Kviečiame dalyvauti tarptautinėje projektų olimpiadoje VILIPO

15.00–15.22, lapkričio 21 d., Žaliasis kanalas Organizuoja: VIMS-International Meridian School

Antrus metus iš eilės Lietuvoje organizuojama tarptautinė mokinių projektų olimpiada – Vilnius International Project Olympiad – VILIPO. Šis konkursas skirtas Lietuvos ir užsienio šalių mokiniams nuo 14 iki 19 metų. Konkurso idėja – skirtingų šalių mokinių mokslinių ir meninių projektų, kurių temos apima aktualių gamtosaugos, energijos, inžinerijos problemų sprendimą, pristatymas. Konkurso tikslas – skatinti mokinius Read more about Kviečiame dalyvauti tarptautinėje projektų olimpiadoje VILIPO[…]

Jaunųjų tyrėjų ugdymas: geroji patirtis ir perspektyvos

14.00–14.45, lapkričio 25 d., 3.1 salė Organizuoja: Lietuvos mokinių neformaliojo švietimo centras

Nemažai mokinių norėtų įsitraukti į mokslinę veiklą, tačiau daugeliui iš jų (taip pat ir mokytojams) kyla nemažai klausimų. Kokią temą pasirinkti, kas šiuo metu aktualu, ar patikimas pasirinktas tyrimo metodas, kur rasti reikiamos mokslinės literatūros, kaip suplanuoti tyrimą, kur atlikti eksperimentą ir pan.? Būtent šioms problemoms spręsti ir skirtas projektas „Mokinių jaunųjų tyrėjų atskleidimo ir Read more about Jaunųjų tyrėjų ugdymas: geroji patirtis ir perspektyvos[…]

Konkursai jauniesiems tyrėjams. Kodėl verta dalyvauti?

11.00–11.45, lapkričio 25 d., Sprendimų klasė (3.2 salė) Organizuoja: Lietuvos mokinių neformaliojo švietimo centras

Pasirengimas mokslo konkursams reikalauja nemažai mokinio ir mokytojo pastangų bei laiko. Renginyje sužinosite, ko reikia, kad kuo daugiau mokinių įsitrauktų į tiriamojo darbo veiklas, kaip iš didelės įvairovės pasirinkti tinkamą konkursą ir kokios galimybės veriasi konkursuose dalyvaujantiems jauniesiems tyrėjams. Taip pat sužinosite apie mokinių neformaliojo švietimo centro organizuojamus konkursus: Europos Sąjungos jaunųjų mokslininkų konkursą, „Mūsų Read more about Konkursai jauniesiems tyrėjams. Kodėl verta dalyvauti?[…]

Knygos paslaptis: ar tikrai viską žinome apie skaitymą?

14.00–14.45, lapkričio 26 d., 3.1 salė Organizuoja: Specialiosios pedagogikos ir psichologijos centras

Skaitymo kompetencijų ugdymas ir tobulinimas. Skaitymo strategijos parinkimas mokant tiek pradedančiuosius (ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaikus), tiek pažengusius skaitytojus (vyresniojo mokyklinio amžiaus mokinius): skatinimas domėtis knygomis, iliustracijų svarba, mokymas įsitraukti į skaitymo procesą, skaitomą tekstą sieti su jau turimomis žiniomis, išskirti esmines idėjas, apibūdinti svarbiausius veikėjus. Kaip įtraukimas į skaitymo procesą ugdo vaikų kalbą, skatina Read more about Knygos paslaptis: ar tikrai viską žinome apie skaitymą?[…]