Mokyklos interneto svetainė — tik formalumas ir neišnaudotas įrankis?

16.00–16.45, lapkričio 24 d., Didaktikos klasė (3.1 salė) Organizuoja: Prezidento Jono Žemaičio gimnazija

Norite rasti atsakymą į klausimą, ar mokyklos interneto svetainė tik formalumas. O gal tai įrankis, kurį galima panaudoti mokyklos vadybai, mokinių medijų ir informaciniam (MIR) ugdymui,  tėvams informuoti bei įtraukti ir kt.? Pristatydami savo mokyklos patirtį, padėsime Jums rasti atsakymus į šiuos klausimus. Suprasite, kodėl svarbu turėti interaktyvią, nuolat pildomą interneto svetainę, kodėl svetainę turi Read more about Mokyklos interneto svetainė — tik formalumas ir neišnaudotas įrankis?[…]

Kaip ugdyti informatinį mąstymą pradinėse klasėse?

13.00–13.45, lapkričio 24 d., Švietimo politikos erdvė (5.2 salė) Organizuoja: Švietimo ir mokslo ministerija, Ugdymo plėtotės centras

2017–2018 m. projekte „Informatika pradiniame ugdyme“ yra kuriamas ir išbandomas pradinio ugdymo informatikos turinys. Nuo šio rudens 10 projekte dalyvaujančių mokyklų išbando naujas, įdomias veiklas, padedančias ugdyti pradinukų informatinio mąstymo gebėjimus. Kodėl informatinio mąstymo pradedama mokyti pradinėse klasėse? Kaip kuriamas pradinio ugdymo informatikos turinys šiandien? Kokios priemonės gali būti naudojamos informatikos mokymui pamokose? Sužinosite, kaip Read more about Kaip ugdyti informatinį mąstymą pradinėse klasėse?[…]

IKT koordinatoriaus vaidmuo geroje mokykloje. Ką tai galėtų reikšti?

16.00–16.45, lapkričio 25 d., Sprendimų klasė (3.2 salė) Organizuoja: Švietimo informacinių technologijų centras

Ugdymo institucijos, gerindamos ugdymo pasiekimus, dažnai renkasi taikyti naujausias informacines ir komunikacines technologijas (IKT). Tačiau  ne visada  pasiekiami tinkami rezultatai. Sėkmę  lemia  tinkamas organizacijos pasirengimas, jos darbuotojų gebėjimai  veiksmingai taikyti skaitmenines technologijas. Siekiant, kad  mokyklos gebėtų įsivertinti ir tinkamai susiplanuoti IKT taikymą, Europos Komisijos Jungtinių tyrimų centras siūlo joms naudoti skaitmeninę kompetenciją turinčių švietimo organizacijų Read more about IKT koordinatoriaus vaidmuo geroje mokykloje. Ką tai galėtų reikšti?[…]

Švietimo informacinių technologijų centro el. paslaugos mokyklai. Į pagalbą asmenims, besirūpinantiems IKT diegimu mokyklose (IKT koordinatoriams)

12.00–12.45, lapkričio 26 d., 3.1 salė Organizuoja: Švietimo informacinių technologijų centras

„Kiekvienoje mokykloje būtinai turi atsirasti asmuo – technologijos koordinatorius – išmanantis ugdymą ir IT, kuris gebėtų rūpintis mokyklos informacinės sistemos plėtra, nuolatine mokyklos pedagogų kvalifikacijos raida, padėtų mokytojams integruoti įvairių dalykų mokymą ir kompiuterių taikymą bei sinchronizuotų įvairias IT diegimo sritis.“ (IKT diegimo Lietuvos švietime strategija, 2000 m.) Renginyje bus pristatoma AIKOS, švietimo portalo „E. Read more about Švietimo informacinių technologijų centro el. paslaugos mokyklai. Į pagalbą asmenims, besirūpinantiems IKT diegimu mokyklose (IKT koordinatoriams)[…]