 d., Sprendimų klasė (3.2 salė) Organizuoja: Nacionalinė mokyklų vertinimo agentūra

Kalbėsime apie įtraukiojo ugdymo įgyvendinimo galimybes (paskatas) mokykloje bendradarbiaujant įvairiems dalininkams (mokytojams, mokiniams, jų tėvams, mokyklos administracijai). Jie dalysis patirtimi, kaip pavyksta bendradarbiauti, visai mokyklos bendruomenei laikytis interakcijos – mokyklos bendruomenės narių tarpusavio sąveikos, supratimo ir grįžtamojo ryšio, siekiant kiekvieno mokinio asmeninės pažangos. Diskusijoje dalyvauja Kauno Kovo 11-osios gimnazijos komanda: Stanislovas Milašius, gimnazijos direktorius, Laima Read more about Kaip mokykloje mylėti visus vaikus?[…]

Mokytojo karjeros aktualijos ir kaita

10.00–10.45, lapkričio 24 d., Švietimo politikos erdvė (5.2 salė) Organizuoja: Švietimo ir mokslo ministerija

Kviečiame mokytojus aptarti profesines aktualijas, įgyvendinamus pokyčius ir galimas kaitos kryptis. Šiuo metu pedagogų rengimo ir mokytojų praktinės veiklos pokyčių kontekste yra peržiūrimas profesijos reglamentavimas: kvalifikaciniai reikalavimai, profesinio augimo galimybės, veiklos vertinimo būdai ir švietimo pagalba mokytojui.

Kaip ugdyti informatinį mąstymą pradinėse klasėse?

13.00–13.45, lapkričio 24 d., Švietimo politikos erdvė (5.2 salė) Organizuoja: Švietimo ir mokslo ministerija, Ugdymo plėtotės centras

2017–2018 m. projekte „Informatika pradiniame ugdyme“ yra kuriamas ir išbandomas pradinio ugdymo informatikos turinys. Nuo šio rudens 10 projekte dalyvaujančių mokyklų išbando naujas, įdomias veiklas, padedančias ugdyti pradinukų informatinio mąstymo gebėjimus. Kodėl informatinio mąstymo pradedama mokyti pradinėse klasėse? Kaip kuriamas pradinio ugdymo informatikos turinys šiandien? Kokios priemonės gali būti naudojamos informatikos mokymui pamokose? Sužinosite, kaip Read more about Kaip ugdyti informatinį mąstymą pradinėse klasėse?[…]

Ugdymo inovacija Lietuvoje: produktyvusis mokymasis

16.00–16.45, lapkričio 24 d., Švietimo politikos erdvė (5.2 salė) Organizuoja: Švietimo aprūpinimo centras, Švietimo ir mokslo ministerija

Renginio tikslas – pristatyti produktyviojo mokymosi kaip ugdymo naujovės Lietuvos švietimo sistemoje diegimo galimybes ir kuriamą naudą mokiniui, mokyklai, vietos bendruomenei bei visam kraštui. Kodėl verta diegti produktyvųjį mokymąsi? Kaip produktyvusis mokymasis sužadina mokinių motyvaciją? Kaip produktyvusis mokymasis skatina į ugdymą įsitraukti miesto ar miestelio bendruomenę? Atsakymus į šiuos ir kitus klausimus išgirsite iš pirmų Read more about Ugdymo inovacija Lietuvoje: produktyvusis mokymasis[…]

„Geros mokyklos“ forumas. „Asmenybės ūgtis“ (I dalis)

11.00–12.30, lapkričio 25 d., 5.1 salė Organizuoja: Ugdymo plėtotės centras

Pagrindiniame parodos „Mokykla 2016“ renginyje bus gvildenami pamatiniai besikeičiančios mokyklos klausimai: asmenybės ūgtis kaip ugdymo tikslas, mokyklos identitetas ir įvairovė kaip kasdienė ugdymo realija ir polilogo kultūra bei partnerystė kaip vertybinis pagrindas sėkmingai mokyklos egzistencijai. Pirmoje forumo dalyje „Asmenybės ūgtis“ bus kalbama apie kompetencijas kaip gebėjimą aktyviai veikti. Ugdant kompetencijas labai svarbus darbas su vidine Read more about „Geros mokyklos“ forumas. „Asmenybės ūgtis“ (I dalis)[…]

„Geros mokyklos“ forumas. „Mokyklos identitetas ir įvairovė“ (II dalis)

13.00–14.30, lapkričio 25 d., 5.1 salė Organizuoja: Ugdymo plėtotės centras

Pagrindiniame parodos „Mokykla 2016“ renginyje bus gvildenami pamatiniai besikeičiančios mokyklos klausimai: asmenybės ūgtis kaip ugdymo(si) tikslas, mokyklos identitetas ir įvairovė kaip kasdienė ugdymo realija ir polilogo kultūra bei partnerystė kaip vertybinis pagrindas sėkmingai mokyklos egzistencijai. Šioje forumo dalyje „Mokyklos identitetas ir įvairovė“ mokyklos direktorius Nuno Mantas iš Portugalijos svarstys, kodėl ir kaip turėtume keisti savo Read more about „Geros mokyklos“ forumas. „Mokyklos identitetas ir įvairovė“ (II dalis)[…]

Pokalbiai apie mokyklą

11.00–11.45, lapkričio 25 d., Atvirų diskusijų erdvė (3 salės balkonas) Organizuoja: Reach for Change Lietuva, Ugdymo plėtotės centras

  Lapkričio 25 d. parodos „Mokykla 2017“ Atvirų diskusijų erdvėje „Reach for Change“ ir Ugdymo plėtotės centras inicijuoja diskusijas budriesiems. Tiems, kuriems rūpi, kuo gyvena mokiniai ir mokytojai; tiems, kurie ieško Lietuvos švietimui reikalingų inovacijų. Kviečiame į atvirą prasmingų pokalbių erdvę, kur penkiose grupelėse bus diskutuojama mokyklai aktualiomis temomis. Pristatymų ir pranešimų nebus: mes jums pasiūlysime temas, o jūs mums – Read more about Pokalbiai apie mokyklą[…]

Pokalbiai apie vaikus

12.00–12.45, lapkričio 25 d., Atvirų diskusijų erdvė (3 salės balkonas) Organizuoja: Reach for Change Lietuva, Ugdymo plėtotės centras

Lapkričio 25 d. parodos „Mokykla 2017“ Atvirų diskusijų erdvėje „Reach for Change“ ir Ugdymo plėtotės centras inicijuoja diskusijas budriesiems. Tiems, kuriems rūpi, kuo gyvena mokiniai ir mokytojai; tiems, kurie ieško Lietuvos švietimui reikalingų inovacijų. Kviečiame į atvirą prasmingų pokalbių erdvę, kur penkiose grupelėse bus diskutuojama mokyklai aktualiomis temomis. Pristatymų ir pranešimų nebus: mes jums pasiūlysime temas, o jūs mums – savo Read more about Pokalbiai apie vaikus[…]

Pokalbiai apie inovacijas švietime

13.00–13.45, lapkričio 25 d., Atvirų diskusijų erdvė (3 salės balkonas) Organizuoja: Reach for Change Lietuva, Ugdymo plėtotės centras

Lapkričio 25 d. parodos „Mokykla 2017“ Atvirų diskusijų erdvėje „Reach for Change“ ir Ugdymo plėtotės centras inicijuoja diskusijas budriesiems. Tiems, kuriems rūpi, kuo gyvena mokiniai ir mokytojai; tiems, kurie ieško Lietuvos švietimui reikalingų inovacijų. Kviečiame į atvirą prasmingų pokalbių erdvę, kur penkiose grupelėse bus diskutuojama mokyklai aktualiomis temomis. Pristatymų ir pranešimų nebus: mes jums pasiūlysime temas, o jūs mums – savo Read more about Pokalbiai apie inovacijas švietime[…]

Pokalbiai apie ugdymo turinį

14.00–14.45, lapkričio 25 d., Atvirų diskusijų erdvė (3 salės balkonas) Organizuoja: Reach for Change Lietuva, Ugdymo plėtotės centras

Lapkričio 25 d. parodos „Mokykla 2017“ Atvirų diskusijų erdvėje „Reach for Change“ ir Ugdymo plėtotės centras inicijuoja diskusijas budriesiems. Tiems, kuriems rūpi, kuo gyvena mokiniai ir mokytojai; tiems, kurie ieško Lietuvos švietimui reikalingų inovacijų. Kviečiame į atvirą prasmingų pokalbių erdvę, kur penkiose grupelėse bus diskutuojama mokyklai aktualiomis temomis. Pristatymų ir pranešimų nebus: mes jums pasiūlysime temas, o jūs mums – savo Read more about Pokalbiai apie ugdymo turinį[…]

Pokalbiai apie mokytojus ir tėvus

15.00–15.45, lapkričio 25 d., Atvirų diskusijų erdvė (3 salės balkonas) Organizuoja: Reach for Change Lietuva, Ugdymo plėtotės centras

Lapkričio 25 d. parodos „Mokykla 2017“ Atvirų diskusijų erdvėje „Reach for Change“ ir Ugdymo plėtotės centras inicijuoja diskusijas budriesiems. Tiems, kuriems rūpi, kuo gyvena mokiniai ir mokytojai; tiems, kurie ieško Lietuvos švietimui reikalingų inovacijų. Kviečiame į atvirą prasmingų pokalbių erdvę, kur penkiose grupelėse bus diskutuojama mokyklai aktualiomis temomis. Pristatymų ir pranešimų nebus: mes jums pasiūlysime temas, o jūs mums – savo Read more about Pokalbiai apie mokytojus ir tėvus[…]

Įtraukiojo ugdymo link

14.00–14.45, lapkričio 25 d., Didaktikos klasė (3.1 salė) Organizuoja: Renkuosi mokyti!

Įtraukusis ugdymas – tai pripažinimas, kad visi mokiniai yra skirtingi: jie domisi įvairiais dalykais, turi skirtingų gabumų, į mokyklą ateina iš įvairių šeimų. Taigi ir ugdymas turėtų būti pritaikytas įvairiems mokiniams kiekvienoje mokykloje, kiekvienoje klasėje, kiekvienoje šalyje. Užsiėmime per interaktyvią veiklą sužinosite: Kodėl mokykloje nederėtų visų matuoti pagal vieną matą? Ar esu prastesnis, jei nesu Read more about Įtraukiojo ugdymo link[…]

Ko galime pasimokyti iš pažangiausių švietimo sistemų?

13.00–14.30, lapkričio 25 d., Geros mokyklos erdvė (5.1 salė) Organizuoja: Britų Taryba, Ugdymo plėtotės centras

Susipažinsite su nepriklausoma švietimo konsultante Lucy Crehan iš Didžiosios Britanijos. Ji dvejus metus praleido tyrinėdama švietimą PISA tyrimuose lyderiaujančiose šalyse. Lucy stebėjo darbą mokyklose, gyveno kartu su šių mokyklų mokytojais, atliko interviu su mokiniais, tėvais, mokytojais ir švietimo politikos kūrėjais. Sužinosite, ko galėtume pasimokyti iš šių šalių ir kas galėtų būti aktualiausia Lietuvos švietimo sistemai. Read more about Ko galime pasimokyti iš pažangiausių švietimo sistemų?[…]

Pamąstymai apie prevencinę veiklą mokykloje: nuo oficialios statistikos iki realaus gyvenimo

14.00–14.45, lapkričio 25 d., Sprendimų klasė (3.2 salė) Organizuoja: Specialiosios pedagogikos ir psichologijos centras

Diskutuosime apie prevencinės veiklos praktinį įgyvendinimą mokykloje: ką rodo statistika ir su kokiais iššūkiais susiduriama. Kelsime klausimą, kaip sutelkti mokyklos bendruomenę vieningam tikslui, kokie veiksniai lemia sėkmę darbe ir ko galime pasimokyti vieni iš kitų. Pastaruosius dvidešimt metų daug dėmesio buvo skiriama prevencinės veiklos Lietuvos bendrojo ugdymo mokyklose organizavimui. Įvairiais laikotarpiais Lietuvos Respublikoje įsigaliojo daug Read more about Pamąstymai apie prevencinę veiklą mokykloje: nuo oficialios statistikos iki realaus gyvenimo[…]

Kaip mokykloje nuosekliai plėtoti socialinį ir emocinį ugdymą?

11.00–12.30, lapkričio 25 d., Švietimo politikos erdvė (5.2 salė) Organizuoja: Socialinio ir emocinio ugdymo institutas

Norint mokykloje tinkamai ugdyti vaiką, svarbios ne tik pažinimo, bet ir socialinės bei emocinės kompetencijos. Tik visuminis vaiko ugdymas gali jam užtikrinti sėkmę mokykloje ir gyvenime. Kas tai yra socialinis ir emocinis ugdymas? Sunku ar lengva jį nuosekliai plėtoti mokykloje? Gal tai švietimo revoliucija? Kas tai turi daryti? Kas nutiks, jeigu nekreipsime dėmesio į nuoseklų Read more about Kaip mokykloje nuosekliai plėtoti socialinį ir emocinį ugdymą?[…]

Kūrybingumo ir kritinio mąstymo ugdymas. Kas naujo?

13.00–13.45, lapkričio 25 d., Švietimo politikos erdvė (5.2 salė) Organizuoja: Švietimo ir mokslo ministerija

Sužinosite apie naujausius kūrybingumo tyrimus, taip pat planuojamus politinius darbus kūrybingumo ir kritinio mąstymo ugdymo srityje, išgirsite praktinių įžvalgų. Be to, susipažinsite su mokykloms skirta kūrybingumo ir kritinio mąstymo ugdymo modelių el. platforma, galimybėmis mokykloms rinktis ir įgyvendinti šiuos modelius.

Kalbinis raštingumas

14.00–14.45, lapkričio 26 d., 5.5 salė Organizuoja: UAB „Baltų lankų vadovėliai“

Renginio metu aptarsime kalbinio raštingumo svarbą sparčiai kintančiame pasaulyje. Nagrinėsime kalbinio raštingumo integralumą, mokymąsi pakopomis.